Wydział Oświaty, Kultury i Sportu


Informacja

08‑05‑2020 12:44:33

ZARZĄD POWIATU
W SIERADZU
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz

Informacja o zamiarze ogłoszenia konkursu na kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 511, poz. 1815, poz. 1571), art.16 ust. 1, 2 i 3 d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 194) oraz § 3 pkt. 3 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 12 kwietnia 2019 r. w sprawie konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz. U. z 2019 r. poz. 724) Zarząd Powiatu Sieradzkiego informuje, iż konkurs zostanie ogłoszony w terminie do dnia 12 czerwca 2020 r. Przewiduje się, że zakończenie postępowania konkursowego na stanowisko Dyrektora Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Sieradzu nastąpi w terminie do dnia 27 lipca 2020 r.

W związku z panującą w kraju sytuacją epidemiczną przewiduje się możliwość przeprowadzenia postępowania konkursowego z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (art. 15zzx ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych – Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.).

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
Mariusz Bądzior

Sieradz, dnia 8 maja 2020 r.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja

08‑05‑2020 12:38:52

ZARZĄD POWIATU
W SIERADZU
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz

Informacja o zamiarze ogłoszenia konkursu na kandydata na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 511, poz. 1815, poz. 1571), art.16 ust. 1, 2 i 3 d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 194) oraz § 3 pkt. 3 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 12 kwietnia 2019 r. w sprawie konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz. U. z 2019 r. poz. 724) Zarząd Powiatu Sieradzkiego informuje, iż konkurs zostanie ogłoszony w terminie do dnia 12 czerwca 2020 r. Przewiduje się, że zakończenie postępowania konkursowego na stanowisko Dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu nastąpi w terminie do dnia 27 lipca 2020 r.

W związku z panującą w kraju sytuacją epidemiczną przewiduje się możliwość przeprowadzenia postępowania konkursowego z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (art. 15zzx ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych – Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.).

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
Mariusz Bądzior

Sieradz, dnia 8 maja 2020 r.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkursy na stanowisko dyrektora

06‑02‑2020 14:17:26

Załącznik nr 1
do Uchwały Nr 203/2020
Zarządu Powiatu Sieradzkiego
z dnia 30 stycznia 2020 roku

ZARZĄD  POWIATU  SIERADZKIEGO
ogłasza  konkursy na stanowisko dyrektora w:

  1. Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Sieradzu, ul. Krakowskie Przedmieście 58, 98-200 Sieradz.
  2. I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu, ul. Żwirki i Wigury 3, 98-200 Sieradz.
  3. Zespole Szkół Specjalnych w Warcie,  ul. 3 Maja 29, 98-290 Warta.
  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r. poz. 1597 oraz z 2019 r. poz. 1661) to jest:
    • nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:
  1. posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole lub placówce,

   - a w przypadku zespołu szkół/placówek:

posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole/placówce wchodzącej w skład zespołu,  w której wymagania dotyczące kwalifikacji nauczycieli są najwyższe;

  1. ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
  2. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela
    lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
  3. uzyskał:
    1. co najmniej bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub,
    2. pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
    3. w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni,

- przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora,  a w przypadku, o którym mowa w art. 63 ust. 11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148, 1078, 1287, 1680, 1681, 1818, 2197 i 2248), jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;

  1. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym  (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
  4. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
  6. nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440);
  7. w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz.U. z 2019 r. poz. 1480), ukończył studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego.
  • osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:  
  1. posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
  2. posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
  3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
  4. nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
  5. ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
  6. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  7. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  8. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440);
  10. w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz.U. z 2019 r. poz. 1480), ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego. 

II.    Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju danej szkoły/placówki;
  2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
     -  stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo

         -  stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo

         -  stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;

  1. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:

- imię (imiona) i nazwisko,

- datę i miejsce urodzenia,

- obywatelstwo,

- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);

  1. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
  2. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
  3. w przypadku cudzoziemca – poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię: dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480), lub dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
  4. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  5. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
  6. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440);
  8. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust.1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 430 z późn. zm.) – dotyczy kandydata  na dyrektora publicznej szkoły/placówki urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
  9. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego wraz z uzasadnieniem - w przypadku nauczyciela;
  10. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
  11. w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668, z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 183 z późn. zm);
  12. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

Na żądanie organu prowadzącego publiczną szkołę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały powyższych dokumentów.

III.  Miejsce, sposób i termin składani ofert:

Oferty należy składać: 

  1. W zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora – nazwa szkoły/placówki”, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Sieradzu plac Wojewódzki 3, pok. 426, w terminie do dnia 21 lutego 2020 roku, do godziny15:00. Wskazany termin jest ostatecznym terminem wpływu dokumentów do Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego.

Oferty złożone po upływie terminu wskazanego wyżej nie będą rozpatrywane!

  1. Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej, przy czym oferta taka powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty.

IV. Sposób powiadomienia o terminie konkursu.

1) Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu Sieradzkiego.

2) O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie listownej.

3) Kandydat na konkurs zgłasza się z dokumentem tożsamości. Komisja konkursowa przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego ma prawo żądać przedstawienia dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i obywatelstwo.

4) Szczegółowe informacje dotyczące konkursu będą udzielane w siedzibie Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Sieradzu:  tel. 43 822 05 01

 

PRZEWODNICZĄCY  ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
Mariusz Bądzior

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

1. Administratorem Państwa danych jest Zarząd Powiatu Sieradzkiego, plac Wojewódzki  3, 98-200 Sieradz.

2. Inspektorem ochrony danych jest Magdalena Kuszmider,  adres mail:     magdalena@kuszmider.com.pl.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu udziału w konkursie na  stanowisko dyrektora: I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu, Zespole Szkół Specjalnych w Warcie (właściwe podkreślić), podstawą do przetwarzania danych osobowych jest Państwa zgoda.

4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom i organom wyłącznie na   podstawie obowiązujących przepisów prawa.

5. Państwa dane będą przechowywane przez okres wynikający z załącznika nr 3 do  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011  r., Nr 14, poz. 67; Nr 27, poz. 140) to jest przez okres 5 lat.

6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, złożenia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz do wycofania zgody na ich przetwarzanie.

7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych naruszałoby obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.

8. Podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania danych będzie jednak brak możliwości  udziału w konkursie.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Rozstrzygnięcie konkursu

03‑12‑2019 12:35:41

Konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej polegającego na prowadzeniu punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub edukacji prawnej na terenie powiatu sieradzkiego w 2020 roku (ogłoszony na podstawie Uchwały Nr 153/2019 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 5 listopada 2019 roku) został rozstrzygnięty.

W dniu 28 listopada 2019 roku Zarząd Powiatu Sieradzkiego dokonał wyboru oferty.

Zadanie z zakresu administracji rządowej polegające na prowadzeniu punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Błaszkach oraz prowadzeniu punktów nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w Sieradzu i w Złoczewie powierzono Fundacji Młodzi Ludziom, Borysław 49, 96-130 Głuchów.

Przyznana kwota dofinansowania wynosi 190.080,00 zł, z tego na:

- prowadzenie punktów - 180.180,00 zł,

- edukację prawna 9.900, 00 zł.

 

Sieradz, dnia 29 listopada 2019 roku

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
w. z. Kazimiera Gotkowicz

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Uchwała ws. komisji konkursowej

18‑11‑2019 14:53:48

Zarząd Powiatu Sieradzkiego przyjął uchwałę w sprawie powołania komisji konkursowej i regulaminu jej pracy. Chodzi o ogłoszony niedawno konkurs na prowadzenie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej w 2019 roku.

Pełna treść w załączonych plikach.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej

06‑11‑2019 13:05:12

Zarząd Powiatu Sieradzkiego

ogłasza otwarty konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczeniu nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej na terenie powiatu sieradzkiego w 2020 roku.

 

I. Rodzaj zadania:
Przedmiotem konkursu jest wyłonienie organizacji pozarządowej prowadzącej działalność pożytku publicznego, której zadaniem będzie prowadzenie na terenie Powiatu Sieradzkiego 1 punkt nieodpłatnej pomocy prawnej lub 2 punktów nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego i edukacji prawnej, wg poniższego harmonogramu zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 roku o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 294).

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Konsultacje ws. organizacji pozarządowych

14‑10‑2019 08:35:30

Do 21 października w powiecie sieradzkim potrwają konsultacje z organizacjami pozarządowymi, dotyczące Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i z podmiotami, o których mowa w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Inicjatorem konsultacji jest Zarząd Powiatu Sieradzkiego.

Konsultacje odbywają się w Powiecie Sieradzkim w dniach od 14 do 21 października 2019 r. na podstawie Uchwały Nr 141/2019 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z 3 października 2019 r.

Uwagi i opinie, zgłoszone w trakcie konsultacji, mogą być pomocne przy opracowaniu ostatecznej wersji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2020.

Z projektem programu można się zapoznać na stronie internetowej www.spsieradz.finn.pl w zakładce Tablica Ogłoszeń/Wydział Oświaty, Kultury i Sportu. Pisemne uwagi (według załączonego formularza) prosimy kierować na adres Starostwa Powiatowego w Sieradzu, pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz lub składać bezpośrednio w Kancelarii Ogólnej – I piętro, pokój nr 121.

Szczegóły tutaj: Konsultacje z organizacjami pozarządowymi 2019

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie

03‑09‑2019 14:54:27

OGŁOSZENIE

Starosta Powiatu Sieradzkiego na podstawie ustawy o opiece zdrowotnej nad uczniami (Dz.U. z 2019 poz. 1078) zaprasza do składania ofert na wybór realizatorów opieki zdrowotnej pn. „Świadczenie usług  stomatologicznych dla dzieci i młodzieży szkolnej w roku szkolnym 2019/2020”.

Celem głównym Programu jest zwiększenie dostępności dzieci i młodzieży do świadczeń stomatologicznych udzielanych w gabinetach dentystycznych oraz objęcie jak najliczniejszej grupy dzieci i młodzieży efektywną opieką stomatologiczną oraz działaniami edukacyjnymi w zakresie zdrowia jamy ustnej.

Oferentem/Realizatorem programu może zostać lekarz dentysta spełniający wymagania określone w przepisach wydanych na podstawie art. 31d ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w części dotyczącej warunków realizacji świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia stomatologicznego dla dzieci i młodzieży, z wyłączeniem świadczeń ortodoncji, z którym Narodowy Fundusz Zdrowia zawarł umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej albo który jest zatrudniony lub wykonuje zawód u świadczeniodawcy, z którym NFZ zawarł umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.

Lekarz dentysta sprawujący opiekę stomatologiczną nad uczniami będzie wykonywał:

- świadczenia ogólnostomatologiczne dla dzieci i młodzieży do ukończenia 18. roku życia,

- profilaktyczne świadczenia stomatologiczne dla dzieci i młodzieży do ukończenia 19. roku życia.

Opieka zdrowotna nad uczniami jest finansowana ze środków ujętych w planie finansowym NFZ.

Świadczenie będzie obejmowało dzieci i młodzież ze szkół prowadzonych przez Powiat Sieradzki, łącznie około 4000 uczniów, którzy będą korzystali ze świadczeń w zakresie leczenia stomatologicznego poza kolejnością.

Realizacja zadania będzie odbywała się w gabinecie stomatologicznym podmiotu, który zawrze porozumienie z organem prowadzącym na świadczenie usług ogólnostomatologicznych skierowanych do uczniów ww. szkół.

Wykaz świadczeń ogólnostomatologicznych zawarty jest w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia stomatologicznego (Dz.U. z 2019 poz. 1199).

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w Starostwie Powiatowym w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz z dopiskiem „OPIEKA OGÓLNOSTOMATOLOGICZNA NAD UCZNIAMI”.

 

Termin składania ofert:

10 września 2019 roku.

Z up. STAROSTY
Kazimiera Gotkowicz
WICESTAROSTA

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Uchwała Nr 96/2019

09‑07‑2019 12:38:08

UCHWAŁA Nr 96/2019
ZARZĄDU POWIATU SIERADZKIEGO
z dnia 08 lipca 2019r.

w sprawie konsultacji projektu „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami , o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”

Na podstawie § 2 uchwały Nr XLIV/344/2010 Rady Powiatu w Sieradzu z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 projektów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji ( Dz. U. Województwa Łódzkiego z 2010 r. Nr 242, poz. 1947), Zarząd Powiatu Sieradzkiego uchwala, co następuje:

§ 1. Postanawia się ogłosić konsultacje z organizacjami pozarządowymi oraz pozostałymi podmiotami z art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2019 r., poz. 688) prowadzącymi działalność statutową na terenie powiatu sieradzkiego.

§ 2. 1. Przedmiotem konsultacji jest Projekt „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami , o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie” stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.
2. Celem konsultacji jest zebranie opinii i uwag na temat projektu, o którym mowa w § 2 pkt. 1

§ 3. Konsultacje o których mowa w ust. 1 przeprowadzić w następujący sposób:

  1. Termin konsultacji: od 22 lipca 2019 r. do 31 lipca 2019 r.,
  2. Forma przeprowadzenia konsultacji: zapytanie ankietowe, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.
  3. Konsultacje w formie zapytania ankietowego przeprowadzone będą na stronie internetowej powiatu sieradzkiego: www.spsieradz.finn.pl
  4. Zasięg terytorialny konsultacji: teren Powiatu Sieradzkiego.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu.

§ 5. Uchwała podlega ogłoszeniu na stronie internetowej Powiatu Sieradzkiego i na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sieradzu.

§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Zarządu

-

Mariusz Bądzior

Członek Zarządu

-

Kazimiera Gotkowicz

Członek Zarządu

-

Tomasz Baliński

Członek Zarządu

-

Jan Hankiewicz

Członek Zarządu

-

Artur Sterna

 

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Powiat Sieradzki reprezentowany przez Starostę Powiatu Sieradzkiego. 98-200 Sieradz. pl. Wojewódzki 3. starosta.esi@powiatypolskie.pl
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl
  3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit a i c Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r.  o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2019 r., poz. 688)
  4. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu, jednak nie dłużej niż przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną wynikającą z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy.
  5. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Ci:
    5.1. prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
    5.2. prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
    5.3. prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
    5.4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
    5.5. prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia;
    5.6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
  6. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
  8. Twoje Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.

 

Link do: Uchwała nr 96/2019 Zarządu powiatu Sieradzkiego

Pełna treść w załączonych plikach.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ZPWP konkurs

24‑06‑2019 09:34:59

Załącznik nr 1
do Uchwały Nr 91/2019
Zarządu Powiatu Sieradzkiego
z dnia 17 czerwca 2019 roku

ZARZĄD POWIATU SIERADZKIEGO

ogłasza  konkurs na stanowisko dyrektora w:
Zespole Placówek Wychowania Pozaszkolnego w Sieradzu, ul. Tysiąclecia 3,  98-200 Sieradz

I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r., poz. 1597):

  • nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:
  1. posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole/placówce;
       - a w przypadku zespołu szkół/placówek:
    posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole/placówce wchodzącej w skład zespołu, w której wymagania dotyczące kwalifikacji nauczycieli są najwyższe;
  2. ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
  3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
  4. uzyskał przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora:
    1.  co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
    2.  pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
       w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat   pracy w szkole wyższej – przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art. 63 ust. 11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996, 1000, 1290, 1669 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 534, 730, 761 i 1078), jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora,
      wymóg posiadania co najmniej dobrej oceny pracy albo pozytywnej oceny dorobku zawodowego nie dotyczy nauczycieli mianowanych lub dyplomowanych zatrudnionych na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych w urzędzie organu administracji rządowej, kuratorium oświaty, Centrum Edukacji Artystycznej, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisjach egzaminacyjnych, oraz nauczycieli mianowanych lub dyplomowanych urlopowanych lub zwolnionych z obowiązku świadczenia pracy na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z 2019, poz. 263);
  5. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  6. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  7. nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967 i 2245) - dotyczy nauczyciela, a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668, 2024, 2245, z 2019 r. poz. 276, 447, 534, 577, 730), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
  8. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za  umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
  10. nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1458, 1669, 1693 i 2192 oraz z 2019 r. poz. 730),
  11. w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 r. poz. 931 i 1669);
  • osoba niebędąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:  
  1. posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
  2. posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny;
  3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
  4. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  5. nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
  6. ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
  7. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  8. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1458, 1669, 1693 i 2192 oraz z 2019 r. poz. 730).
  10. w przypadku cudzoziemca – posiada znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 r. poz. 931 i 1669) 

II. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju  Zespołu Placówek Wychowania Pozaszkolnego w Sieradzu;
  2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
    - stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
    - stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego albo
    - stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
  3. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
    - imię (imiona) i nazwisko,
    - datę i miejsce urodzenia,
    - obywatelstwo,
    - miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
  4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
  5. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 r. poz. 931 i 1669) - w przypadku cudzoziemca;
  6. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
  7. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  8. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
  9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1458, 1669, 1693 i 2192 oraz z 2019 r. poz. 730),
  11. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust.1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 430, 399, 447, 534) – dotyczy kandydata  na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
  12. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego wraz z uzasadnieniem - w przypadku nauczyciela;
  13. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
  14. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 730) lub w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668, 2024, 2245, z 2019 r. poz. 276, 447, 534, 577, 730) –w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  15. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.

Na żądanie organu prowadzącego publiczną szkołę/placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały powyższych dokumentów.

III. Miejsce, sposób i termin składani ofert:

Oferty należy składać: 

1.  W zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym kandydata, numerem kontaktowym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Wychowania Pozaszkolnego w Sieradzu”, w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Sieradzu Plac Wojewódzki 3, I piętro, w terminie do dnia 15 lipca 2019 roku (data wpływu do urzędu) do godziny 15:00. Wskazany termin jest ostatecznym terminem wpływu dokumentów.

Oferty złożone po upływie terminu wskazanego wyżej nie będą rozpatrywane!

2. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.

IV. Sposób powiadomienia o terminie konkursu.

1.  Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu Sieradzkiego.

2. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie na piśmie.

3. Kandydat na konkurs zgłasza się z dokumentem tożsamości. Komisja konkursowa przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego ma prawo żądać przedstawienia dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i obywatelstwo.

4. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu będą udzielane w siedzibie Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Sieradzu:  tel. 43 822 05 01

PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU
POWIATU SIERADZKIEGO
MARIUSZ BĄDZIOR

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

1. Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, plac Wojewódzki  3, 98-200 Sieradz.

2. Inspektorem ochrony danych w starostwie jest Magdalena Kuszmider,  adres mail:     magdalena@kuszmider.com.pl.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w konkursie na  stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Wychowania Pozaszkolnego w Sieradzu, ul. Tysiąclecia 3, 98 - 00 Sieradz na podstawie udzielonej zgody.   

4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom i organom wyłącznie na   podstawie obowiązujących przepisów prawa.

5. Państwa dane będą przechowywane przez okres wynikający z załącznika nr 3 do  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011  r., Nr 14, poz. 67; Nr 27, poz. 140).

6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ograniczenia, przetwarzania i wycofania zgody.

7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących naruszało by obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.

8. Podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w konkursie.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 141 Numer strony: 5  6  7  8  9  .. 15
Informacja wytworzona przez:
Paweł Krzystanek
email: pkrzystanek@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  02‑01‑2007 14:03:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Małgorzata Zablocka
email: mzablocka@finn.pl tel.:+48 43 822 49 88
, w dniu:  02‑01‑2007 14:03:00
Data ostatniej aktualizacji:
28‑04‑2025 10:47:45
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie