ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAJĘCIA_ZSP_Warta
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie
ul. 3-go Maja 29
98-290 Warta
tel./fax: 043 8294 121
www.liceumwarta.home.pl
ZAPROSZENIE
do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 30.03.2015 r. do 24.04.2015 r.
I. Przedmiot zapytania ofertowego
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 30.03.2015 r. do 24.04.2015 r.
2. W kursie uczestniczyć będzie od 17 uczniów klasy mundurowo-policyjnej.
3. Zajęcia odbywać się w szkole po obowiązujących godzinach lekcyjnych lub w dni wolne od nauki szkolnej.
5. Harmonogram zajęć opracowywany jest przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.
II. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie z minimum trzyletnią udokumentowaną praktyką zawodową w prowadzeniu zajęć nauki strzelania w policji.
III. Obowiązki Wykonawcy:
1. Przygotowanie niezbędnego sprzętu do bezpiecznego przeprowadzenia kursu.
2. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym dziennika zajęć.
5. Realizowanie zobowiązań z należytą starannością w wyznaczonym czasie.
IV. Termin i sposób złożenia oferty:
1. Ofertę w formie załącznika do zapytania ofertowego należy kierować na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie, ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta do dnia 25.03.2015 r. do godz. 1500.
2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktu z Oferentami jest Pani Małgorzata Klimczak-Alejziak, tel. 438294 121.
V. Kryteria oceny oferty:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej przedstawione kryterium: - cena 100 %
W kryterium "cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
cena najtańszej oferty za 1 godzinę kursu brutto
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------- x 100
cena oferty za 1 godzinę kursu brutto
Maksymalnie można uzyskać 100 punktów.
VI. Wybór najkorzystniejszej oferty:
1. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Zamawiający w dniu 25. 03.2014 r.
2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie oferenta, który
złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie 5 dni od wezwania do zawarcia umowy oferent nie zgłosi się, Organizator może zawrzeć umowę z oferentem, którego oferta była następna w kolejności.
VII. Postanowienia końcowe:
1. Organizator zastrzega sobie prawo do:
- żądania dodatkowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie
postępowania.
- wyłącznej interpretacji zapisów.
Pełna treść w załączonym pliku.
Wezwanie spadkobierców do odbioru depozytów po zmarłych mieszkańcach
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
w BISKUPICACH
wzywa spadkobierców do odbioru depozytów
po zmarłych mieszkańcach:
-
WOŹNIAK STANISŁAW syn JÓZEFA i ZOFII z domu Jankowska, ur. dn. 01.04.1932r., Liciążna, zmarły dn. 27.12.2003r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 5.180,12zł.
-
KRAJEWSKI MARIAN syn WŁADYSŁAWA i ANNY z domu Podasiak, ur. dn. 11.01.1930r., Konary zmarły dn. 14.02.2007r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 15.250,26zł, oraz książeczkę oszczędnościową ze stanem oszczędnościowym 1.524,38zł.
-
ANTOSIAK TADEUSZ syn MICHAŁA i WŁADYSŁAWY z domu Klocek, ur. dn. 18.07.1937r., Wydrzyn, zmarły dn. 18.08.2011r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 9.220,91zł, oraz książeczkę oszczędnościową ze stanem oszczędnościowym 128,96zł.
-
PIERTASZEWSKI TADEUSZ syn TOMASZA i MARIANNY z domu Szydło, ur. dn. 15.02.1935r., Brzeziny, zmarły dn. 24.05.2014r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 25.801,23zł.
-
WIECZOREK JAN syn JÓZEFA i MARIANNY z domu Tokarek, ur. dn. 24.06.1939r., Włocin, zmarły dn. 25.05.2014r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 64.843,60zł.
Przed śmiercią ww. mieszkańcy na stałe zamieszkiwali w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach stosownie do treści art. 6 ust. 5 ustawy z dnia 18 października 2006r., o likwidacji niepodjętego depozytu (Dz. U. Nr 208, poz. 1537), wzywa uprawnionych do odbioru pozostawionych na koncie depozytowym środków pieniężnych oraz książeczek oszczędnościowych po mieszkańcach naszego Domu.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku nieodebrania wymienionych depozytów, w ciągu 3 lat od dnia ukazania się tego ogłoszenia, nastąpi ich likwidacja przez przekazanie na własność Skarbu Państwa zgodnie z przytoczoną wyżej ustawą.
Odbiór kwoty depozytu może nastąpić po przedłożeniu prawomocnego postanowienia Sądu o stwierdzeniu nabycia spadku.
Pełna treść w załączonym pliku.
Zamawiający: Warta, dn. 27.02.2014 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie
ul. 3-go Maja 29
98-290 Warta
tel./fax: 043 8294 121
ZAPROSZENIE
do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 13.03.2014 r. do 25.04.2014 r.
I. Przedmiot zapytania ofertowego
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 13.03.2014 r. do 25.04.2014 r.
2. W kursie uczestniczyć będzie od 16 uczniów klasy mundurowo-policyjnej.
3. Zajęcia odbywać się w szkole po obowiązujących godzinach lekcyjnych lub w dni wolne od nauki szkolnej.
5. Harmonogram zajęć opracowywany jest przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Pełna treść w załączonym pliku.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie
ul. 3-go Maja 29, 98-290 Wartatel./fax: 043 8294 121
www.liceumwarta.home.pl
ZAPROSZENIE
do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzanie 24 godzinnego kursu samoobrony dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 13.03.2014 r. do 25.04.2014 r.I. Przedmiot zapytania ofertowego
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzanie 24 godzinnego kursu samoobrony dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 13.03.2014 r. do 13.06.2014 r.2. W kursie uczestniczyć będzie od 10-15 uczniów klasy mundurowo-policyjnej.
3. Zajęcia odbywać się w szkole po obowiązujących godzinach lekcyjnych lub w dni wolne od nauki szkolnej.4. Harmonogram zajęć opracowywany jest przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Pełna treść z załączonym pliku
O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ
RÓWNOWARTOŚCI 14 000 EURO
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości 14 000 euro, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia pn.:
"WYKONANIE CZĘŚCIOWEJ WYMIANY ORYNNOWANIA, MONTAŻU ZABEZPIECZEŃ PRZECIWŚNIEGOWYCH ORAZ NAPRAW KOMINÓW W PAWILONIE "A" DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH"
Pełna treść w załączonym pliku.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Jagiellończyka
98-200 Sieradz, ul. Żwirki i Wigury 3
tel./fax 043 827-14-25
www.lojagiellonczyk.pl
e-mail dyrekcja@lojagiellonczyk .pl
2. Określenie trybu zamówienia
Zamówienie bez stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont bocznych schodów wejściowych zewnętrznych i tarasu przynależnych do budynku dydaktycznego I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu.
Pełna treść w załączonym pliku.
Pełna treść w załączonym pliku.
Nazwa i adres zamawiającego:
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sieradzu
98-200 Sieradz
ul. Mickiewicza 4
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy przyłącza wodociągowego 63/5,8 mm PE przy ulicy Mickiewicza 4 w Sieradzu. Inwestorem jest Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sieradzu. Przyłącze należy wykonać zgodnie z Projektem budowlanym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz według przedmiaru.
Pełna treść w załączonym pliku.
Nazwa i adres zamawiającego:
Dom Dziecka
98-290 Warta
Tomisławice 16
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki wraz z słupkami metalowymi,
- Budowa ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych o długości 78,5 mb.na fundamencie betonowym (3 płyty pełne),
- Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach- gruz, ziemia, gałęzie itp.
Pełna treść w załączonym pliku.