Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Zarząd Powiatu Sieradzkiego
ogłasza nabór na stanowisko pracy
kierownika Dziennego Domu „ Senior +” w Sieradzu
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Dzienny Dom „Senior +”
ul. Armii Krajowej 34
98-200 Sieradz
Wymiar zatrudnienia: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Warunki pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w siedzibie Dziennego Domu „Senior +”. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
-
zmienne tempo pracy,
-
sytuacje stresowe,
-
konieczność szybkiego reagowania,
-
podejmowanie wiążących decyzji,
-
praca przy komputerze, urządzeniach biurowych,
-
praca wymaga współdziałania z rodzinami Seniorów, z lekarzami, pielęgniarkami, z psychologiem, z terapeutą, z pracownikami socjalnymi oraz innymi osobami, którymi wymagany będzie kontakt z uwagi na charakter pracy.
Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
-
niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
-
co najmniej 3- letni staż pracy w pomocy społecznej,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
-
dodatkowe
-
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
-
umiejętność myślenia strategicznego,
-
znajomość organizacji zasad funkcjonowania pomocy społecznej,
-
bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu powiatowego i finansów publicznych, programu wieloletniego „Senior +” na lata 2015 – 2020,
-
kwalifikacje do wykonywania pracy w charakterze fizjoterapeuty, terapeuty zajęciowego lub instruktora terapii,
-
dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność,
-
umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
planowanie, organizowanie i kierowanie praca Dziennego Domu „Senior +”, w tym delegowanie zadań, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie jednostki,
-
realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (dz. U. z 2018r., poz. 1508 z późn. zm.), a w szczególności:
a. organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością Dziennego Domu „Senior +”,
b. pełnienie funkcji kierownika zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce pracowników,
c. realizowanie uchwał i innych aktów prawnych organu prowadzącego,
d. wydawanie wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących działalności Dziennego Domu „Senior +” w formie własnych zarządzeń,
e. bieżąca współpraca z organem prowadzącym, z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Dziennego Domu „Senior +”,
f. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej przy realizacji zadań statutowych Dziennego Domu „Senior +”,
g. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w Dziennym Domu „Senior +”.
h. Współpraca z zakładami opieki zdrowotnej w celu wsparcia seniorów z korzystania usług medycznych.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
-
podpisany oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i staż pracy,
-
kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
własnoręcznie podpisane oświadczenie o:
-
pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
-
własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 1 stycznia 2019r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z późn.zm.).”
Okres na jaki planowane jest zatrudnienie:
na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art. 16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Dziennego Domu „Senior +” w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sieradzu ( pokój 117 I piętro), Pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz w terminie do dnia 21.12.2018 r., do godziny 9.00. Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu dokumentów do starostwa. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu dnia 21.12.2018 r., o godz. 10.00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona ma stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Plac Wojewódzki 3 w Sieradzu, przez okres 3 miesięcy.
Zgodnie z art. 112 ust. 7 ustawy roku o pomocy społecznej kandydata wyłonionego w drodze naboru zatrudnienia Zarząd Powiatu Sieradzkiego po zasięgnięciu opinii Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru będzie zawarta umowa z dniem 01.01.2019 r., w trybie ustawy o pracownikach samorządowych.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Podaje Pani/ Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
Przewodniczący
Zarządu Powiatu Sieradzkiego
Mariusz Bądzior
Wicestarosta
Członek Zarządu
Kazimiera Gotkowicz
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie lub wyższe
-
staż w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim, 0 lat przy wykształceniu wyższym
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy u pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
-
znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych
-
znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne
-
znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece
-
komunikatywność i wysoka kultura osobista,
-
umiejętność obsługi pakietu biurowego (komputer, fax, ksero),
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarką mienia Powiatu
-
naliczanie opłat za użytkowanie i zarząd gruntami Skarbu Państwa i Powiatu
-
prowadzenie spraw związanych z ustalenie stanów prawnych nieruchomości
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 17.09.2018 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu czerwcu 2018r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 20 sierpnia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe
-
staż w latach: 3 lata,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy u pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
-
komunikatywność i wysoka kultura osobista,
-
umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),
-
obsługa pakietu biurowego
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego,
-
obsługa sekretariatu Starostów,
-
prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych,
-
obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
-
prowadzenie rejestru pieczątek i pieczęci oraz ich prawidłowe zabezpieczenie,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
prowadzenie list obecności Zarządu Powiatu,
-
przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym w sekretariacie Starostów
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 23.07.2018 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu maju 2018r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 10 lipca 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE
STANOWISKO URZĘDNICZE
Zarząd Powiatu Sieradzkiego
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz
Wymiar zatrudnienia: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Warunki pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w siedzibie Domu Pomocy Społecznej. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
1. zmienne tempo pracy,
2. sytuacje stresowe,
3. konieczność szybkiego reagowania,
4. podejmowanie wiążących decyzji.
1. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
1) niezbędne:
-
wykształcenie wyższe
-
specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
-
minimum 5-letni okres zatrudnienia w tym, co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej i 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2) dodatkowe:
-
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
-
umiejętność myślenia strategicznego,
-
znajomość organizacji zasad funkcjonowania pomocy społecznej,
-
bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu powiatowego i finansów publicznych,
-
wiedza merytoryczna dotycząca zaburzeń psychicznych,
-
dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność,
-
umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
planowanie, organizowanie i kierowanie pracą Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, w tym delegowanie zadań, w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie jednostki,
-
realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1769 z poźn. zm.), a w szczególności:
-
organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością Domu Pomocy Społecznej;
-
pełnienie funkcji kierownika zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce pracowników;
-
realizowanie uchwał i innych aktów prawnych organu prowadzącego;
-
wydawanie wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących działalności Domu Pomocy Społecznej w formie własnych zarządzeń;
-
bieżąca współpraca z organem prowadzącym, z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań DPS;
-
przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej przy realizacji zadań statutowych DPS;
-
dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w DPS;
-
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) podpisany oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i staż pracy, o którym mowa w punkcie 1.1.c,
5) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (1.1.a i 1.1.b),
6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystaniu z pełni praw publicznych,
- posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
8) własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, ze w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków wymiarze 1 etatu od dnia 29.05.2018r.
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu wynosił powyżej 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: ,,Nabór na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach’’ w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sieradzu (pokój 117 I piętro) ul. Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz w terminie do dnia 24.05.2018r. do godziny 15.00
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu dnia 25.05.2018r. o godzinie 9.00
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Plac Wojewódzki 3 przez okres 3 miesięcy.
Zgodnie z art. 112 ust. 7 ustawy roku o pomocy społecznej kandydata wyłonionego w drodze naboru zatrudnia Zarząd Powiatu Sieradzkiego po zasięgnięciu opinii Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru będzie zawarta umowa z dniem 29.05.2018r. w trybie ustawy o pracownikach samorządowych.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Dyrektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie/wyższe
-
staż: 3 lata/ 0 lat
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie o profilu gospodarka przestrzenna , gospodarka nieruchomościami
-
znajomość zagadnień z zakresu ewidencji gruntów i budynków ,zarządzania nieruchomościami.
-
znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w szczególności: ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
-
dobra znajomość obsługi programu Ewmapa i Ewopis.
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji,
-
samodzielność, kreatywność,
-
dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji , Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
-
prowadzenie ewidencji gruntów i budynków
-
przygotowywanie decyzji z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
-
obsługa urządzeń biurowych,
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.06.2018 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2018r. wynosił powyżej 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 21 maja 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe
-
staż w latach: 3 lata,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie o profilu geodezyjnym
-
znajomość zagadnień z zakresu ewidencji gruntów i budynków ,zarządzania nieruchomościami.
-
znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w szczególności: ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
-
dobra znajomość obsługi programu Ewmapa i Ewopis.
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji,
-
samodzielność, kreatywność,
-
dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji , Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
-
prowadzenie ewidencji gruntów i budynków
-
przygotowywanie decyzji z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
-
obsługa urządzeń biurowych,
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.05.2018 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2018r. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 13 kwietnia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista na ½ etatu
w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- staż w latach: 3 lata,
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- posiadanie stosownych uprawnień do kierowania i nadzorowania robót w swojej specjalności: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z wyłączeniem dróg, mostów, lotnisk oraz węzłów i stacji kolejowych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
- aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- znajomość procedur administracyjnych, prawa budowlanego, przepisów i norm branżowych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku przy inwestycjach budowlanych związanych z przygotowaniem, koordynacją i nadzorem procesów inwestycyjnych,
- prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
- rozpoznawanie potrzeb - bieżących i wieloletnich z zakresu inwestycji i remontów
- w Starostwie Powiatowym w Sieradzu,
- w powiatowych jednostkach organizacyjnych, - prowadzenie nadzoru budowlanego inwestycji i remontów w jednostkach organizacyjnych powiatu i Starostwie Powiatowym w Sieradzu,
- Współdziałanie w ocenie celowości, zasadności oraz zakresu rzeczowego zadań inwestycyjnych
i remontowych zgłaszanych przez jednostki organizacyjne powiatu, - współdziałanie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty remontowo- inwestycyjne.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1/2 etatu od dnia 12.03.2018 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu styczniu 2018r. wynosił
mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Specjalisty w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 marca 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Specjalisty Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor na ½ etatu
w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: 3 lata,
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych, - niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe kierunkowe w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych,
- posiadania stosownych uprawnień do nadzorowania robót w swojej specjalności: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi, uprawnienia w specjalności instalacyjnoinżynieryjnej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz programu do kosztorysowania robót budowlanych (np. Norma),
- aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- doświadczenie w zakresie kosztorysowania robót budowlanych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku przy inwestycjach budowlanych związanych z przygotowaniem, koordynacją i nadzorem procesów inwestycyjnych,
- znajomość procedur administracyjnych, prawa budowlanego, przepisów i norm branżowych,
- prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
- rozpoznawanie potrzeb - bieżących i wieloletnich z zakresu inwestycji i remontów
- w Starostwie Powiatowym w Sieradzu,
- w powiatowych jednostkach organizacyjnych, - prowadzenie nadzoru budowlanego inwestycji i remontów w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sieradzkiego i Starostwie Powiatowym w Sieradzu w zakresie sieci sanitarnych,
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich na prace budowlane: remontowe i inwestycyjne dla jednostek organizacyjnych Powiatu Sieradzkiego,
- współdziałanie z inwestorem w prowadzeniu postepowania przetargowego.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1/2 etatu od dnia 07.03.2018 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu styczniu 2018r. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3
ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 marca 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Oświaty
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- kurs lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą,
- znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o systemie oświaty, prawo oświatowe, Karty Nauczyciela itp.,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, finansów publicznych oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,
- znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja polityki oświatowej kreowanej przez władze powiatu,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z zakładaniem, prowadzeniem, przekształcaniem i likwidacją szkół i placówek publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat sieradzki,
- sprawowanie nadzoru nad działalnością szkół i placówek oświatowych w zakresie spraw finansowych, organizacyjnych i administracyjnych,
- współpraca z nadzorem pedagogicznym i nauczycielskimi związkami zawodowymi,
- nadzór nad prowadzeniem ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
- analiza arkuszy organizacyjnych szkół i placówek publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat sieradzki oraz kontrola realizacji zapisów w arkuszach,
- współdziałanie w Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Wydziałem Organizacyjnym w zakresie spraw oświatowych,
- prowadzenie bieżącej analizy przebiegu realizacji budżetu oraz sytuacji finansowej jednostek oświatowych,
- gromadzenie, analizowanie i aktualizacja dokumentów dotyczących organizacji szkół i placówek,
- nadzór nad realizacją elektronicznego naboru do szkół,
- wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych,
- nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących dokonywania oceny dyrektorów szkół i placówek oświatowych oraz wnioskowanie o nagrody Starosty dla dyrektorów,
- współpraca z organami Państwa oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie edukacji,
- nadzór nad Systemem Informacji Oświatowej w zakresie właściwym dla powiatu.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.02.2018 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu grudniu 2017r. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Oświaty w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 26 stycznia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- wyższe wykształcenie na kierunku inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, o profilu gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
- doświadczenie zawodowe min. 3 lat pracy
- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,
- doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B,
- umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
- samodzielność, kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie, przetwarzanie i transport opadów,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
- przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
- prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
- prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
- prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
- przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- praca wymaga przemieszczania się w terenie w obrębie powiatu sieradzkiego
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 15.01.2018r.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.992 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 z późn. zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 stycznia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.