Założenie konta dla Urzędu/Instytucji
Zapraszamy do podpisania Umowy na korzystanie z naszej Usługi.
Usługa jest darmowa i dostępna tylko dla uprawnionych Urzędów/Instytucji.
Podpisanie Umowy będzie możliwe po podaniu/przesłaniu niezbędnych danych:
1. Podanie dokładnych danych Urzędu/Instytucji wraz z NIP i REGON i podanie osoby reprezentującej Urząd/Instytucję.
2. Godziny i dni pracy Urzędu/Instytucji
3. Dane osób wytypowanych do korzystania z usługi:
- Imię Nazwisko
- PESEL
- telefon kontaktowy
- personalny służbowy adres e-mail
4. Określenie czy Urząd/Instytucja będzie korzystał/a z informacji Opisowych Ewidencji Gruntów i Budynków oraz wskazanie podstawy prawnej do korzystania z tych danych.
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych niezbędnych do uzyskania dostępu do danych udostępnionych w Geoportalu.
6. Oświadczenie o wykorzystaniu udostępnionych danych wyłącznie do realizacji zadań publicznych właściwych dla danego Urzędu/Instytucji.
7. Adres/adresy IP łącza internetowego wykorzystywane w Urzędzie/Instytucji
Umowa będzie obustronnie podpisana podpisem elektronicznym.
Przed podpisaniem umowy konieczne będzie wypełnienie ankiety kwalifikacyjnej dla podmiotu przetwarzającego dane osobowe.
Ankieta zostanie przygotowana po złożeniu wniosku.
W przypadku braku możliwości podpisania umowy elektronicznie (podpis kwalifikowany, profil zaufany) konieczne będzie osobiste podpisanie umowy w naszej siedzibie przez upoważnioną osobę.
Wniosek/dane do umowy proszę przesłać na adres Skrytki ePUAP Starostwa Powiatowego w Sieradzu: /pzsieradz/skrytka lub /pzsieradz/SkrytkaESP
w formie korespondencji jako "Pismo ogólne do Urzędu", tytuł pisma "Wniosek o dostęp do Geoportalu"
email: mwyszkowski@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02 , w dniu: 18‑12‑2022 12:08:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|