Pozostałe ogłoszenia


ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAJĘCIA_ZSP_Warta

19‑03‑2015 08:03:21
Zamawiający: Warta, dn.18.03.2015 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie
ul. 3-go Maja 29
98-290 Warta
tel./fax: 043 8294 121
www.liceumwarta.home.pl

ZAPROSZENIE

do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 30.03.2015 r. do 24.04.2015 r.

I. Przedmiot zapytania ofertowego

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 30.03.2015 r. do 24.04.2015 r.

2. W kursie uczestniczyć będzie od 17 uczniów klasy mundurowo-policyjnej.

3. Zajęcia odbywać się w szkole po obowiązujących godzinach lekcyjnych lub w dni wolne od nauki szkolnej.

5. Harmonogram zajęć opracowywany jest przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.

II. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie średnie z minimum trzyletnią udokumentowaną praktyką zawodową w prowadzeniu zajęć nauki strzelania w policji.

III. Obowiązki Wykonawcy:

1. Przygotowanie niezbędnego sprzętu do bezpiecznego przeprowadzenia kursu.

2. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym dziennika zajęć.

5. Realizowanie zobowiązań z należytą starannością w wyznaczonym czasie.

IV. Termin i sposób złożenia oferty:

1. Ofertę w formie załącznika do zapytania ofertowego należy kierować na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie, ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta do dnia 25.03.2015 r. do godz. 1500.

2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktu z Oferentami jest Pani Małgorzata Klimczak-Alejziak, tel. 438294 121.

V. Kryteria oceny oferty:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej przedstawione kryterium: - cena 100 %

W kryterium "cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

cena najtańszej oferty za 1 godzinę kursu brutto

Liczba punktów = ----------------------------------------------------------- x 100

cena oferty za 1 godzinę kursu brutto

Maksymalnie można uzyskać 100 punktów.

VI. Wybór najkorzystniejszej oferty:

1. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Zamawiający w dniu 25. 03.2014 r.

2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie oferenta, który

złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie 5 dni od wezwania do zawarcia umowy oferent nie zgłosi się, Organizator może zawrzeć umowę z oferentem, którego oferta była następna w kolejności.

VII. Postanowienia końcowe:

1. Organizator zastrzega sobie prawo do:

- żądania dodatkowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie

postępowania.

- wyłącznej interpretacji zapisów.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wezwanie spadkobierców do odbioru depozytów po zmarłych mieszkańcach

16‑10‑2014 14:34:13

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

w BISKUPICACH

wzywa spadkobierców do odbioru depozytów

po zmarłych mieszkańcach:


  1. WOŹNIAK STANISŁAW syn JÓZEFA i ZOFII z domu Jankowska, ur. dn. 01.04.1932r., Liciążna, zmarły dn. 27.12.2003r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
    Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 5.180,12zł.

  1. KRAJEWSKI MARIAN syn WŁADYSŁAWA i ANNY z domu Podasiak, ur. dn. 11.01.1930r., Konary zmarły dn. 14.02.2007r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
    Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 15.250,26zł, oraz książeczkę oszczędnościową ze stanem oszczędnościowym 1.524,38zł.

  1. ANTOSIAK TADEUSZ syn MICHAŁA i WŁADYSŁAWY z domu Klocek, ur. dn. 18.07.1937r., Wydrzyn, zmarły dn. 18.08.2011r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
    Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 9.220,91zł, oraz książeczkę oszczędnościową ze stanem oszczędnościowym 128,96zł.

  1. PIERTASZEWSKI TADEUSZ syn TOMASZA i MARIANNY z domu Szydło, ur. dn. 15.02.1935r., Brzeziny, zmarły dn. 24.05.2014r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
    Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 25.801,23zł.

  1. WIECZOREK JAN syn JÓZEFA i MARIANNY z domu Tokarek, ur. dn. 24.06.1939r., Włocin, zmarły dn. 25.05.2014r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
    Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 64.843,60zł.


Przed śmiercią ww. mieszkańcy na stałe zamieszkiwali w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach stosownie do treści art. 6 ust. 5 ustawy z dnia 18 października 2006r., o likwidacji niepodjętego depozytu (Dz. U. Nr 208, poz. 1537), wzywa uprawnionych do odbioru pozostawionych na koncie depozytowym środków pieniężnych oraz książeczek oszczędnościowych po mieszkańcach naszego Domu.

Jednocześnie informujemy, że w przypadku nieodebrania wymienionych depozytów, w ciągu 3 lat od dnia ukazania się tego ogłoszenia, nastąpi ich likwidacja przez przekazanie na własność Skarbu Państwa zgodnie z przytoczoną wyżej ustawą.

Odbiór kwoty depozytu może nastąpić po przedłożeniu prawomocnego postanowienia Sądu o stwierdzeniu nabycia spadku.

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Zaproszenie do składania ofert
27‑02‑2014 14:20:47

Zamawiający:                                                               Warta, dn. 27.02.2014 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie

ul. 3-go Maja 29

98-290 Warta

tel./fax: 043 8294 121

www.liceumwarta.home.pl

 

ZAPROSZENIE

do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 13.03.2014 r. do 25.04.2014 r.

 

I. Przedmiot zapytania ofertowego

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 13.03.2014 r. do 25.04.2014 r.

2. W kursie uczestniczyć będzie od 16 uczniów klasy mundurowo-policyjnej.

3. Zajęcia odbywać się w szkole po obowiązujących godzinach lekcyjnych lub w dni wolne od nauki szkolnej.

5.  Harmonogram zajęć opracowywany jest przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.

Pełna treść w załączonym pliku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
65KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do składania ofert
27‑02‑2014 14:15:36
Zamawiający:                                                                Warta, dn. 27.02.2014 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie

ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta
tel./fax: 043 8294 121
www.liceumwarta.home.pl



ZAPROSZENIE

do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzanie 24 godzinnego kursu samoobrony dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 13.03.2014 r. do 25.04.2014 r.

I. Przedmiot zapytania ofertowego

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzanie 24 godzinnego kursu samoobrony dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 13.03.2014 r. do 13.06.2014 r.

2. W kursie uczestniczyć będzie od 10-15 uczniów klasy mundurowo-policyjnej.

3. Zajęcia odbywać się w szkole po obowiązujących godzinach  lekcyjnych lub w dni wolne od nauki szkolnej.

4.  Harmonogram zajęć opracowywany jest przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.


Pełna treść z załączonym pliku
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
65KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zapytanie cenowe
08‑11‑2013 14:25:14
ZAPYTANIE CENOWE DLA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ
RÓWNOWARTOŚCI 14 000 EURO

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości 14 000 euro, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia pn.:

"WYKONANIE CZĘŚCIOWEJ WYMIANY ORYNNOWANIA, MONTAŻU ZABEZPIECZEŃ PRZECIWŚNIEGOWYCH ORAZ NAPRAW KOMINÓW W PAWILONIE "A" DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH"

Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
666KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o zamówieniu
07‑06‑2013 11:56:07

1. Nazwa i adres Zamawiającego
I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Jagiellończyka
98-200 Sieradz, ul. Żwirki i Wigury 3
tel./fax 043 827-14-25
www.lojagiellonczyk.pl
e-mail dyrekcja@lojagiellonczyk .pl

2. Określenie trybu zamówienia
Zamówienie bez stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont bocznych schodów wejściowych zewnętrznych i tarasu przynależnych do budynku dydaktycznego I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu.

Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
172KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Wyniki wyboru ofert.
14‑05‑2013 13:16:22
Wyniki wyboru ofert złożonych w wyniku ogłoszenia o konkursie ofert zgodnie z zarządzeniem Nr 1/2010 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 7 grudnia 2010 roku.

Realizacja zadania: Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie na terenie powiatu
sieradzkiego - 488.106,00 zł

Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
98KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi budowlanej
10‑10‑2011 14:22:30
  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sieradzu

98-200 Sieradz

ul. Mickiewicza 4

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy przyłącza wodociągowego 63/5,8 mm PE przy ulicy Mickiewicza 4 w Sieradzu. Inwestorem jest Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sieradzu. Przyłącze należy wykonać zgodnie z Projektem budowlanym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz według przedmiaru.


Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
297KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie usługi budowlanej
15‑09‑2011 14:56:56
  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Dom Dziecka

98-290 Warta

Tomisławice 16

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

  • Rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki wraz z słupkami metalowymi,

  • Budowa ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych o długości 78,5 mb.na fundamencie betonowym (3 płyty pełne),
  • Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach- gruz, ziemia, gałęzie itp.

Pełna treść w załączonym pliku.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
447KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 79 Numer strony: 2  3  4  5  6  
Informacja wytworzona przez:
Marcin Wyszkowski
email: mwyszkowski@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  12‑12‑2008 14:37:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Krzystanek
email: pkrzystanek@powiat-sieradz.pl tel.:+48 43 822 09 02
, w dniu:  12‑12‑2008 14:37:00
Data ostatniej aktualizacji:
02‑09‑2025 11:02:15
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie