Pozostałe ogłoszenia


Zaproszenie do składania ofert.

30‑09‑2009 07:48:05

Dom Pomocy Społecznej
w Biskupicach



98-210 Sieradz 2


Biskupice 21




Zaproszenie do składania ofert

W związku z zamiarem wykonania inwestycji pn. "Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach" informujemy o możliwości złożenia oferty na wykonanie ww. prac wg załączonego Przedmiaru robót (Załącznik Nr 2), dokumentacji technicznej (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach) (Załącznik Nr 3), Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r (Załącznik Nr 4), Decyzją Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r. (Załącznik Nr 5) oraz Ekspertyzą Techniczną w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6).


Przedmiot zamówienia:

Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót:

1. instalacji oddymiania wewnętrznej klatki schodowej,

2. włączenie w istniejący system ppoż. zamontowanej instalacji oddymiania klatki schodowej,

3. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w piwnicy Pawilonu "A",

4. montaż drzwi aluminiowych przeciwpożarowych przeszklonych na trzech kondygnacjach Pawilonu "A",

5. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w wyłazie na nieużytkowe poddasze Pawilonu "A",

6. oznakowanie zgodne z przepisami zamontowanych urządzeń przeciwpożarowych w Pawilonach "A".

Wykonując ww. instalację należy uwzględnić zapisy Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi (Załącznik Nr 4 do SIWZ), Decyzji Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz Ekspertyzy Technicznej w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6 do SIWZ).


Jednocześnie informujemy, że zakres objęty niniejszym zamówieniem ograniczony jest do zakresu prac objętych Dokumentacją Projektową instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz przedmiaru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ)




Wartość szacunkowa zamówienia nieprzekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych
( Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)

Zamawiający (nazwa oraz adres zamawiającego):

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

ADRES: Biskupice 72

98-210Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl

E-MAIL: dps@invar.net.pl

GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00 (Administracja)

TEL.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03,

FAX: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03.

Termin wykonania zamówienia

Wymagany (nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia:

do 20 LISTOPADA 2009 r.

Okres gwarancji

Minimalny okres gwarancjiwymagany przez Zamawiającego:

36 miesięcy (licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia)

Termin płatności

Wymagany termin płatności: 30 dni od daty zakończenia prac i wystawienia (dostarczenia do Zamawiającego) faktury.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:

Sławomir Janiak Tel./Fax.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03

Tel. kom.: 0 693 333 150

E-mail: dps@invar.net.pl

Dokumenty i oświadczenia wymagane od oferentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (wg załącznika nr 1),

b) wypełniony kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2).

Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w:

siedzibie zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

w POKOJU NR 17 - PAWILON "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres siedziby zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

3. Oznakowane następująco:

OFERTA NA

Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Oferty należy składać w:

Siedzibie zamawiającego

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

do dnia 09.10.2009r. do godz. 10:00

2. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie nastąpi w siedzibie zamawiającego

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

dnia 09.10.2009r. o godz. 10:00

Załączniki do SIWZ:

Załącznik Nr 1 - Formularz Ofertowy;

Załącznik Nr 2 - Przedmiary robót (Kosztorysy ofertowe);

Załącznik Nr 3 - Dokumentacja Techniczna - Projekt (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach)

Załącznik Nr 4 - Postanowienie Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r.

Załącznik Nr 5 - Decyzja Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r.

Załącznik Nr 6 - Ekspertyza Techniczna w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A".

Załączniki do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznych Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach odnośnik bezpośredni do ogłoszenia z załącznikami poniżej:


http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl/index.jsp?bipkod=/007/004/003/001





Biskupice, dnia 25 wrzesień 2009r.

(-) Maria Antczak

Dyrektor

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf INFORMACJA
24‑09‑2009 13:19:07
                                                                     Sieradz, dn. 24.09.2009 roku
Zakład Obsługi
przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu
98-200 Sieradz
ul. Plac Wojewódzki 3


Informacja
dot. ogłoszenia o zamówieniu publicznym poniżej 14 tys. euro

Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu uprzejmie informuje, że ulega zmianie "Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiar robót" dotyczący wykonania remontu polegającego na wymianie drzwi  z "Fiksami" oraz okien nieotwieralnych "Fiksów" w budynku "C" przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu.

W związku z tym traci ważność "Kosztorys szczegółowy + przedmiar robót" opublikowany w dniu 18.09.2009 roku.

Z uwagi na zmianę przedmiotu zamówienia Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 1.10.2009 roku do godz. 9,00.

Pozostała treść Ogłoszenia opublikowanego w dniu 18.09.2009 roku nie ulega zmianie.

 

Załącznik:

Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiary robót.

Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
279KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do złożenia oferty
24‑09‑2009 13:15:17

Zakład Obsługi                                                                                             Sieradz,dn. 18.09.2009 r.

przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu

98-200 Sieradz

ul. Plac Wojewódzki 3

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej 14 tys. euro

 

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 


 

            W związku z zamiarem wykonania remontu polegającego na wymianie drzwi z "Fiksami" i okien nieotwieralnych "Fiksów" w budynku "C" przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu informuję o możliwości złożenia oferty na remont  w/w budynku wg załączonego kosztorysu szczegółowego nakładczego + przedmiaru robót

 

Oferta winna zawierać podane niżej informacje:

 

-        wartość  całkowitą zamówienia brutto,

-        okres gwarancji minimum 3 lata,

-        termin realizacji do  15.11.2009 r.,

-        informacje dotyczące firmy, okresu prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych.


 

            Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia          28.09.2009 roku  na poniższy adres:

 

 

Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu

ul. Plac Wojewódzki 3

98-200 Sieradz


Pokój 523

 

 

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Państwem są:

  • Ireneusz Jaszczyk                       tel. (43) 822-05-01 wew. 527
  • Paweł Stępiński                          tel. (43) 822-05-01 wew. 523

 

 

 

 

Załącznik:

 

Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiary robót.


Pełna treść ogłoszenia w załączonym pliku.


                                                          
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
300KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w trybie uproszczonym
07‑08‑2009 11:15:22


1.Nazwa i adres zamawiającego:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Złoczewie

98-270 Złoczew

ul. Szeroka 1/7


2.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

1.Roboty drogowe
-korytowanie mechaniczne pod nawierzchnię i
chodniki, różnych grubości z wykonaniem
odpowiednich spadków
-wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi
-mechaniczne i ręczne profilowanie wraz z
zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne
-warstwa odsączająca z piasku grubości 10-cm
-podbudowa pod drogę z tłucznia kamiennego
łamanego grubości 15 -cm
-obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej
-obrzeża betonowe 6x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej
-chodniki i opaskę wokół budynku wykonać z kostki
Polbruk z betonu B-35 min prasowanej grubości 6 cm
(kolorowa) na podsypce cementowo-piaskowej
grubości 5 cm
-nawierzchnia drogi z kostki Polbruk z betonu B-35
min prasowanej grubości 8 cm (kolorowa) na podsypce
cementowo-piaskowej
-uzupełnienie płytek na schodach wejściowych przy
likwidacji murków oporowych

2.Instalacja odgromowa
-ułożenie bednarki w gotowym wykopie
-wykonanie pomiarów


Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
72KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót elektrycznych
07‑07‑2009 15:17:11

Ogłoszenie w trybie poniżej 14 000


Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót elektrycznych w budynku szkoły.


Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
19KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych
07‑07‑2009 15:14:11

Ogłoszenie w trybie poniżej 14 000


Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych budynku szkoły.


Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
18KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do składania oferty cenowej
24‑06‑2009 08:10:11

1.Nazwa i adres zamawiającego:

Zespół Szkół Ponadgimnzajalnych Nr 1

98-200 Sieradz

ul. Piłsudskiego 5


2.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: remont łazienki w budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Sieradzu ul. Polna 26


Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
27KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w trybie uproszczonym
22‑06‑2009 14:16:35

1.Nazwa i adres zamawiającego:

II Liceum Ogólnokształcące im. S. Żeromskiego

98-200 Sieradz

ul. Żeromskiego 8


2.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: wymiana drzwi wraz z ościeżnicami - parter, wymiana drzwi wraz z ościeżnicami - piwnica, remont toalet szkolnych - 2 komplety, remont i modernizacja instalacji elektrycznej i komputerowej w pracowni komputerowej.


Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
17KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert

12‑12‑2008 14:48:43

OGŁOSZENIE

o otwartym konkursie ofert


Na podstawie art. 25 i 28 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008 r. Nr 115, poz. 728) Zarząd Powiatu Sieradzkiego ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej pn. "Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie"


Pełna treść: tutaj

.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 79 Numer strony: 4  5  6  7  8  
Informacja wytworzona przez:
Marcin Wyszkowski
email: mwyszkowski@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  12‑12‑2008 14:37:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Krzystanek
email: pkrzystanek@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  12‑12‑2008 14:37:00
Data ostatniej aktualizacji:
02‑09‑2025 11:02:15
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie