Nabór na wolne stanowisko pracy
04-05-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 5 letni staż pracy,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, pozostałych przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,
-
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem,
-
umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
-
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,
-
preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
-
preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura, prawo, administracja.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i właściwe wykonywanie zadań przypisanych wydziałowi Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych przez wydział,
-
sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie terminowości, rzetelności i zgodności z przepisami prawa wykonywanych zadań,
-
nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących przepisów oraz procedur i zarządzeń wewnętrznych Starostwa,
-
opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakresu czynności pracowników wydziału,
-
wykonywanie innych poleceń przełożonego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu od dnia 16.07.2020 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 25.05.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Ogłoszenie o naborze
UNIEWAŻNIENIE NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W SIERADZU
przy Palcu Wojewódzkim3
98-200 Sieradz
Inspektor
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
Starosta Sieradzki unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze- inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu, ogłoszony w dniu 3 marca 2020r. w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sieradzu i na tablicy informacyjnej Urzędu, w związku z ogłoszonym stanem epidemii.
Osoby, które złożyły dokumenty na ww. stanowisko mogą je odebrać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewódzkim 3 w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji- w celu odbioru dokumentów należy kontaktować się wyłącznie telefonicznie 43 822 42 12, 43 822 05 01 lub drogą elektroniczną starostwo@powiat-sieradz.pl. Po wskazanym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1.Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie lub wyższe,
• staż w latach: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lat przy wykształceniu wyższym,
• posiadanie obywatelstwa polskiego
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,
• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
• znajomość o ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy Prawo Oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy o finansach publicznych,
• umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (znajomość pakietu biurowego),
• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,
• prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,
• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
• analizowanie realizacja budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,
• sporządzenie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,
• opracowywanie informacji dotyczących majątków szkół i placówek oświatowych,
• prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,
• analiza wydatków poniesionych na wynagradzanie nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
• bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,
• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.
• praca w pozycji siedzącej,
• praca przy komputerze,
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
• kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.04.2020 roku.
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282 t.j.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 13.03.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
20-01-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1.Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie lub wyższe,
• staż w latach: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lat przy wykształceniu wyższym,
• posiadanie obywatelstwa polskiego
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,
• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
• znajomość o ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy Prawo Oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy o finansach publicznych,
• umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (znajomość pakietu biurowego),
• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,
• prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,
• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
• analizowanie realizacja budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,
• sporządzenie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,
• opracowywanie informacji dotyczących majątków szkół i placówek oświatowych,
• prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,
• analiza wydatków poniesionych na wynagradzanie nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
• bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,
• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.
• praca w pozycji siedzącej,
•praca przy komputerze,
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
• kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.03.2020 roku.
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 30.01.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
WICESTAROSTA
Kazimiera Gotkowicz
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie/wyższe
- staż pracy w latach: 5 lat/3 lata
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość ustawy Prawo oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,
- umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność obsługi sprzętu biurowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,
- sprawowanie nadzoru nad działalnością szkół i placówek,
- obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
- prowadzenie wybranych spraw wynikających z przepisów oświatowych, w szczególności z ustawy Karta Nauczyciela, Prawo oświatowe i ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
- współpraca w zakresie sprawdzania prawidłowości opracowania arkuszy organizacyjnych jednostek oświatowych,
- przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.02.2020 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 20.12.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2019r.,poz.1282).
7. Postanowienia końcowe:
- aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie bądź zawierające braki w dokumentacji nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy.
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej poprzez informację umieszczoną na stronie internetowej BIP Starostwa, a także na tablicy ogłoszeń Starostwa.
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy Referent
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie
- staż pracy w latach: 0 lat
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
-
znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych,
-
znajomość ustawy o kierujących pojazdami i przepisów wykonawczych,
-
komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność obsługi pakietu biurowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Komunikacji i Transportu,
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Komunikacji i Transportu
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej Starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 03.01.2020 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy Młodszego Referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu” do dnia 16.12.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2019r.,poz.1282).
7. Postanowienia końcowe:
1)aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie bądź zawierające braki w dokumentacji nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy.
2)kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej poprzez informację umieszczoną na stronie internetowej BIP Starostwa, a także na tablicy ogłoszeń Starostwa.
3)informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referenta
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie
-
staż pracy w latach: 2 lata
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
-
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
-
co najmniej roczny staż na stanowisku urzędniczym,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
-
znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne”
-
i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków
-
znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,
-
znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”
-
znajomość programów komputerowych „Ewopis „ i „Ewmapa”
-
umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),
-
obsługa pakietu biurowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,
-
obsługa programu Ewopis i Ewmapa,
-
obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
-
prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin,
-
wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów,
-
opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
-
przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Referenta w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami do dnia 18.06.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Referenta Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
· wykształcenie: średnie/wyższe
· staż pracy w latach: 5 lat/2 lata
· posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
· nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
· znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
· znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
· znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
· znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne” i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków
· znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,
· znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”
· znajomość programów komputerowych „Ewopis” i „Ewmapa”
· umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),
· obsługa pakietu biurowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,
· obsługa programu Ewopis i Ewmapa,
· obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
· prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin
· wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów
· opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków
· przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale GKKiGN do dnia 16.05.2019r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
· wykształcenie: średnie/wyższe
· staż pracy w latach: 5 lat/2 lata
· posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
· nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
· znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
· znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
· znajomość przepisów wynikających z K.p.a.
· znajomość ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne” i rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków
· znajomość ustawy „O księgach wieczystych i hipotece”,
· znajomość ustawy „O gospodarce nieruchomościami”
· znajomość programów komputerowych „Ewopis” i „Ewmapa”
· umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),
· obsługa pakietu biurowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji,
· obsługa programu Ewopis i Ewmapa,
· obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
· prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz lokali dla wybranych gmin
· wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów
· opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków
· przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.08.2019 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale GKKiGN do dnia 16.05.2019r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Organizacyjnym
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie lub wyższe,
• staż w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim, 0 lat przy wykształceniu wyższym,
• posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,
• znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• znajomość o ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• znajomość ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
• znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
• komunikatywność i wysoka kultura osobista,
• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, fax, ksero),
• obsługa pakietu biurowego.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego,
• obsługa sekretariatu Wydziału Organizacyjnego,
• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
• obsługa urządzeń biurowych,
• prowadzenie rejestru zapytań realizowanych na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Zarząd Powiatu i Starostę Sieradzkiego,
• prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty Sieradzkiego,
• protokołowanie i dokumentowanie narad i ogólnych zebrań pracowników,
• sporządzanie informacji o działalności międzysesyjnej Wydziału,
• obsługa poczty elektronicznej wydziału,
• prowadzenie dziennika korespondencji Naczelnika Wydziału i przekazywanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy,
• załatwianie spraw związanych z prenumeratą czasopism i publikacji dla urzędu,
• realizacja zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym.
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313),
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym do dnia 18.03.2019r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: wyższe,
• staż pracy w latach: 5 lat,
• posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
• znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, finansów publicznych oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,
• znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego,
• gotowość podnoszenia kwalifikacji,
• samodzielność, kreatywność,
• dyspozycyjność i odpowiedzialność,
• prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• kierowanie pracą Wydziału w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i wykonywanie przypisanych zadań,
• udział w opracowywaniu programów inwestycyjnych,
• wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia działań na rzecz planowania i pozyskiwania zewnętrznych środków pomocowych lub zewnętrznych źródeł finansowania,
• koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań inwestycyjnych i remontowych,
• dokonywanie rozliczeń realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
• opracowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Starostwa i jednostkami organizacyjnymi Powiatu,
• czuwanie nad kompletnością dokumentacji przetargowych,
• udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego,
• nadzór nad gospodarowaniem powierzchnią użytkową budynków administrowanych przez Wydział,
• nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatowymi, dla których nie ustanowiono zarządu oraz nieruchomościami Skarbu Państwa nie będącymi w zarządzie innych jednostek polegający w szczególności na: konserwacji bieżącej nieruchomości, dokonywaniu kontroli technicznej nieruchomości, prowadzeniu dokumentacji obiektów, zapewnieniu dostaw mediów, ubezpieczeniu budynków, opłacaniu podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających na nieruchomości,
• udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
• przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Wydziału.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
• praca z komputerem,
• obsługa urządzeń biurowych,
• wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313),
• kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.,poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2018r.,poz.1260).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz.1260).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 18 marca 2019 roku do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018r.,poz.1260).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.