Nabór na wolne stanowisko
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo budowlane,
-
znajomość zagadnień z zakresu prawa i postępowania administracyjnego oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,
-
umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego,
-
umiejętność obsługi sprzętu biurowego (ksero, ploter, skaner)
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji,
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
pozyskiwanie informacji z zakresu możliwości uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych zadań inwestycyjnych Powiatu,
-
współpraca z instytucjami i podmiotami dofinansowującymi przedsięwzięcia Powiatu,
-
przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów przydzielonych wydziałowi do realizacji,
-
współpraca z podmiotami przygotowującymi wnioski o dofinansowanie na zlecenie Powiatu,
-
wsparcie w opracowaniu wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy zewnętrznych sporządzanych przez komórki organizacyjne oraz powiatowe jednostki organizacyjne,
-
współpraca i innymi podmiotami i jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie wypracowywania wspólnych przedsięwzięć oraz realizacja projektów partnerskich,
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatowymi, dla których nie ustanowiono zarządu oraz nieruchomościami Skarbu Państwa nie będących w zarządzie innych jednostek a polegających na:
- przygotowaniu oraz prowadzeniu przyjętych do realizacji remontów i inwestycji polegających na wykonaniu robót budowlanych,
- dokonywaniu kontroli technicznej nieruchomości,
- prowadzeniu książek obiektów budowlanych i dokumentacji obiektów.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
rozpoczęcie pracy nastąpi z dniem 01.08.2025r.
-
praca z komputerem,
-
obsługa urządzeń biurowych.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 406),
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2025r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami” do dnia 06.05.2025r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA SIERADZKI
Mariusz Bądzior
W związku z obowiązującym od 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO):
ADMINISTRATOR | Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu z siedzibą przy placu |
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH | W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych |
CELE PRZETWARZANIA | Państwa dane osobowe przetwarzane są:
|
ODBIORCY DANYCH | Odbiorcami Państwa danych osobowych są:
|
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA | W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, danych osobowych przysługują Państwu, z wyjątkami
Realizacja poszczególnych prawa uzależniona jest od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO | Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych |
PRZEKAZANIE DANYCH | Państwa dane osobowe nie są przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. |
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE | W trakcie przetwarzania Państwa danych osobowych, danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego |
OKRES ARCHIWIZACJI | Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną |
INNE | Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, niepodanie danych będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych |
Pełna treść w załączonym pliku.