Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe w zakresie zamówień publicznych, administracji lub prawa,
-
znajomość aktów prawnych tj. ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych,
-
doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej oraz w pracy polegającej na wykonywaniu obowiązków związanych z zamówieniami publicznymi,
-
umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego,
-
umiejętność obsługi sprzętu biurowego (ksero, ploter, skaner),
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji,
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przygotowywanie materiałów dla komisji przetargowych,
-
uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zadań Powiatu Sieradzkiego,
-
organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
-
opracowywanie i zamieszczanie w formie elektronicznej na stronach internetowych Powiatu, BIP oraz portalu Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszeń dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
-
współdziałanie w przygotowywaniu umów z wykonawcami wyłonionymi w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zadań Powiatu Sieradzkiego i Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
sporządzanie okresowych informacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla Zarządu Powiatu Sieradzkiego,
-
prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych,
-
prowadzenie rejestru umów, związanych z procedurą przeprowadzania zamówień publicznych,
-
pozyskiwanie z wydziałów Starostwa Powiatowego w Sieradzu niezbędnych informacji w celu sporządzenia rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
-
opracowywanie planów i sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych Powiatu, w tym planu zamówień publicznych,
-
gromadzenie aktów prawnych, związanych z zamówieniami publicznymi,
-
przygotowywanie projektów uchwał, materiałów, sprawozdań i analiz na Sesję Rady Powiatu, posiedzenia Komisji, Zarządu oraz potrzeb Starosty z zakresu zamówień publicznych, współdziałanie w opracowywaniu planów i harmonogramów pracy Wydziału.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca z komputerem,
-
obsługa urządzeń biurowych.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 406),
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu wrześniu 2025r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami” do dnia 28.10.2025r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Nie przewiduje się uzupełnienia dokumentów, a wnioski aplikacyjne niekompletne lub opatrzone brakami będą pozostawione bez nadania im dalszego biegu. Procedura konkursowa może zakończyć się bez rozstrzygnięcia. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy
Z upoważnienia
Katarzyna Dąbrowska
Sekretarz Powiatu
| KLAUZULA INFORMACYJNA RODO (REKRUTACJA) | |
| ADMINISTRATOR DANYCH | Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu reprezentowane przez Starostę, pl. Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, tel: 43 8220501, e-mail: starostwo@powiat-sieradz.pl |
| INSPEKTOR OCHRONY DANYCH | Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych: Magdalena Kuszmider, z którym można się skontaktować poprzez: adres e-mail: kontakt@iszd.pl, numerem tel.: 607770718 lub pisemnie na adres administratora. |
| CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA | Państwa dane osobowe przetwarzane są:
|
| ODBIORCY/KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH | Odbiorcami Państwa danych osobowych są:
|
| PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA | W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu uprawnienia:
W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO, w większości przypadków nie jest możliwa realizacja prawa do usunięcia danych czy prawa do ograniczenia przetwarzania, chyba że dane przetwarzane są bez prawnie uzasadnionych podstaw przetwarzania. Kiedy podstawę przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią art. 6 ust 1 lit. a, art. 9 ust 2 lit. a czy art. 6 ust 1 lit b RODO lub przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany bez uszczerbku dla art. 17 RODO przysługuje Państwu prawo do:
|
| PRAWO DO WYCOFANIA ZGODY | W przypadku przetwarzania Państwa danych na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, art. 9 ust 2 lit. a RODO przysługuje Państwu prawo, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano przed jej cofnięciem. |
| PRAWO WNIESIENIA SKARGI | Zgodnie z art. 77 RODO przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO) jeżeli uważają Państwo że przetwarzanie danych narusza obowiązujące przepisy. |
| ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE | W trakcie przetwarzania Państwa danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania. |
| OKRES ARCHIWIZACJI | Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia celu w związku, z którym zostały pozyskane a po tym czasie będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa w zgodzie ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku wymienionego celu przetwarzania okres przechowywania dokumentów zawierających dane osobowych przedstawia się następująco: dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie zatrudniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane, a następnie archiwizowane przez okres wynikający z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, tj. przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej, a dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a po tym czasie zostaną zniszczone. Okres ten może ulec wydłużeniu ze względu na wystąpienie roszczeń. |
| OBOWIĄZEK PODANIA INFORMACJI | Podanie danych jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy i jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu. |
| PRZEKAZANIE DANYCH | Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich czy organizacji międzynarodowych. |
Pełna treść w załączonym pliku.