INFORMACJA - podaję do publicznej wiadomości
informację o wszczęciu w dniu 08.07.2008r. postępowania administracyjnego w sprawie wniosku Urzędu Gminy Sieradz, dot. wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie przejścia rurociągiem sieci wodociągowej pod dnem rzeki Żegliny w km 6+047 w miejscowości Kolonia Wiechutki, gm. Sieradz w trybie określonym w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.)
Pełna treść w załączonym pliku.
INFORMACJA - podaję do publicznej wiadomości
informację o wszczęciu w dniu 07.07.2008r. postępowania administracyjnego w sprawie wniosku Pana Józefa Borkiewicza reprezentującego Biuro Projektowe "Wektor" w Zduńskiej Woli (działającego na podstawie upoważnienia z dnia 12.03.2008r. udzielonego przez p.o. Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg) występującego w imieniu Powiatowego Zarządu Dróg w Sieradzu, dot. wydania pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę przepustu na rzece Łużycy w km 32+620 w ciągu drogi powiatowej nr 1730E w miejscowości Grójec Wielki, gm. Złoczew w trybie określonym w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.)
Pełna treść w załączonym pliku.
KOMUNIKAT
W ustawie budżetowej na rok 2008 w załączniku 12 "Wykaz programów wieloletnich w 2008 roku" w pozycji 2 zarezerwowano środki finansowe w wysokości 4,25 mln zł na realizację zadań wynikających z "Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, stosowanych na terytorium Polski".
6 czerwca 2008 r. Rada Programowa ds. realizacji "Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, stosowanych na terytorium Polski" pozytywnie zaopiniowała projekt podziału powyższych środków.
Środki z budżetu państwa mogą być przeznaczane tylko na realizację zadań ujętych w poniższych czterech blokach tematycznych oraz powinny stanowić uzupełnienie środków pozyskiwanych z innych funduszy.
Najważniejszy z punktu widzenia samorządów będzie Blok I. Planowane 1 033 240 zł będzie przekazane na finansowanie w 2008 roku wojewódzkich, powiatowych, gminnych planów i programów usuwania azbestu oraz administrowanie wojewódzką bazą wyrobów i odpadów zawierających azbest w gminach (WBDA), jej adaptacji i konwersji danych.
Pozostałe środki z budżetu zostaną przeznaczone na:
Blok II - Działalność informacyjno-popularyzacyjna (1 914 494 zł)
Blok III - Monitoring i koordynacja realizacji "Programu..." (500 000 zł)
Blok IV - Zdrowie (800 000 zł)
Wszystkich zainteresowanych, którzy chcą podjąć się realizacji zadań w ramach proponowanych tematów i środków finansowych, resort prosi o składanie ofert w terminie do 11 lipca 2008 r. elektronicznie lub w wersji papierowej (decyduje data wpływu do Ministerstwa Gospodarki) na adres:
elektroniczny:
mailto:Tomasz.Bryzek@mg.gov.pl lub Izabela.Drelich@mg.gov.pl
korespondencyjny:
Główny Koordynator "Programu usuwania azbestu..."
Ministerstwo Gospodarki
Departament Instrumentów Wsparcia
00-507 Warszawa
Pl. Trzech Krzyży 3/5
z dopiskiem: Konkurs "Azbest" NIE OTWIERAĆ W SEKRETARIATACH!
Oferta winna zawierać:
- temat zadania,
- zakres pracy (harmonogram),
- kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania,
- uzasadnienie podjęcia zadania,
- okumenty potwierdzające spełnienie określonych poniżej kryteriów wyboru wykonawców.
Oferta w wersji elektronicznej powinna zawierać pismo przewodnie z informacją o wnioskodawcy oraz informację, że jest to wniosek na konkurs "Azbest". Oferta wraz z załącznikami musi być przesłana jako załącznik zapisany w programie Adobe Reader.
Wyniki konkursowego trybu wyboru wykonawców poszczególnych zadań podane zostaną do 31 lipca 2008 roku na stronie internetowej Ministerstwa Gospodarki oraz poprzez pisemne powiadomienia.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Departamencie Instrumentów Wsparcia.
Osoby do kontaktu:
Główny Koordynator Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, stosowanych na terytorium Polski
Tomasz Bryzek - Radca Ministra
Tel.: (22) 693-56-43
Faks: (22) 693-40-23
E-mail: Tomasz.Bryzek@mg.gov.pl
Z-ca Głównego Koordynatora Programu
Izabela Drelich - Główny specjalista
Tel.: (22) 693-54-17
Faks: (22) 693-40-23
E-mail: Izabela.Drelich@mg.gov.pl
Komunikat dot. lasów prywatnych
Na zlecenie Starosty Sieradzkiego opracowane zostały uproszczone plany urządzenia lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa dla miasta i gminy Złoczew i Warta oraz gminy Burzenin.
Po wyłożeniu opracowanych planów do wglądu w gminach oraz uzyskaniu pozytywnych opinii właściwych terenowo nadleśnictw plany te zostały z dniem 24 kwietnia br. zatwierdzone przez Starostę Sieradzkiego na okres najbliższego dziesięciolecia.
INFORMACJA - podaję do publicznej wiadomości
że w dniu 16.06.2008 r. (data wpływu wniosku do tut. organu) zostało wszczęte postępowanie admini-stracyjne w sprawie wniosku Pana Dariusza Jackowskiego, zam. Sieradz, dot. wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych, tj. stawu rybnego w miejscowości Próchna i wylotu rurociągu przelewowego ze stawu do rowu melioracyjnego, służącego do odprowadzania nadmiaru wody ze stawu, w trybie określonym w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U z 2005 r., Nr 239, poz. 2019, z późniejszymi zmianami).
Pełna treść w załączonym pliku.
INFORMACJA - podaję do publicznej wiadomości
że w dniu 10.06.2008 r. (data wpływu wniosku do tut. organu) zostało wszczęte postępowanie admini-stracyjne w sprawie wniosku Pana Stanisława Leśniczaka, zam. Inczew dot. wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych, w trybie określonym w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U z 2005 r., Nr 239, poz. 2019, z późniejszymi zmianami).
Pełna treść w załączonym pliku.
że w dniu 10.06.2008 r. (data wpływu wniosku do tut. organu) zostało wszczęte postępowanie admini-stracyjne w sprawie wniosku Pana Stanisława Leśniczaka, zam. Inczew dot. wydania pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód, obejmujące wprowadzanie do rowu melioracyj-nego R B-13, wody ze stawów rybnych położonych na działce nr ewid. 12 obręb 9 Inczew, w trybie określonym w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U z 2005 r., Nr 239, poz. 2019, z późniejszymi zmianami).
Pełna treść w załączonym pliku.