Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- wyższe wykształcenie II stopnia na kierunku inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, o profilu gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
- doświadczenie zawodowe min. 3 lat pracy
- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,
- doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B,
- umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
- samodzielność, kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie, przetwarzanie i transport opadów,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
- przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
- prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
- prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
- prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
- przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- praca wymaga przemieszczania się w terenie w obrębie powiatu sieradzkiego
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2018r.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu październiku br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.992 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 z późn. zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 11 grudnia 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Referacie Administracyjno-Gospodarczym
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
Referacie Administracyjno-Gospodarczym
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy, w tym 6 m-cy na stanowisku urzędniczym,
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami poparta odbytymi szkoleniami, uzyskanymi certyfikatami, licencjami, zaświadczeniami,
- znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich, a w szczególności: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy prawo budowlane (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
- prowadzenie książek obiektu budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości,
- zlecanie i przygotowywanie umów na usługi remontowe, konserwacyjne, serwisowe itp.,
- zlecanie usunięcia awarii i ich skutków na nieruchomości,
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, przesyłek i dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
- dokonywanie rozliczeń faktur na poszczególnych użytkowników nieruchomości Powiatu Sieradzkiego i Skarbu Państwa,
- nadzór nad salami konferencyjnymi zlokalizowanymi w budynku Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
- oględziny administrowanych nieruchomości Powiatu Sieradzkiego i Skarbu Państwa.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.11.2017 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu wrześniu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Referacie Administracyjno-Gospodarczym w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 17 października 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna wersja w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe
-
staż w latach: 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
-
doświadczenie w pracy z programem Ewopi, Ewmapa i REJ-CEN
-
znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane,
- rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomości Kpa i K.c. -
znajomość obsługi komputera
-
znajomość pakietu biurowego,
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji,
-
samodzielność, kreatywność,
-
dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
-
obsługa interesantów,
-
prowadzenie bazy cen i wartości,
-
kontrola pracy zespołu weryfikacji dokumentacji projektowych,
-
prowadzenie spraw związanych z ochrona osnów geodezyjnych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
-
praca z komputerem,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
obsługa interesantów,
-
współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.12.2017 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu sierpniu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 25 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
- doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
- znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane,
- rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomości Kpa i K.c. - znajomość obsługi komputera
- znajomość pakietu biurowego,
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- naliczanie opłat za użytkowanie gruntów Skarbu Państwa i powiatu
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem powiatu,
- prowadzenie spraw związanych z ochrona gruntów rolnych i leśnych,
- obsługa interesantów,
- badanie ksiąg wieczystych
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa interesantów,
- współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.12.2017 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 12 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe
-
staż w latach: minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
-
doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
-
znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane,
- rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomości Kpa i K.c. -
znajomość obsługi komputera
-
znajomość pakietu biurowego,
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji,
-
samodzielność, kreatywność,
-
dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
-
naliczanie opłat za użytkowanie gruntów Skarbu Państwa i powiatu
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem powiatu,
-
obsługa interesantów,
-
badanie ksiąg wieczystych
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
-
praca z komputerem,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
obsługa interesantów,
-
współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.10.2017 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 05 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
- wykształcenie kierunkowe geodezyjne
- doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
- znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane,
- rozporządzenia wykonawcze do prawa geodezyjnego i kartograficznego,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomości Kpa i K.c. (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- prowadzenie bazy ewidencji gruntów budynków i lokali,
- obsługa interesantów,
- badanie ksiąg wieczystych.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa interesantów,
- współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.05.2017 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 18 kwietnia 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
Referacie Administracyjno-Gospodarczym
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami poparta odbytymi szkoleniami, uzyskanymi certyfikatami, licencjami, zaświadczeniami,
- znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich, a w szczególności:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o własności lokali,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane
(ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
- prowadzenie książek obiektu budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości,
- zlecanie i przygotowywanie umów na usługi remontowe, konserwacyjne, serwisowe itp.,
- zlecanie usunięcia awarii i ich skutków na nieruchomości,
- uiszczanie podatków i opłat o charakterze publicznoprawnym,
- sprawdzanie kosztów związanych z utrzymaniem lokalu i nieruchomości wspólnej ponoszonych na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2017 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 19 grudnia 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Architektury i Budownictwa
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 2 lata pracy w administracji samorządowej
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
- wykształcenie kierunkowe – administracja,
- znajomość ustawy Prawo budowlane (oceniana w teście i rozmowie kwalifikacyjnej)
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego (oceniana w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)– sprawdzian praktyczny na egzaminie
- umiejętności analityczne,
- mile widziana znajomość obsługi rejestrów elektronicznych, a w szczególności rejestrów RWDZ
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- Stosowanie przepisów ogólnych ustawy Prawo budowlane (rozdział I).
- Prowadzenie dziennika korespondencji.
- Przyjmowanie zgłoszenia budowy obiektów, robót budowlanych (art.29 i 30).
- Rejestrowanie i wydawanie dzienników budowy (art. 45).
- Prowadzenie rejestrów: pozwoleń na budowę, zgłoszeń i innych.
- Przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu budowlanego (art.28 i 32).
- Wydawanie zaświadczeń (informacji) stwierdzających czy realizowany obiekt jest budynkiem jednorodzinnym i czy dany lokal spełnia warunki samodzielnego lokalu mieszkalnego.
- Archiwizowanie dokumentacji projektowej, dokumentacji zgłoszeń oraz przekazywanie akt do PINB w Sieradzu.
- Prowadzenie zaopatrzenia.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2017 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 22 listopada 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż: 3 lata
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
- wykształcenie wyższe kierunkowe o profilu (specjalności) ochrona przyrody, kształtowanie terenów zieleni, leśnictwo,
- doświadczenie zawodowe min. 5 lat stażu pracy,
- doświadczenie w pracy – preferowany staż pracy w instytucjach zajmujących się realizacją zadań z zakresu ochrony przyrody lub leśnictwa,
- dobra znajomości obsługi programów komputerowych,
- znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, o ochronie przyrody, o lasach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o transporcie kolejowym w zakresie usuwania drzew (oceniane w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (oceniane w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- doświadczenie w czytaniu i rozumieniu map,
- znajomość topografii terenu powiatu sieradzkiego,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B
- umiejętności analityczne,
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody będących w kompetencji Starosty,
w tym:
- wydawania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości będącej własnością gminy, usuwanie drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągów lub eksploatację urządzeń kolejowych, ustalanie opłat i kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów z nieruchomości będących własnością gminu, popularyzacja ochrony przyrody,
- prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących nadzoru nad gospodarką w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa
- uczestniczenie w pracach związanych z pomiarem i cechowaniem drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa
- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie procedury związanej z opracowywaniem i zatwierdzaniem uproszczonych planów urządzania lasów lub inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa
- prowadzenie postępowań w sprawie uznania lasu za ochronny lub pozbawienie go tego charakteru – w odniesieniu do lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska oraz praca w terenie,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 13.06.2016 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2014r.,poz.1202).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r., poz.1202)
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 30 maja 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2014r.,poz.1202).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Unieważnienie naboru
STAROSTA SIERADZKI
UNIEWAŻNIA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu.
Kolejny nabór ogłoszony będzie niezwłocznie z tym, że jego warunki będą inne niż dotychczasowe w celu zwiększenia zainteresowania ofertą pracy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.