Zaproszenie do składania ofert.
Dom Pomocy Społecznej
w Biskupicach
98-210 Sieradz 2
Biskupice 21
Zaproszenie do składania ofert
W związku z zamiarem wykonania inwestycji pn. "Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach" informujemy o możliwości złożenia oferty na wykonanie ww. prac wg załączonego Przedmiaru robót (Załącznik Nr 2), dokumentacji technicznej (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach) (Załącznik Nr 3), Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r (Załącznik Nr 4), Decyzją Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r. (Załącznik Nr 5) oraz Ekspertyzą Techniczną w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6).
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót:
1. instalacji oddymiania wewnętrznej klatki schodowej,
2. włączenie w istniejący system ppoż. zamontowanej instalacji oddymiania klatki schodowej,
3. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w piwnicy Pawilonu "A",
4. montaż drzwi aluminiowych przeciwpożarowych przeszklonych na trzech kondygnacjach Pawilonu "A",
5. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w wyłazie na nieużytkowe poddasze Pawilonu "A",
6. oznakowanie zgodne z przepisami zamontowanych urządzeń przeciwpożarowych w Pawilonach "A".
Wykonując ww. instalację należy uwzględnić zapisy Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi (Załącznik Nr 4 do SIWZ), Decyzji Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz Ekspertyzy Technicznej w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Jednocześnie informujemy, że zakres objęty niniejszym zamówieniem ograniczony jest do zakresu prac objętych Dokumentacją Projektową instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz przedmiaru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Wartość szacunkowa zamówienia nieprzekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych
( Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)
Zamawiający (nazwa oraz adres zamawiającego):
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
ADRES: Biskupice 72
98-210Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00 (Administracja)
TEL.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03,
FAX: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03.
Termin wykonania zamówienia
Wymagany (nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia:
do 20 LISTOPADA 2009 r.
Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancjiwymagany przez Zamawiającego:
36 miesięcy (licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia)
Termin płatności
Wymagany termin płatności: 30 dni od daty zakończenia prac i wystawienia (dostarczenia do Zamawiającego) faktury.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
Sławomir Janiak Tel./Fax.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03
Tel. kom.: 0 693 333 150
E-mail: dps@invar.net.pl
Dokumenty i oświadczenia wymagane od oferentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (wg załącznika nr 1),
b) wypełniony kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2).
Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w:
siedzibie zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
w POKOJU NR 17 - PAWILON "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres siedziby zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
3. Oznakowane następująco:
OFERTA NA
Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w:
Siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
do dnia 09.10.2009r. do godz. 10:00
2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie nastąpi w siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
dnia 09.10.2009r. o godz. 10:00
Załączniki do SIWZ:
Załącznik Nr 1 - Formularz Ofertowy;
Załącznik Nr 2 - Przedmiary robót (Kosztorysy ofertowe);
Załącznik Nr 3 - Dokumentacja Techniczna - Projekt (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach)
Załącznik Nr 4 - Postanowienie Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r.
Załącznik Nr 5 - Decyzja Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r.
Załącznik Nr 6 - Ekspertyza Techniczna w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A".
Załączniki do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznych Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach odnośnik bezpośredni do ogłoszenia z załącznikami poniżej:
http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl/index.jsp?bipkod=/007/004/003/001
Biskupice, dnia 25 wrzesień 2009r.
(-) Maria Antczak
Dyrektor
Zakład Obsługi
przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu
98-200 Sieradz
ul. Plac Wojewódzki 3
Informacja
dot. ogłoszenia o zamówieniu publicznym poniżej 14 tys. euro
Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu uprzejmie informuje, że ulega zmianie "Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiar robót" dotyczący wykonania remontu polegającego na wymianie drzwi z "Fiksami" oraz okien nieotwieralnych "Fiksów" w budynku "C" przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu.
W związku z tym traci ważność "Kosztorys szczegółowy + przedmiar robót" opublikowany w dniu 18.09.2009 roku.
Z uwagi na zmianę przedmiotu zamówienia Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 1.10.2009 roku do godz. 9,00.
Pozostała treść Ogłoszenia opublikowanego w dniu 18.09.2009 roku nie ulega zmianie.
Załącznik:
Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiary robót.
Pełna treść w załączonym pliku.
Zakład Obsługi Sieradz,dn. 18.09.2009 r.
przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu
98-200 Sieradz
ul. Plac Wojewódzki 3
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym poniżej 14 tys. euro
Zaproszenie do złożenia oferty
W związku z zamiarem wykonania remontu polegającego na wymianie drzwi z "Fiksami" i okien nieotwieralnych "Fiksów" w budynku "C" przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu informuję o możliwości złożenia oferty na remont w/w budynku wg załączonego kosztorysu szczegółowego nakładczego + przedmiaru robót
Oferta winna zawierać podane niżej informacje:
- wartość całkowitą zamówienia brutto,
- okres gwarancji minimum 3 lata,
- termin realizacji do 15.11.2009 r.,
- informacje dotyczące firmy, okresu prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych.
Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 28.09.2009 roku na poniższy adres:
Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu
ul. Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz
Pokój 523
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Państwem są:
- Ireneusz Jaszczyk tel. (43) 822-05-01 wew. 527
- Paweł Stępiński tel. (43) 822-05-01 wew. 523
Załącznik:
Kosztorys szczegółowy nakładczy + przedmiary robót.
Pełna treść ogłoszenia w załączonym pliku.
| 1.Nazwa i adres zamawiającego: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych 98-270 Złoczew ul. Szeroka 1/7 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Roboty drogowe 2.Instalacja odgromowa Pełna treść w załączonym pliku. |
Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót elektrycznych Ogłoszenie w trybie poniżej 14 000 €
Pełna treść w załączonym pliku.
Ogłoszenie w trybie poniżej 14 000 €
Pełna treść w załączonym pliku.
1.Nazwa i adres zamawiającego:
Zespół Szkół Ponadgimnzajalnych Nr 1
98-200 Sieradz
ul. Piłsudskiego 5
2.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: remont łazienki w budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Sieradzu ul. Polna 26
Pełna treść w załączonym pliku.
| 1.Nazwa i adres zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. S. Żeromskiego 98-200 Sieradz ul. Żeromskiego 8 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wymiana drzwi wraz z ościeżnicami - parter, wymiana drzwi wraz z ościeżnicami - piwnica, remont toalet szkolnych - 2 komplety, remont i modernizacja instalacji elektrycznej i komputerowej w pracowni komputerowej. Pełna treść w załączonym pliku. |
Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert
OGŁOSZENIE
o otwartym konkursie ofert
Na podstawie art. 25 i 28 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008 r. Nr 115, poz. 728) Zarząd Powiatu Sieradzkiego ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej pn. "Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie"
Pełna treść: tutaj
.