Oferty pracy


Nabór na wolne stanowisko

25‑04‑2025 13:23:12

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale
Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy placu Wojewódzkim 3

 

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe,

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo budowlane,

  • znajomość zagadnień z zakresu prawa i postępowania administracyjnego oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,

  • umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego,

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (ksero, ploter, skaner)

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • pozyskiwanie informacji z zakresu możliwości uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych zadań inwestycyjnych Powiatu,

  • współpraca z instytucjami i podmiotami dofinansowującymi przedsięwzięcia Powiatu,

  • przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów przydzielonych wydziałowi do realizacji,

  • współpraca z podmiotami przygotowującymi wnioski o dofinansowanie na zlecenie Powiatu,

  • wsparcie w opracowaniu wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy zewnętrznych sporządzanych przez komórki organizacyjne oraz powiatowe jednostki organizacyjne,

  • współpraca i innymi podmiotami i jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie wypracowywania wspólnych przedsięwzięć oraz realizacja projektów partnerskich,

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatowymi, dla których nie ustanowiono zarządu oraz nieruchomościami Skarbu Państwa nie będących w zarządzie innych jednostek a polegających na:

    - przygotowaniu oraz prowadzeniu przyjętych do realizacji remontów i inwestycji polegających na wykonaniu robót budowlanych,

    - dokonywaniu kontroli technicznej nieruchomości,

    - prowadzeniu książek obiektów budowlanych i dokumentacji obiektów.

 

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • rozpoczęcie pracy nastąpi z dniem 01.08.2025r.

  • praca z komputerem,

  • obsługa urządzeń biurowych.

 

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 406),

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.


 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2025r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).


 

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami do dnia 06.05.2025r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.


 

STAROSTA SIERADZKI

Mariusz Bądzior

 

W związku z obowiązującym od 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO):

ADMINISTRATOR
DANYCH

Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu z siedzibą przy placu
Wojewódzkim 3, reprezentowane przez Starostę Sieradzkiego. Kontakt z Administratorem tel.: (43) 822 05 01,
adres e-mail: starostwo@powiat-sieradz.pl

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych można kontaktować się pod adresem email: kontakt@iszd.pl lub pisemnie na adres administratora.

CELE PRZETWARZANIA
I PODSTAWA PRAWNA

Państwa dane osobowe przetwarzane są:

  • w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO kiedy przetwarzanie
    jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w przypadku pozyskiwania danych o niepełnosprawności na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO w ramach wykonywania szczególnych praw Państwa dotyczących, obejmujących pierwszeństwo zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, w związku z ustawą w związku z Ustawą
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2024.1135 t.j. oraz art. 22¹ Ustawy
    z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2025.277 t.j. zakresie danych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Państwa, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, informacje o karalności, zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych uzyskiwane na podstawie oświadczeń, obywatelstwo, dokumentacja dotycząca niepełnosprawności;

  • w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO kiedy przetwarzanie
    jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań
    na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

  • w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO kiedy przetwarzanie odbywa
    się na podstawie Państwa zgody w zakresie pozostałych danych osobowych przekazanych dobrowolnie
    i nie określonych przepisami prawa.

  • w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO kiedy osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba
    że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą,
    nie może uchylić zakazu, o którym mowa w art. 9 ust. 1 RODO w sytuacji kiedy w dokumentach zawarte
    są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO.

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami Państwa danych osobowych są:

  • upoważnieni pracownicy administratora (komisja konkursowa)

  • podmioty, z którymi administrator zawarł stosowne umowy powierzenia, w szczególności podmioty
    świadczące usługi konsultingowe, hostingowe, prawne.

  • organy publiczne z wyjątkiem organów publicznych, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach
    konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego.

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA

W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, danych osobowych przysługują Państwu, z wyjątkami
zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia:

  • dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO);

  • sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO);

  • usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO);

  • ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO);

  • przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO);

  • prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 RODO);

  • prawo, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego
    dokonano przed jej cofnięciem.

Realizacja poszczególnych prawa uzależniona jest od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych
osobowych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w granicach wskazanych przepisami prawa,
w większości przypadków nie jest możliwa realizacja prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia danych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych
osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

PRZEKAZANIE DANYCH

Państwa dane osobowe nie są przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE

W trakcie przetwarzania Państwa danych osobowych, danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji ani do profilowania.

OKRES ARCHIWIZACJI

Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną
dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących
przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy
od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów
aplikacyjnych przez kandydatów w powyższym terminie, zostaną one mechanicznie zniszczone. Pozostała
dokumentacja z przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

INNE

Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa, niepodanie danych będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji. Podanie danych
dodatkowych jest dobrowolne, na podstawie wyrażonej zgody przez Państwa na ich przetwarzanie.

 

Pełna treść w załączonym pliku.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
25‑04‑2025 13:30:38
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie