Oferty pracy


Nabór na wolne stanowiska pracy

30‑05‑2025 13:02:47

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora
w Wydziale
Geodezji i Kartografii
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe geodezyjne

  • znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenie o ewidencji gruntów i budynków, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, o gospodarce nieruchomościami

  • znajomość zagadnień z zakresu prawa i postępowania administracyjnego oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,

  • umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego, programu „Ewmapa”, „Ewopis”, „Ośrodek”

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego ( komputer, ksero, ploter, skaner

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji i Kartografii,

  • prowadzenie spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków,

  • wprowadzanie zmian przedmiotowych i podmiotowych w rejestrach gruntów i na mapach ewidencyjnych,

  • prowadzenie baz danych: ewidencji gruntów i budynków (EGiB), geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT), bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500), bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych (BDSOG) o których mowa w art. 4 ust. 1a pkt. 2,3,4,10, oraz ust. 1e ustawy Pgik;

  • obsługa interesantów w zakresie spraw obejmujących działania Wydziału Geodezji i Kartografii,,

  • opracowywanie projektów decyzji ,

  • obsługa programu Ewopis , Ewmapa , Ośrodek i Finn

  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w instrukcji kancelaryjnej,

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca z komputerem,

  • obsługa urządzeń biurowych.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 406),

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2025r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji i Kartografii do dnia 11.06.2025r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako: „RODO” informujemy, iż:

ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu z siedzibą przy placu Wojewódzkim 3, reprezentowane przez Starostę Sieradzkiego. Kontakt z Administratorem tel.: (43) 822 05 01, adres e-mail: starostwo@powiat-sieradz.pl

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować przez adres e-mail: kontakt@iszd.pl lub pisemnie na adres administratora.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w celu realizacji procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze- Podinspektora w Wydziale Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym w Sieradzu przy placu Wojewódzkim 3.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest

- art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art.9 ust 2 lit. b RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku -Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zatrudnienia wybranych kandydatów;

- art. 6 ust 1 lit. f RODO w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku, a także w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków;

- art.6 ust 1 lit a RODO w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach;

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Państwa danych osobowych są:

  • upoważnieni pracownicy zatrudnieni przez administratora;

  • podmioty, z którymi administrator zawarł stosowne umowy powierzenia: obsługa informatyczna, obsługa prawna,

  • organy władzy publicznej lub podmioty wykonujący zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA

W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługują Państwu następujące uprawnienia:

  • dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO);

  • sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO);

  • usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO);

  • ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO);

  • przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO);

  • prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 RODO);

  • prawo, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda.

Realizacja poszczególnych prawa uzależniona jest od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych osobowych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w granicach wskazanych przepisami prawa, w większości przypadków nie jest możliwa realizacja prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia danych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

PRZEKAZANIE DANYCH

Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej.

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE

W trakcie przetwarzania Państwa danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

OKRES ARCHIWIZACJI

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji tj. 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji, po czym przesłane dokumenty zostaną zniszczone protokolarnie, chyba, że zostanie przez Panią/Pana wyrażona zgodna na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, Dane osobowe kandydata/-ów zawarte w protokole z oceny formalnej w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie z kategorią archiwalną B5, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji.

INNE

Wyniki konkursu są upubliczniane. W przypadku wyboru Pani/Pan kandydatury, Pani/Pana dane osobowe (imię i nazwisko, miejscowość) zostaną upublicznione na stronie BIP i tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sieradzu, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

 

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
30‑05‑2025 13:08:51
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie