Oferty pracy


Nabór na wolne stanowisko pracy

04‑05‑2020 10:18:36

04-05-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe,

  • co najmniej 5 letni staż pracy,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • nieposzlakowana opinia,

  • znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, pozostałych przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,

  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem,

  • umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,

  • inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,

  • preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,

  • preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura, prawo, administracja.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i właściwe wykonywanie zadań przypisanych wydziałowi Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu,

  • wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych przez wydział,

  • sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie terminowości, rzetelności i zgodności z przepisami prawa wykonywanych zadań,

  • nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących przepisów oraz procedur i zarządzeń wewnętrznych Starostwa,

  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakresu czynności pracowników wydziału,

  • wykonywanie innych poleceń przełożonego.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu od dnia 16.07.2020 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 25.05.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze

03‑03‑2020 14:59:13

UNIEWAŻNIENIE NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W SIERADZU
przy Palcu Wojewódzkim3
98-200 Sieradz

Inspektor
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu

Starosta Sieradzki unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze- inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu, ogłoszony w dniu 3 marca 2020r. w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sieradzu i na tablicy informacyjnej Urzędu, w związku z ogłoszonym stanem epidemii.

Osoby, które złożyły dokumenty na ww. stanowisko mogą je odebrać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewódzkim 3 w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji- w celu odbioru dokumentów należy kontaktować się wyłącznie telefonicznie 43 822 42 12, 43 822 05 01 lub drogą elektroniczną starostwo@powiat-sieradz.pl. Po wskazanym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

 

 

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1.Wymagania niezbędne:

• wykształcenie: średnie lub wyższe,

• staż w latach: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lat przy wykształceniu wyższym,

• posiadanie obywatelstwa polskiego

• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,

• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

• znajomość o ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy Prawo Oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy o finansach publicznych,

• umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (znajomość pakietu biurowego),

• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,

• prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,

• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

• analizowanie realizacja budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,

• sporządzenie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,

• opracowywanie informacji dotyczących majątków szkół i placówek oświatowych,

• prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,

• analiza wydatków poniesionych na wynagradzanie nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,

• bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,

• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.

• praca w pozycji siedzącej,

• praca przy komputerze,

5. Wymagane dokumenty:

• list motywacyjny

• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

• kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.04.2020 roku.

• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282 t.j.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 13.03.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

20‑01‑2020 15:32:28

20-01-2020

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1.Wymagania niezbędne:

• wykształcenie: średnie lub wyższe,

• staż w latach: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lat przy wykształceniu wyższym,

• posiadanie obywatelstwa polskiego

• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,

• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

• znajomość o ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy Prawo Oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,

• znajomość ustawy o finansach publicznych,

• umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (znajomość pakietu biurowego),

• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,

• prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,

• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

• analizowanie realizacja budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,

• sporządzenie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,

• opracowywanie informacji dotyczących majątków szkół i placówek oświatowych,

• prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,

• analiza wydatków poniesionych na wynagradzanie nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,

• bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,

• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.

• praca w pozycji siedzącej,

•praca przy komputerze,

5. Wymagane dokumenty:

• list motywacyjny

• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),

• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),

• kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.03.2020 roku.

• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 30.01.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

WICESTAROSTA
Kazimiera Gotkowicz

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

09‑12‑2019 10:59:29

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy

w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie/wyższe
  • staż pracy w latach: 5 lat/3 lata
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,
  • znajomość ustawy Prawo oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,
  • znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,
  • umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością szkół i placówek,
  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
  • prowadzenie wybranych spraw wynikających z przepisów oświatowych, w szczególności z ustawy Karta Nauczyciela, Prawo oświatowe i ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
  • współpraca w zakresie sprawdzania prawidłowości opracowania arkuszy organizacyjnych jednostek oświatowych,
  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.02.2020 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 20.12.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2019r.,poz.1282).

7. Postanowienia końcowe:

  1. aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie bądź zawierające braki w dokumentacji nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy.
  2. kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej poprzez informację umieszczoną na stronie internetowej BIP Starostwa, a także na tablicy ogłoszeń Starostwa.
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

05‑12‑2019 11:11:42

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy Referent
w pełnym wymiarze czasu pracy

w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • staż pracy w latach: 0 lat
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

  • znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych,

  • znajomość ustawy o kierujących pojazdami i przepisów wykonawczych,

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,

  • umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Komunikacji i Transportu,

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Komunikacji i Transportu

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej Starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 03.01.2020 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy Młodszego Referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu” do dnia 16.12.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2019r.,poz.1282).

7. Postanowienia końcowe:

1)aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie bądź zawierające braki w dokumentacji nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy.

2)kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej poprzez informację umieszczoną na stronie internetowej BIP Starostwa, a także na tablicy ogłoszeń Starostwa.

3)informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

03‑06‑2019 13:28:59

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Referenta
w pełnym wymiarze czasu pracy

w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie

  • staż pracy w latach: 2 lata

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

  • lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

  • co najmniej roczny staż na stanowisku urzędniczym,

  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  • znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

  • znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne”

  • i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków

  • znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,

  • znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”

  • znajomość programów komputerowych „Ewopis „ i „Ewmapa”

  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),

  • obsługa pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,

  • obsługa programu Ewopis i Ewmapa,

  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

  • prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin,

  • wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów,

  • opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,

  • przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Referenta w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami do dnia 18.06.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Referenta Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

29‑04‑2019 15:27:53

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii,  Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

· wykształcenie:  średnie/wyższe

· staż pracy w latach: 5 lat/2 lata

· posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,

· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

· nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

· znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

· znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

· znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

· znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne” i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków

· znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,

· znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”

· znajomość programów komputerowych „Ewopis” i „Ewmapa”

· umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),

· obsługa pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

· stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,

· obsługa programu Ewopis i Ewmapa,

· obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

· prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin

· wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów

· opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków

· przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać  w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale GKKiGN do dnia 16.05.2019r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych  oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

29‑04‑2019 15:22:16

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii,  Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

· wykształcenie:  średnie/wyższe

· staż pracy w latach: 5 lat/2 lata

· posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

· niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,

· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

· nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe

· znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

· znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

· znajomość przepisów wynikających z K.p.a.

· znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne” i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków

· znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,

· znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”

· znajomość programów komputerowych „Ewopis” i „Ewmapa”

· umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),

· obsługa pakietu biurowego.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

· stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,

· obsługa programu Ewopis i Ewmapa,

· obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,

· prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin

· wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów

· opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków

· przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale GKKiGN do dnia 16.05.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych  oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

 

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

06‑03‑2019 14:20:20

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Organizacyjnym
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie lub wyższe,
• staż w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim, 0 lat przy wykształceniu wyższym,
• posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,
• znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• znajomość o ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• znajomość ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
• znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
• komunikatywność i wysoka kultura osobista,
• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),
• obsługa pakietu biurowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego,
• obsługa sekretariatu Wydziału Organizacyjnego,
• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
• obsługa urządzeń biurowych,
• prowadzenie rejestru zapytań realizowanych na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Zarząd Powiatu i Starostę Sieradzkiego,
• prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty Sieradzkiego,
• protokołowanie i dokumentowanie narad i ogólnych zebrań pracowników,
• sporządzanie informacji o działalności międzysesyjnej Wydziału,
• obsługa poczty elektronicznej wydziału,
• prowadzenie dziennika korespondencji Naczelnika Wydziału i przekazywanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy,
• załatwianie spraw związanych z prenumeratą czasopism i publikacji dla urzędu,
• realizacja zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym.
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313),
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym do dnia 18.03.2019r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.


STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

06‑03‑2019 14:25:23

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: wyższe,
• staż pracy w latach: 5 lat,
• posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
• znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, finansów publicznych oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,
• znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego,
• gotowość podnoszenia kwalifikacji,
• samodzielność, kreatywność,
• dyspozycyjność i odpowiedzialność,
• prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• kierowanie pracą Wydziału w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i wykonywanie przypisanych zadań,
• udział w opracowywaniu programów inwestycyjnych,
• wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia działań na rzecz planowania i pozyskiwania zewnętrznych środków pomocowych lub zewnętrznych źródeł finansowania,
• koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań inwestycyjnych i remontowych,
• dokonywanie rozliczeń realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
• opracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Starostwa i jednostkami organizacyjnymi Powiatu,
• czuwanie nad kompletnością dokumentacji przetargowych,
• udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,
• nadzór nad gospodarowaniem powierzchnią użytkową budynków administrowanych przez Wydział,
• nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatowymi, dla których nie ustanowiono zarządu oraz nieruchomościami Skarbu Państwa nie będącymi w zarządzie innych jednostek polegający w szczególności na: konserwacji bieżącej nieruchomości, dokonywaniu kontroli technicznej nieruchomości, prowadzeniu dokumentacji obiektów, zapewnieniu dostaw mediów, ubezpieczeniu budynków, opłacaniu podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających na nieruchomości,
• udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
• przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
• praca z komputerem,
• obsługa urządzeń biurowych,
• wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313),
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 18 marca 2019 roku do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.


STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 140 Numer strony: 4  5  6  7  8  .. 14
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
11‑07‑2025 14:02:51
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie