Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor na ½ etatu
w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: 3 lata,
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych, - niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe kierunkowe w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych,
- posiadania stosownych uprawnień do nadzorowania robót w swojej specjalności: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi, uprawnienia w specjalności instalacyjnoinżynieryjnej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz programu do kosztorysowania robót budowlanych (np. Norma),
- aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- doświadczenie w zakresie kosztorysowania robót budowlanych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku przy inwestycjach budowlanych związanych z przygotowaniem, koordynacją i nadzorem procesów inwestycyjnych,
- znajomość procedur administracyjnych, prawa budowlanego, przepisów i norm branżowych,
- prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
- rozpoznawanie potrzeb - bieżących i wieloletnich z zakresu inwestycji i remontów
- w Starostwie Powiatowym w Sieradzu,
- w powiatowych jednostkach organizacyjnych, - prowadzenie nadzoru budowlanego inwestycji i remontów w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sieradzkiego i Starostwie Powiatowym w Sieradzu w zakresie sieci sanitarnych,
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich na prace budowlane: remontowe i inwestycyjne dla jednostek organizacyjnych Powiatu Sieradzkiego,
- współdziałanie z inwestorem w prowadzeniu postepowania przetargowego.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1/2 etatu od dnia 07.03.2018 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu styczniu 2018r. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3
ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 marca 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Oświaty
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- kurs lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą,
- znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o systemie oświaty, prawo oświatowe, Karty Nauczyciela itp.,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, finansów publicznych oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,
- znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja polityki oświatowej kreowanej przez władze powiatu,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z zakładaniem, prowadzeniem, przekształcaniem i likwidacją szkół i placówek publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat sieradzki,
- sprawowanie nadzoru nad działalnością szkół i placówek oświatowych w zakresie spraw finansowych, organizacyjnych i administracyjnych,
- współpraca z nadzorem pedagogicznym i nauczycielskimi związkami zawodowymi,
- nadzór nad prowadzeniem ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
- analiza arkuszy organizacyjnych szkół i placówek publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat sieradzki oraz kontrola realizacji zapisów w arkuszach,
- współdziałanie w Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Wydziałem Organizacyjnym w zakresie spraw oświatowych,
- prowadzenie bieżącej analizy przebiegu realizacji budżetu oraz sytuacji finansowej jednostek oświatowych,
- gromadzenie, analizowanie i aktualizacja dokumentów dotyczących organizacji szkół i placówek,
- nadzór nad realizacją elektronicznego naboru do szkół,
- wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych,
- nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących dokonywania oceny dyrektorów szkół i placówek oświatowych oraz wnioskowanie o nagrody Starosty dla dyrektorów,
- współpraca z organami Państwa oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie edukacji,
- nadzór nad Systemem Informacji Oświatowej w zakresie właściwym dla powiatu.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.02.2018 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu grudniu 2017r. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Oświaty w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 26 stycznia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- wyższe wykształcenie na kierunku inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, o profilu gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
- doświadczenie zawodowe min. 3 lat pracy
- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,
- doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B,
- umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
- samodzielność, kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie, przetwarzanie i transport opadów,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
- przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
- prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
- prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
- prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
- przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- praca wymaga przemieszczania się w terenie w obrębie powiatu sieradzkiego
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 15.01.2018r.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.992 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 z późn. zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 stycznia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym,
w Referacie Spraw Społecznych
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy,
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów leżących u podstaw działania Starostwa Powiatowego w Sieradzu: ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania informacją;
- umiejętność administrowania stroną internetową
- biegła obsługa komputera w zakresie oprogramowania do grafiki komputerowej (np. Adobe Photoshop)
- dobra obsługa pakietu biurowego (np. Microsoft Office, Libre Office)
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sprawowanie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, a następnie Inspektora Ochrony Danych;
- Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji przetwarzania danych osobowych;
- Wdrożenie wymagań unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego, Referatu Spraw Społecznych;
- prowadzenie serwisu internetowego Powiatu Sieradzkiego;
- prowadzenie polityki informacyjnej Starostwa;
- współpraca z mediami;
- organizowanie kontaktów publicznych starosty realizowanych za pośrednictwem środków masowego przekazu;
- udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne dotyczące działalności Starostwa Powiatowego w Sieradzu;
- organizacja świąt państwowych i uroczystości patriotycznych.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym, w Referacie Spraw Społecznych,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2018 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym, Referacie Spraw Obywatelskich do dnia 27 grudnia 2017 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- wyższe wykształcenie II stopnia na kierunku inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, o profilu gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
- doświadczenie zawodowe min. 3 lat pracy
- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,
- doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B,
- umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
- samodzielność, kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie, przetwarzanie i transport opadów,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
- przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
- prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
- prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
- prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
- przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- praca wymaga przemieszczania się w terenie w obrębie powiatu sieradzkiego
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2018r.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu październiku br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.992 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 z późn. zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 11 grudnia 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Referacie Administracyjno-Gospodarczym
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
Referacie Administracyjno-Gospodarczym
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy, w tym 6 m-cy na stanowisku urzędniczym,
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami poparta odbytymi szkoleniami, uzyskanymi certyfikatami, licencjami, zaświadczeniami,
- znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich, a w szczególności: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy prawo budowlane (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- prawo jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
- prowadzenie książek obiektu budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości,
- zlecanie i przygotowywanie umów na usługi remontowe, konserwacyjne, serwisowe itp.,
- zlecanie usunięcia awarii i ich skutków na nieruchomości,
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, przesyłek i dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
- dokonywanie rozliczeń faktur na poszczególnych użytkowników nieruchomości Powiatu Sieradzkiego i Skarbu Państwa,
- nadzór nad salami konferencyjnymi zlokalizowanymi w budynku Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
- oględziny administrowanych nieruchomości Powiatu Sieradzkiego i Skarbu Państwa.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wyjazdy w teren samochodem służbowym.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.11.2017 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu wrześniu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Referacie Administracyjno-Gospodarczym w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 17 października 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna wersja w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe
-
staż w latach: 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
-
doświadczenie w pracy z programem Ewopi, Ewmapa i REJ-CEN
-
znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane,
- rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomości Kpa i K.c. -
znajomość obsługi komputera
-
znajomość pakietu biurowego,
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji,
-
samodzielność, kreatywność,
-
dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
-
obsługa interesantów,
-
prowadzenie bazy cen i wartości,
-
kontrola pracy zespołu weryfikacji dokumentacji projektowych,
-
prowadzenie spraw związanych z ochrona osnów geodezyjnych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
-
praca z komputerem,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
obsługa interesantów,
-
współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.12.2017 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu sierpniu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 25 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
- doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
- znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane,
- rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomości Kpa i K.c. - znajomość obsługi komputera
- znajomość pakietu biurowego,
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- naliczanie opłat za użytkowanie gruntów Skarbu Państwa i powiatu
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem powiatu,
- prowadzenie spraw związanych z ochrona gruntów rolnych i leśnych,
- obsługa interesantów,
- badanie ksiąg wieczystych
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa interesantów,
- współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.12.2017 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 12 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe
-
staż w latach: minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
-
doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
-
znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane,
- rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomości Kpa i K.c. -
znajomość obsługi komputera
-
znajomość pakietu biurowego,
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji,
-
samodzielność, kreatywność,
-
dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
-
naliczanie opłat za użytkowanie gruntów Skarbu Państwa i powiatu
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem powiatu,
-
obsługa interesantów,
-
badanie ksiąg wieczystych
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
-
praca z komputerem,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
obsługa interesantów,
-
współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.10.2017 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 05 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku
Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż w latach: minimum 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
- wykształcenie kierunkowe geodezyjne
- doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
- znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy prawo budowlane,
- rozporządzenia wykonawcze do prawa geodezyjnego i kartograficznego,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomości Kpa i K.c. (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
- gotowość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- prowadzenie bazy ewidencji gruntów budynków i lokali,
- obsługa interesantów,
- badanie ksiąg wieczystych.
4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- praca z komputerem,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa interesantów,
- współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.05.2017 roku.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu br. wynosił mniej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).
6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 18 kwietnia 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.