Wydział Geodezji i Kartografii


Rachunek bankowy właściwy dla opłaty za wypisy:
Starostwo Powiatowe w Sieradzu
Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz
nr rachunku: 55 1020 4564 0000 5802 0010 9488

Zawiadomienie

05‑09‑2016 11:13:07

Sieradz, dnia 05.09.2016 r.   

ZAWIADOMIENIE

o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych

            Przedsiębiorstwo Innowacyjno Wdrożeniowe InterMap Spółka z o.o., działając na podstawie zawartej umowy ze Starostą Sieradzkim na wykonanie „Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Cienia, gmina Błaszki, powiat sieradzki, województwo łodzkie”, art. 32 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późniejszymi zmianami), § 38 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1034) oraz zgłoszenia pracy geodezyjnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Sieradzu pod nr PODGiK.1496.2016 zawiadamia, że w dniu 28.09.2014 r. w godzinach od 1000 do 1500 na obrębie geodezyjnym Cienia gmina Błaszki, zostaną przeprowadzone czynności ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych wyszczególnionych w załączonej liście właścicieli, użytkowników wieczystych oraz władających, którzy nie są znani lub nie znane jest ich miejsce zamieszkania oraz uzupełnienie arkuszy budynków w przypadku ich występowania na ww. działkach.

            W związku z powyższym, jako zainteresowanych, proszę o wzięcie udziału w opisanych czynnościach.

Lp.

Obręb

Imię i nazwisko

Imiona rodziców

Numer działki

Nr KW

1

CIENIA

Drzazga Władysław

-------

33
41

-------

2

CIENIA

Gorczyńska Maria

Tomasz, -------

68/2
140/1
140/3

-------

3

CIENIA

Jamroziński Jacek

Kazimierz, Anna

73/2

-------

4

CIENIA

Kołoszczyk Jadwiga

-------

75/3

KW 22114

5

CIENIA

Kołoszczyk Jan

Marian,Katarzyna

75/3

KW 22114

6

CIENIA

Kołoszczyk Lidia

Bronisław, Helena

75/3

KW 22114

7

ŁUBNA JAROSŁAJ

Król Jan

-------

28

-------

8

CIENIA

Pisarski Marek Jan

Jan, Genowefa

84/3

KW 47141

9

CIENIA

Staszak Mariusz

-------

75/3

KW 22114

10

GRUSZCZYCE

Szmiel Małgorzata

-------

185

-------

11

CIENIA

Wacławek Halina Anna

-------

75/3

KW 22114

12

GRUSZCZYCE

Wawrzyniak Andrzej Józef

Józef, Marianna

207

-------

13

CIENIA

Woźniak Wiktor Władysław

-------

34

-------

14

CIENIA

Wyrębska Maria

-------

118
154/2

-------

15

CIENIA

Wyrębski Józef

Józef, -------

153/2

-------

16

CIENIA

Zasińska Helena

-------

75/3

KW 22114

17

CIENIA

Zasiński Edward

-------

75/3

KW 22114

W dniu okazania  kontakt z wykonawcą roboty pod numerem tel. 601 381 617

PREZES
mgr inż. Sylwester Markiewicz

POUCZENIE:

Zawiadomieni właściciele (władający) gruntami proszeni są o przybycie w oznaczonym terminie z wszelkimi dokumentami, jakie mogą być potrzebne przy ustalaniu granic ich gruntów oraz dokumentami umożliwiającymi ustalenie tożsamości osoby deklarującej swój udział w tych czynnościach. W imieniu osób nieobecnych mogą występować odpowiednio upoważnieni pełnomocnicy. W przypadku współwłasności, współużytkowania wieczystego, małżeńskiej wspólności ustawowej – uczestnikami są wszystkie strony. Udział w czynnościach ustalenia granic leży w interesie podmiotu i nieusprawiedliwione niewzięcie w nich udziału nie będzie stanowić przeszkody do ich przeprowadzenia. Z czynności ustalenia przebiegu granic sporządza się protokół graniczny.

Podstawa prawna: 

Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1034).

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości

25‑08‑2016 11:42:07

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI
W DRODZE ROKOWAŃ PO DRUGIM PRZETARGU

Zarząd Powiatu Sieradzkiego

Ogłasza drugie rokowania po drugim przetargu nieograniczonym zakończonym wynikiem negatywnym. Nieruchomość stanowi własność Powiatu Sieradzkiego.

1/. Oznaczenie nieruchomości według ewidencji gruntów, powierzchnia oraz numer księgi wieczystej.
Nieruchomość zabudowana oznaczona w ewidencji gruntów numerem działki 2172/1 o powierzchni 0,3490 ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Sieradzu w Wydziale Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta KW Nr SR1S/00038891/1.
2/. Opis nieruchomości.
Nieruchomość gruntowa zabudowana, nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej. Dojazd i dojście do działki zostanie zapewniony poprzez ustanowienie służebności przejazdu i przechodu nieodpłatnie, na czas nieokreślony na drodze wewnętrznej objętej nr działki 2173/4 o pow. 0,1600 ha we Włyniu stanowiącej własność Gminy i Miasta Warta, na rzecz każdoczesnych właścicieli nieruchomości przyległych w celu zapewnienia im dostępu do drogi publicznej ( Uchwała NR XXXV/196/09 Rady Gminy i Miasta w Warcie z dnia 25 lutego 2009 roku ).
Na nieruchomości zlokalizowany jest parterowy budynek dawnego internatu szkolnego i parterowy budynek byłej stołówki.
Budynki wybudowane w technologii murowano – drewnianej ( system Namysłów).
Budynek internatu – wybudowany w 1976 roku , modernizacja i remont w 1992 roku.
Zestawienie powierzchni: pow. zabudowy – 387,59 m², pow. użytkowa – 358,95 m² i kubatura - 1874 m3
Budynek stołówki z kuchnią – wybudowany około 1970 roku, modernizacja i remont w 1992 roku.
Zestawienie powierzchni: pow. zabudowy – 155,68 m², pow. użytkowa – 133,12 m² i kubatura – 606 m3.
3/. Położenie nieruchomości
Włyń, gmina Warta, pow. sieradzki, woj. Łódzkie.
4/. Przeznaczenie nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego.
Brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Od 1.01.2004 roku dla działki nie została wydana decyzja o warunkach zabudowy ani decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Gminy Warta – Uchwałą Rady Gminy Miasta Warta Nr XXXIX/212/09 z dnia 27 maja 2009 roku określa teren, na którym znajduje się przedmiotowa nieruchomość jako:
- funkcja podstawowa – tereny zabudowy usługowej, tereny usług publicznych;
- funkcja uzupełniająca (dopuszczalna) – tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.
5/. Cena wywoławcza nieruchomości – 27.360,00 zł. ( słownie: dwadzieścia siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100 )
Zaliczka w kwocie – 2.736,00 zł. ( słownie: dwa tysiące siedemset trzydzieści sześć złotych 00/100 ) wniesiona w pieniądzach pobrana jest tytułem zabezpieczenia kosztów w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy.
Zaliczkę należy wpłacić na konto Powiatu Sieradzkiego prowadzone przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski S. A. Oddział w Sieradzu Nr 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502, najpóźniej na 3 dni robocze przed rokowaniami tj. do dnia 16 września 2016 roku ( w tytule wpłaty należy wpisać dane uczestnika rokowań ). Za datę zapłaty zaliczki uważa się wpływ wymaganej kwoty na konto Powiatu Sieradzkiego.
Za datę wniesienia zaliczki uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Powiatu Sieradzkiego.
Przetargi na zbycie nieruchomości odbyły się: pierwszy zorganizowany w dniu 21 grudnia 2015 roku i drugi zorganizowany w dniu 2 marca 2016 roku. Przetargi zakończyły się wynikiem negatywnym.
Pierwsze rokowania odbyły się w dniu 20 maja 2016 roku i zakończyły się wynikiem negatywnym.
Termin i miejsce rokowań:
Rokowania zostaną przeprowadzone w dniu 21 września 2016 roku o godz. 9ºº w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, w sali 114.

WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ROKOWAŃ – MOŻLIWOŚĆ,
TERMIN, MIEJSCE SKŁADANIA PISEMNYCH ZGŁOSZEŃ
UDZIAŁU W ROKOWANIACH

1/. Pisemne zgłoszenie udziału w rokowaniach należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewódzkim 3 ( pok. nr 118 ), najpóźniej na 3 dni robocze przed rokowaniami tj. do dnia 16 września 2016 roku do godz. 15ºº.
2/. Koperty powinny być zamknięte i opisane w następujący sposób:
„ Drugie rokowania na sprzedaż zabudowanej nieruchomości położonej we wsi Włyń, gmina Warta, oznaczonej w ewidencji gruntów nr 2172/1 ”.
3/. Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię, nazwisko i adres albo nazwę firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot;
- datę sporządzenia zgłoszenia;
- oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;
- proponowaną cenę i sposób jej zapłaty;
Do zgłoszenia należy dołączyć kopię dowodu wpłaty zaliczki lub dowody stanowiące podstawę do zwolnienia z tego obowiązku wymienionych w pkt. 5 ogłoszenia o sprzedaży nieruchomości w drodze rokowań.
4/. Warunkiem udziału w rokowaniach jest wniesienie zaliczki oraz okazanie Komisji:
- w przypadku osób fizycznych – dowodu tożsamości
- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegających wpisom do rejestrów – aktualnego wpisu Rejestru Sądowego, właściwych pełnomocnictw, dowodów osobistych osób reprezentujących podmiot.
Aktualność wpisu powinna być potwierdzona w sądzie w okresie 3 miesięcy przed data rokowań.
5/. Uczestnicy biorą udział w rokowaniach osobiście lub przez pełnomocnika.
Pełnomocnictwo wymaga formy pisemnej. Małżonkowie biorą udział w rokowaniach osobiście lub okazując pełnomocnictwo współmałżonka.
6/. Zaliczkę wpłaconą przez uczestnika rokowań, który został ustalony nabywcą nieruchomości, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości.
7/. Pozostałym uczestnikom rokowań zaliczka zostaje niezwłocznie zwrócona po zamknięciu lub odwołaniu rokowań, nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zamknięcia lub odwołania rokowań w sposób wskazany przez uczestnika rokowań.
8/. Sprzedający najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia zamknięcia rokowań zawiadomi nabywcę o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego.
9/. Jeżeli osoba, która w wyniku przeprowadzenia rokowań została ustalona nabywcą nieruchomości nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu o zawarciu umowy notarialnej, Przewodniczący Zarządu Powiatu Sieradzkiego może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
10/. Przed przystąpieniem do rokowań należy zapoznać się z dokumentacją dotyczącą nieruchomości, którą można uzyskać w Zespole Szkół Specjalnych w Warcie ul. 3-go Maja 29, telefon / 043 / 8294615 ).
11/. Koszty zawarcia umowy notarialnej i opłat sądowych ponosi nabywca nieruchomości.
12/. Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości można uzyskać w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sieradzu. Plac Wojewódzki 3, pokój nr 439, P. Kulesza, telefon / 043 / 8223756.
Ogłoszenie o rokowaniach zostanie zamieszczone wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, w Urzędzie Gminy i Miasta w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, jak również na stronie internetowej Starostwa.

Wicestarosta
Członek Zarządu
Marek Kanicki

Przewodniczący Zarządu
Powiatu Sieradzkiego
Mariusz Bądzior



Pełna treść w załączonym pliku.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zawiadomienie o wyłożeniu projektów operatów

16‑08‑2016 12:08:27

Sieradz, dnia 12 sierpnia 2016 r.

STAROSTA SIERADZKI
Plac Wojewódzki 3
8-200 Sieradz

ZAWIADOMIENIE

o wyłożeniu projektów operatów opisowo-kartograficznych
modernizacji ewidencji gruntów i budynków

Na podstawie art. 24a ust. 4 i 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późniejszymi zmianami) Starosta Sieradzki zawiadamia, że w Starostwie Powiatowym w Sieradzu przy Placu Wojewódzkim 3 (budynek Politechniki Łódzkiej lokal 32) zostaną wyłożone do wglądu osób zainteresowanych projekty operatów opisowo – kartograficznych modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla następujących obrębów ewidencyjnych powiatu sieradzkiego w niżej wymienionych terminach (w dni robocze) w godzinach od 1000 do 1400:

  • KOLONIA MIKLESZ gmina ZŁOCZEW: 01.09.2016 r. - 21.09.2016 r.
  • CIENIA gmina BŁASZKI: 05.10.2016 r. - 25.10.2016 r.

Dokumentacja tych projektów składająca się z:

  • rejestrów gruntów,
  • rejestrów budynków,
  • rejestrów lokali,
  • kartotek budynków,
  • kartotek lokali,
  • map ewidencyjnych,

opracowana została na podstawie art. 20 ust. 1-3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późniejszymi zmianami) i przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1034).

Wszyscy zainteresowani mają prawo zapoznać się w podanym terminie z ww. dokumentacjami, uzyskać niezbędne wyjaśnienia i zgłosić ewentualne uwagi i wnioski
w tej sprawie. Skorzystanie z tego prawa leży w interesie zainteresowanych, aby na tym etapie postępowania związanego z modernizacją ewidencji gruntów i budynków ujawnić ewentualne błędy i nieprawidłowości.

Niestawienie się w terminie i miejscu określonym w niniejszym zawiadomieniu nie stanowi przeszkody do prowadzenia dalszych etapów postępowania, zatwierdzenia operatów opisowo-kartograficznych i ujawnienia nowych danych w ewidencji gruntów i budynków.

Informuję o konieczności przedstawienia dokumentu tożsamości oraz dokumentów potwierdzających prawo do nieruchomości. W imieniu osób nieobecnych mogą występować odpowiednio upoważnieni pełnomocnicy.

STAROSTA

Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego

13‑07‑2016 13:16:53

STAROSTA SIERADZKI
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz


Starosta Sieradzki
wykonujący zadanie z zakresu administracji rządowej
informuje

że zamierza, na podstawie art. 124b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm.), po rozpoznaniu wniosku „Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wszcząć postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji zobowiązującej właściciela, użytkownika wieczystego lub osobę, której przysługuje inne prawo rzeczowe do nieruchomości położonej w obrębie W – 25 miasta Łodzi, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów numerem działki 178, do jej udostępnienia, w celu przeprowadzenia rozbudowy i remontu wodociągu o średnicy 100 mm stanowiącego własność spółki, a zlokalizowanego na gruncie przedmiotowej nieruchomości.
Ponieważ w/w nieruchomość ma nieuregulowany stan prawny, w z y w a   s i ę wszystkie osoby, które są w stanie wykazać prawa rzeczowe do przedmiotowej nieruchomości, do zgłaszania się w terminie do dnia 14 września 2016 roku, do Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz.
Niniejszą informację podaje się do publicznej wiadomości, stosownie do treści art. 114 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami.

Z up. STAROSTY

Wojciech Proszewski
NACZELNIK WYDZIAŁU
Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA o rozpoczęciu prac geodezyjnych dotyczących wykonania modernizacji ewidencji gruntów z uzupełnieniem ewidencji budynków oraz trybie postępowania związanego z tą modernizacją

31‑05‑2016 08:48:11

Sieradz, dnia 30 maja 2016 r.

STAROSTA SIERADZKI

INFORMACJA

o rozpoczęciu prac geodezyjnych dotyczących wykonania modernizacji ewidencji gruntów z uzupełnieniem ewidencji budynków oraz trybie postępowania związanego z tą modernizacją

Stosownie do art. 24a ust. 2 i 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 520 z poźn. zm.) informuję, że w oparciu o dane i materiały zgromadzone w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym rozpoczęte zostały prace geodezyjne mające na celu modernizację ewidencji gruntów z uzupełnieniem ewidencji budynków dla obrębu BURZENIN, gmina Burzenin, powiat sieradzki, województwo łódzkie.
Postępowanie prowadzone będzie w trybie art. 4 ust.1a pkt 2, art. 20 ust. 1 i 2, art. 24a wyżej cytowanej ustawy oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2015 r. poz. 542 z poźn. zm.).
Czynnosźci techniczne związane z opracowaniem operatu ewidencji gruntoźw i budynków wykonywali będą upoważnieni pracownicy firmy: Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe InterMap Sp. z o.o., 98-200 Sieradz, ul. Wodna 7.
Informuję roźwnież, że opracowany w ramach tej modernizacji projekt operatu opisowo – kartograficznego, którego podstawowymi elementami będzie: rejestr gruntów, rejestr budynków, rejestr lokali, kartoteka budynków, kartoteka lokali, mapa ewidencyjna, zgodnie z art. 24a ust. 4 Prawa geodezyjnego i kartograficznego, zostanie wyłożony do wglądu zainteresowanych na okres 15 dni roboczych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewoźdzkim 3 (budynek Politechniki Łódzkiej lokal 32).
Odrębna informacja o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu opisowo – kartograficznego, zgodnie z art. 24a ust. 5 Prawa geodezyjnego i kartograficznego, zostanie podana do publicznej wiadomosźci w terminie późniejszym, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia, poprzez jej wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu i Urzędzie Gminy Burzenin oraz ogłoszeniu jej w prasie o zasięgu krajowym.
Dalszy tryb postępowania związanego z modernizacją ewidencji gruntów i budynków wynika z przepisów art. 24a ust. 6-12 Prawa geodezyjnego i kartograficznego o brzmieniu:
„6. Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane ujawnione w projekcie operatu opisowo-kartograficznego, może w okresie wyłożenia projektu do wglądu zgłaszać uwagi do tych danych.
7. Upoważniony pracownik starostwa powiatowego, posiadający uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 2, przy udziale przedstawiciela wykonawcy prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w terminie 15 dni roboczych od upływu terminu wyłożenia do wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego, rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu, po czym informuje zgłaszającego uwagi o sposobie rozpatrzenia uwag oraz sporządza wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia w protokole.
8. Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 7, dane objęte modernizacją, zawarte w projekcie operatu opisowo-kartograficznego stają się danymi ewidencji gruntów i budynków i podlegają ujawnieniu w bazie danych ewidencji gruntów i budynków. Informację o tym starosta ogłasza w dzienniku urzędowym województwa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej starostwa.
9. Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków ujawnione w operacie opisowokartograficznym, może w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia w dzienniku urzędowym województwa informacji, o której mowa w ust. 8, zgłaszać zarzuty do tych danych.
10. O uwzględnieniu lub odrzuceniu zarzutów starosta rozstrzyga w drodze decyzji.
11. Do czasu ostatecznego zakończenia postępowania, o którym mowa w ust. 10, w stosunku do gruntów, budynków lub lokali, których dotyczą zarzuty, dane ujawnione w operacie opisowo-kartograficznym nie są wiążące.
12. Zarzuty zgłoszone po terminie określonym w ust. 9 traktuje się jak wnioski o zmianę danych objętych ewidencją gruntów i budynków.”

STAROSTA

MARIUSZ BĄDZIOR

 

Uwaga: Niniejszą informację wywiesza się na okres 14 dni na tablicach ogłoszeń: Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewoźdzkim 3, Powiatowego Osźrodka Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Sieradzu przy ul. Warneńczyka 1 oraz Urzędu Gminy Burzenin przy ulicy Sieradzkiej 1 w Burzeninie.
Ponadto, informacja podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej tutejszego starostwa.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA o rozpoczęciu prac geodezyjnych dotyczących wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz trybie postępowania związanego z tą modernizacją

31‑05‑2016 09:08:13

Sieradz, dnia 30 maja 2016 r.

STAROSTA SIERADZKI

INFORMACJA

o rozpoczęciu prac geodezyjnych dotyczących wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz trybie postępowania związanego z tą modernizacją


Stosownie do art. 24a ust. 2 i 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 520 z poźn. zm.) informuję, że w oparciu o dane i materiały zgromadzone w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym rozpoczęte zostały prace geodezyjne mające na celu modernizacje ewidencji gruntów i budynków następujących obrębów w powiecie sieradzkim w województwie łódzkim:

  • CHLEWO gmina Goszczanów,
  • WALISZEWICE gm. Goszczanów,
  • SARNY I ZABORÓW gm. Błaszki,
  • CIENIA gm. Błaszki,
  • KOLONIA MIKLESZ gm. Złoczew.

Postępowania prowadzone będą w trybie art. 4 ust.1a pkt 2, art. 20 ust. 1 i 2, art. 24a wyżej cytowanej ustawy oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2015 r. poz. 542 z poźn. zm.).
Czynności techniczne związane z opracowaniem operatów ewidencji gruntów i budynków wykonywali będą upoważnieni pracownicy firmy: Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe InterMap Sp. z o.o., 98-200 Sieradz, ul. Wodna 7.
Informuję roźwnież, że opracowane w ramach tej modernizacji projekty operatów opisowo – kartograficznych, których podstawowymi elementami będą: rejestr gruntów, rejestr budynków, rejestr lokali, kartoteka budynków, kartoteka lokali, mapa ewidencyjna, zgodnie z art. 24a ust. 4 Prawa geodezyjnego i kartograficznego, zostaną wyłożone do wglądu zainteresowanych na okres 15 dni roboczych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewódzkim 3 (budynek Politechniki Łoźdzkiej lokal 32).
Odrębna informacja o terminie i miejscu wyłożenia projektów operatów opisowo – kartograficznych, zgodnie z art. 24a ust. 5 Prawa geodezyjnego i kartograficznego, zostanie podana do publicznej wiadomości w terminie poźniejszym, na co najmniej 14 dni przed dniem wyłożenia, poprzez jej wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu i właściwych urzędów gmin oraz ogłoszeniu jej w prasie o zasięgu krajowym.
Dalszy tryb postępowania związanego z modernizacją ewidencji gruntów i budynków wynika z przepisów art. 24a ust. 6-12 Prawa geodezyjnego i kartograficznego o brzmieniu:
„6. Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane ujawnione w projekcie operatu opisowo-kartograficznego, może w okresie wyłożenia projektu do wglądu zgłaszać uwagi do tych danych.
7. Upoważniony pracownik starostwa powiatowego, posiadający uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 2, przy udziale przedstawiciela wykonawcy prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w terminie 15 dni roboczych od upływu terminu wyłożenia do wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego, rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu, po czym informuje zgłaszającego uwagi o sposobie rozpatrzenia uwag oraz sporządza wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia w protokole.
8. Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 7, dane objęte modernizacją, zawarte w projekcie operatu opisowo-kartograficznego stają się danymi ewidencji gruntów i budynków i podlegają ujawnieniu w bazie danych ewidencji gruntów i budynków. Informację o tym starosta ogłasza w dzienniku urzędowym województwa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej starostwa.
9. Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków ujawnione w operacie opisowokartograficznym, może w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia w dzienniku urzędowym województwa informacji, o której mowa w ust. 8, zgłaszać zarzuty do tych danych.
10. O uwzględnieniu lub odrzuceniu zarzutów starosta rozstrzyga w drodze decyzji.
11. Do czasu ostatecznego zakończenia postępowania, o którym mowa w ust. 10, w stosunku do gruntów, budynków lub lokali, których dotyczą zarzuty, dane ujawnione w operacie opisowo-kartograficznym nie są wiążące.
12. Zarzuty zgłoszone po terminie określonym w ust. 9 traktuje się jak wnioski o zmianę danych objętych ewidencją gruntów i budynków.”


STAROSTA

MARIUSZ BĄDZIOR


Uwaga: Niniejszą informację wywiesza się na okres 14 dni na tablicach ogłoszeń: Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewoźdzkim 3, Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Sieradzu przy ul. Warneńczyka 1 oraz właściwych urzędów gmin.
Ponadto, informacja podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej tutejszego starostwa.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI W DRODZE ROKOWAŃ PO DRUGIM PRZETARGU Zarząd Powiatu Sieradzkiego

04‑05‑2016 11:04:04

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

W DRODZE ROKOWAŃ PO DRUGIM PRZETARGU

Zarząd Powiatu Sieradzkiego

Sprzedaż nieruchomości w drodze rokowań po drugim przetargu ograniczonym zakończonym wynikiem negatywnym. Nieruchomość stanowi własność Powiatu Sieradzkiego.

1/. Oznaczenie nieruchomości według ewidencji gruntów, powierzchnia oraz numer księgi wieczystej.

Nieruchomość zabudowana oznaczona w ewidencji gruntów numerem działki 2172/1 o powierzchni 0,3490 ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Sieradzu w Wydziale Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta KW Nr SR1S/00038891/1.

2/. Opis nieruchomości.

Nieruchomość gruntowa zabudowana, nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej. Dojazd i dojście do działki zostanie zapewniony poprzez ustanowienie służebności przejazdu i przechodu nieodpłatnie, na czas nieokreślony na drodze wewnętrznej objętej nr działki 2173/4 o pow. 0,1600 ha we Włyniu stanowiącej własność Gminy i Miasta Warta, na rzecz każdoczesnych właścicieli nieruchomości przyległych w celu zapewnienia im dostępu do drogi publicznej ( Uchwała NR XXXV/196/09 Rady Gminy i Miasta w Warcie z dnia 25 lutego 2009 roku ).

Na nieruchomości zlokalizowany jest parterowy budynek dawnego internatu szkolnego i parterowy budynek byłej stołówki.

Budynki wybudowane w technologii murowano – drewnianej ( system Namysłów).

Budynek internatu – wybudowany w 1976 roku , modernizacja i remont w 1992 roku.

Zestawienie powierzchni: pow. zabudowy – 387,59 m2, pow. użytkowa – 358,95 m2 i kubatura - 1874 m3

Budynek stołówki z kuchnią – wybudowany około 1970 roku, modernizacja i remont w 1992 roku.

Zestawienie powierzchni: pow. zabudowy – 155,68 m2, pow. użytkowa – 133,12 m2 i kubatura – 606 m3.

3/. Położenie nieruchomości

Włyń, gmina Warta, pow. sieradzki, woj. Łódzkie.

4/. Przeznaczenie nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego.

Brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Od 1.01.2004 roku dla działki nie została wydana decyzja o warunkach zabudowy ani decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Gminy Warta – Uchwałą Rady Gminy Miasta Warta Nr XXXIX/212/09 z dnia 27 maja 2009 roku określa teren, na którym znajduje się przedmiotowa nieruchomość jako:

- funkcja podstawowa – tereny zabudowy usługowej, tereny usług publicznych;

- funkcja uzupełniająca (dopuszczalna) – tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.

5/. Cena wywoławcza nieruchomości – 27.360,00 zł. ( słownie: dwadzieścia siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100 )

Zaliczka w kwocie – 2.736,00 zł. ( słownie: dwa tysiące siedemset trzydzieści sześć złotych 00/100 ) wniesiona w pieniądzach pobrana jest tytułem zabezpieczenia kosztów w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy.

Zaliczkę należy wpłacić na konto Powiatu Sieradzkiego prowadzone przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski S. A. Oddział w Sieradzu Nr 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502, najpóźniej na 3 dni robocze przed rokowaniami tj. do dnia 17 maja 2016 roku ( w tytule wpłaty należy wpisać dane uczestnika rokowań ). Za datę zapłaty zaliczki uważa się wpływ wymaganej kwoty na konto Powiatu Sieradzkiego.

Za datę wniesienia zaliczki uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Powiatu Sieradzkiego.

Przedmiotowa nieruchomość nie została sprzedana w przetargach w dniach:

I przetarg – 21 grudnia 2015 roku;

II przetarg – 2 marca 2016 roku.

Termin i miejsce rokowań:

Rokowania zostaną przeprowadzone w dniu 20 maja 2016 roku o godz. 900 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, w sali 114.

WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO ROKOWAŃ – MOŻLIWOŚĆ, TERMIN, MIEJSCE SKŁADANIA PISEMNYCH ZGŁOSZEŃ UDZIAŁU W ROKOWANIACH

1/. Pisemne zgłoszenie udziału w rokowaniach należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewódzkim 3 ( pok. nr 118 ), najpóźniej na 3 dni robocze przed rokowaniami tj. do dnia 17 maja 2016 roku do godz. 1500.

2/. Koperty powinny być zamknięte i opisane w następujący sposób:

„ Rokowania na sprzedaż nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 2172/1 ”.

3/. Zgłoszenie powinno zawierać:

- imię, nazwisko i adres albo nazwę firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot;

- datę zgłoszenia;

- oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;

- proponowaną cenę i sposób jej zapłaty;

Do zgłoszenia należy dołączyć kopię dowodu wpłaty zaliczki lub dowody stanowiące podstawę do zwolnienia z tego obowiązku wymienionych w pkt. 5 ogłoszenia o sprzedaży nieruchomości w drodze rokowań.

4/. Warunkiem udziału w rokowaniach jest wniesienie zaliczki oraz okazanie Komisji:

- w przypadku osób fizycznych – dowodu tożsamości

- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegających wpisom do rejestrów – aktualnego wpisu Rejestru Sądowego, właściwych pełnomocnictw, dowodów osobistych osób reprezentujących podmiot.

Aktualność wpisu powinna być potwierdzona w sądzie w okresie 3 miesięcy przed data rokowań.

5/. Uczestnicy biorą udział w rokowaniach osobiście lub przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymaga formy pisemnej. Małżonkowie biorą udział w rokowaniach osobiście lub okazując pełnomocnictwo współmałżonka.

6/. Zaliczkę wpłaconą przez uczestnika rokowań, który został ustalony nabywcą nieruchomości, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości.

7/. Pozostałym uczestnikom rokowań zaliczka zostaje niezwłocznie zwrócona po zamknięciu lub odwołaniu rokowań, nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zamknięcia lub odwołania rokowań w sposób wskazany przez uczestnika rokowań.

8/. Sprzedający najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia zamknięcia rokowań zawiadomi nabywcę o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego.

9/. Jeżeli osoba, która w wyniku przeprowadzenia rokowań została ustalona nabywcą nieruchomości nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu o zawarciu umowy notarialnej, Przewodniczący Zarządu Powiatu Sieradzkiego może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.

10/. Przed przystąpieniem do rokowań należy zapoznać się z dokumentacją dotyczącą nieruchomości, którą można uzyskać w Zespole Szkół Specjalnych w Warcie ul. 3-go Maja 29, telefon / 043 / 8294615 ).

11/. Koszty zawarcia umowy notarialnej i opłat sądowych ponosi nabywca nieruchomości.

12/. Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości można uzyskać w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sieradzu. Plac Wojewódzki 3, pokój nr 439, P. Kulesza, telefon / 043 / 8223756.

Ogłoszenie o rokowaniach zostanie zamieszczone w prasie lokalnej i wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, w Urzędzie Gminy i Miasta w Warcie, Rynek im. Wł. St Reymonta 1, jak również na stronie internetowej Starostwa.

Wicestarosta

                 

Przewodniczący Zarządu

Członek Zarządu

 

Powiatu Sieradzkiego

Marek Kanicki

 

Mariusz Bądzior

 

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

WYKAZ nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonej do sprzedaży w formie bezprzetargowej

21‑04‑2016 09:46:58

Lp

Oznaczenie

 

Księga Wieczysta

Obręb,

Nr Działki

Rodzaj użytków klasy

Pow. ha

Opis nieruchomości

Przeznaczenie, sposób zagospodarowania i termin zagospodarowania

Cena wywoławcza

(wartość nieruchomości

+ koszty przygotowania)

Termin wniesienia ceny nieruchomości

1

SR1S/00057669/5

Obręb -Ostrów Warcki
Nr działki:
513/2, 514/2

Tereny różne

0,2200 ha

Niezabudowana
nieruchomość gruntowa.
W pobliżu znajduje się
Port Jachtowy
„Jeziorsko” Ostrów
Warcki -przytań jachtowa
oraz kemping.

Brak planu
zagospodarowania
przestrzennego.
Przeznaczenie zgodnie ze
studium uwarunkowań
i kierunków
zagospodarowania
przestrzennego Gminy
Miasta Warta – tereny
przeznaczone do zalesienia
oznaczone symbolem R/ZL.

Cena
wywoławcza :
800,25 zł
Wartość
nieruchomości:
- 462,00 zł,
Koszt
sporządzenia
operatu
szacunkowego
-338,25 zł

Nie później niż
do dnia
zawarcia
umowy
przeniesienia
własności.

 

Sprzedaż w/w nieruchomości następuje w drodze bezprzetargowej, zgodnie z art. 37 ust. 2 pkt 3 na rzecz osób, o których mowa w art. 68 ust. 1 pkt 2. Stosownie do art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2015 r. poz. 1774 z późn.zm. ) niniejszy wykaz wywiesza się na okres 21 dni na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sieradzu, a informację o wywieszeniu tego wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej , a także na stronie internetowej tutejszego Starostwa.
Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust.1 ugn-31.05.2016 r.


Sieradz, dnia 19 kwietnia 2016 roku


Z up. STAROSTY
Wojciech Proszewski
NACZELNIK WYDZIAŁU
Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

WYKAZ nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonej do sprzedaży w formie bezprzetargowej

21‑04‑2016 09:37:19

Lp

Oznaczenie

 

Księga Wieczysta

Obręb,

Nr Działki

Rodzaj użytków klasy

Pow. ha

Opis nieruchomości

Przeznaczenie, sposób zagospodarowania i termin zagospodarowania

Cena wywoławcza

(wartość nieruchomości

+ koszty przygotowania)

Termin wniesienia ceny nieruchomości

1

SR1S/00057669/5

Obręb -Ostrów Warcki
Nr działki:
511/2, 512/2

Tereny różne

0,2300 ha

Niezabudowana nieruchomość gruntowa. W pobliżu znajduje się Port Jachtowy „Jeziorsko” Ostrów Warcki -przytań jachtowa oraz kemping.

Brak planu
zagospodarowania
przestrzennego.
Przeznaczenie zgodnie ze
studium uwarunkowań
i kierunków
zagospodarowania
przestrzennego Gminy
Miasta Warta – tereny
przeznaczone do zalesienia
oznaczone symbolem R/ZL.

Cena
wywoławcza :
821,25 zł
Wartość
nieruchomości:
- 483,00 zł,
Koszt
sporządzenia
operatu
szacunkowego
-338,25 zł

Nie później niż
do dnia
zawarcia
umowy
przeniesienia
własności.

 

Sprzedaż w/w nieruchomości następuje w drodze bezprzetargowej, zgodnie z art. 37 ust. 2 pkt 3 na rzecz osób, o których mowa w art. 68 ust. 1 pkt 2. Stosownie do art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2014 r. poz. 518 ) niniejszy wykaz wywiesza się na okres 21 dni na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sieradzu, a informację o wywieszeniu tego wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej , a także na stronie internetowej tutejszego Starostwa.
Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust.1 ugn-31.05.2016 r.

Sieradz, dnia 19 kwietnia 2016 roku


Z up. STAROSTY
Wojciech Proszewski
NACZELNIK WYDZIAŁU
Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

24‑02‑2016 12:15:29

STAROSTA SIERADZKI
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz


INFORMACJA


„Starosta Sieradzki wykonujący zadanie z zakresu administracji rządowej informuje, że od dnia 3 marca 2016 roku, na okres 21 dni, na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, zostanie wywieszony wykaz nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz właściciela nieruchomości przyległej.”

 

Z up. STAROSTY


Wojciech Proszewski
NACZELNIK WYDZIAŁU
Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 520 Numer strony: 1 .. 39  40  41  42  43  .. 52
Informacja wytworzona przez:
Agnieszka Płuciennik - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 431 , w dniu:  22‑07‑2005 13:03:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Krzystanek
email: pkrzystanek@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  22‑07‑2005 13:03:00
Data ostatniej aktualizacji:
22‑04‑2025 09:08:21
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie