Oferty pracy


Nabór na wolne stanowisko pracy

20‑02‑2018 14:16:47

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor na ½ etatu

w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3


1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: 3 lata,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
    praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.


2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych,
  • posiadania stosownych uprawnień do nadzorowania robót w swojej specjalności: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi, uprawnienia w specjalności instalacyjnoinżynieryjnej,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz programu do kosztorysowania robót budowlanych (np. Norma),
  • aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  • doświadczenie w zakresie kosztorysowania robót budowlanych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku przy inwestycjach budowlanych związanych z przygotowaniem, koordynacją i nadzorem procesów inwestycyjnych,
  • znajomość procedur administracyjnych, prawa budowlanego, przepisów i norm branżowych,
  • prawo jazdy kategorii B.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
  • rozpoznawanie potrzeb - bieżących i wieloletnich z zakresu inwestycji i remontów
    - w Starostwie Powiatowym w Sieradzu,
    - w powiatowych jednostkach organizacyjnych,
  • prowadzenie nadzoru budowlanego inwestycji i remontów w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sieradzkiego i Starostwie Powiatowym w Sieradzu w zakresie sieci sanitarnych,
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich na prace budowlane: remontowe i inwestycyjne dla jednostek organizacyjnych Powiatu Sieradzkiego,
  • współdziałanie z inwestorem w prowadzeniu postepowania przetargowego.


4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.


5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1/2 etatu od dnia 07.03.2018 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu styczniu 2018r. wynosił mniej niż 6 %.


Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3
ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Funduszy Europejskich, Promocji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 marca 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

12‑01‑2018 15:01:18

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Naczelnika
Wydziału  Oświaty
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu

przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • kurs lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą,
  • znajomość zagadnień z zakresu ustaw związanych z realizacją zadań merytorycznych Wydziału w tym: ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o systemie oświaty, prawo oświatowe, Karty Nauczyciela itp.,
  • znajomość zagadnień z zakresu prawa administracyjnego, finansów publicznych oraz pozostałych regulacji prawnych dotyczących działania Wydziału,
  • znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • realizacja polityki oświatowej kreowanej przez władze powiatu,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z zakładaniem, prowadzeniem, przekształcaniem i likwidacją szkół i placówek publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat sieradzki,
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością szkół i placówek oświatowych w zakresie spraw finansowych, organizacyjnych i administracyjnych,
  • współpraca z nadzorem pedagogicznym i nauczycielskimi związkami zawodowymi,
  • nadzór nad prowadzeniem ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
  • analiza arkuszy organizacyjnych szkół i placówek publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat sieradzki oraz kontrola realizacji zapisów w arkuszach,
  • współdziałanie w Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Wydziałem Organizacyjnym w zakresie spraw  oświatowych,
  • prowadzenie bieżącej analizy przebiegu realizacji budżetu oraz sytuacji finansowej jednostek oświatowych,
  • gromadzenie, analizowanie i aktualizacja dokumentów dotyczących organizacji szkół i placówek,
  • nadzór nad realizacją elektronicznego naboru do szkół,
  • wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem konkursów na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących dokonywania oceny dyrektorów szkół i placówek oświatowych oraz wnioskowanie o nagrody Starosty dla dyrektorów,
  • współpraca z organami Państwa oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie edukacji,
  • nadzór nad Systemem Informacji Oświatowej w zakresie właściwym dla powiatu.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać  w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.02.2018 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu grudniu 2017r. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Oświaty w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 26 stycznia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p.Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych  oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

18‑12‑2017 15:11:42

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wyższe wykształcenie  na kierunku inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, o profilu gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lat pracy
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym  (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,
  • doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B,
  • umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
  • samodzielność, kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
  • prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie, przetwarzanie i transport opadów,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy  prowadzącemu  punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
  • przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • praca wymaga przemieszczania się w terenie w obrębie powiatu sieradzkiego

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 15.01.2018r.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.992 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 z późn. zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 02 stycznia 2018 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy

14‑12‑2017 11:10:25

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym,
w Referacie Spraw Społecznych
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Starostwa Powiatowego w Sieradzu: ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania informacją;
  • umiejętność administrowania stroną internetową
  • biegła obsługa komputera w zakresie oprogramowania do grafiki komputerowej (np. Adobe Photoshop)
  • dobra obsługa pakietu biurowego (np. Microsoft Office, Libre Office)
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Sprawowanie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, a następnie Inspektora Ochrony Danych;
  • Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji przetwarzania danych osobowych;
  • Wdrożenie wymagań unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego, Referatu Spraw Społecznych;
  • prowadzenie serwisu internetowego Powiatu Sieradzkiego;
  • prowadzenie polityki informacyjnej Starostwa;
  • współpraca z mediami;
  • organizowanie kontaktów publicznych starosty realizowanych za pośrednictwem środków masowego przekazu;
  • udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne dotyczące działalności Starostwa Powiatowego w Sieradzu;
  • organizacja świąt państwowych i uroczystości patriotycznych.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym, w Referacie Spraw Społecznych,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2018 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu listopadzie wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym, Referacie Spraw  Obywatelskich do dnia 27 grudnia 2017 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy  Inspektora  Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska

27‑11‑2017 10:44:34

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wyższe wykształcenie II stopnia na kierunku inżynieria środowiska lub ochrona środowiska, o profilu gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lat pracy
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym  (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego,
  • doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B,
  • umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
  • samodzielność, kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
  • prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie, przetwarzanie i transport opadów,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy  prowadzącemu  punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza,
  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
  • prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
  • przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • praca wymaga przemieszczania się w terenie w obrębie powiatu sieradzkiego

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.01.2018r.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu październiku br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.992 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz.902 z późn. zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 11 grudnia 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.,poz.902 z późn. zm.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Zgodnie z art.24 ust.1 i art.25 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz.922) informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, reprezentowane przez p. Mariusza Bądziora – Starostę Sieradzkiego, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz. Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Referacie Administracyjno-Gospodarczym

05‑10‑2017 08:35:54

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora
w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich,
Referacie Administracyjno-Gospodarczym
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż w latach: minimum 3 lata pracy, w tym 6 m-cy na stanowisku urzędniczym,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami poparta odbytymi szkoleniami, uzyskanymi certyfikatami, licencjami, zaświadczeniami,
  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich, a w szczególności: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy prawo budowlane (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich,
  • prowadzenie książek obiektu budowlanego,
  • zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości,
  • zlecanie i przygotowywanie umów na usługi remontowe, konserwacyjne, serwisowe itp.,
  • zlecanie usunięcia awarii i ich skutków na nieruchomości,
  • przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, przesyłek i dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • dokonywanie rozliczeń faktur na poszczególnych użytkowników nieruchomości Powiatu Sieradzkiego i Skarbu Państwa,
  • nadzór nad salami konferencyjnymi zlokalizowanymi w budynku Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
  • oględziny administrowanych nieruchomości Powiatu Sieradzkiego i Skarbu Państwa.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wyjazdy w teren samochodem służbowym.

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać  w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.11.2017 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu wrześniu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Referacie Administracyjno-Gospodarczym w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 17 października 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna wersja w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

07‑09‑2017 15:15:00

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe

  • staż w latach: 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • doświadczenie w pracy z programem Ewopi, Ewmapa i REJ-CEN

  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
    - ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    - ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
    - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
    - ustawy prawo budowlane,
    - rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
    - ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
    - znajomości Kpa i K.c.

  • znajomość obsługi komputera

  • znajomość pakietu biurowego,

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność, kreatywność,

  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • obsługa interesantów,

  • prowadzenie bazy cen i wartości,

  • kontrola pracy zespołu weryfikacji dokumentacji projektowych,

  • prowadzenie spraw związanych z ochrona osnów geodezyjnych.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • praca z komputerem,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • obsługa interesantów,

  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.12.2017 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu sierpniu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 25 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

29‑08‑2017 10:49:23

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora

 w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe  
  • staż w latach:  minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym    
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
    - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    - ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    - ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
    - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
    - ustawy prawo budowlane,
    - rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
    - ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
    - znajomości Kpa i K.c.
  • znajomość obsługi komputera
  • znajomość pakietu biurowego,
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
  • naliczanie  opłat za użytkowanie gruntów Skarbu Państwa i powiatu
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem powiatu,
  • prowadzenie spraw związanych z ochrona gruntów rolnych i leśnych,
  • obsługa interesantów,
  • badanie ksiąg wieczystych

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • obsługa interesantów,
  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.12.2017 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,poz.992 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 z późn.zm.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 z późn.zm.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia   12 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 z późn.zm).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

23‑08‑2017 10:19:19

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe

  • staż w latach: minimum 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa

  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:
    - ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    - ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    - ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
    - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
    - ustawy prawo budowlane,
    - rozporządzenia wykonawcze do przepisów j.w.,
    - ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
    - znajomości Kpa i K.c.

  • znajomość obsługi komputera

  • znajomość pakietu biurowego,

  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,

  • samodzielność, kreatywność,

  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • naliczanie opłat za użytkowanie gruntów Skarbu Państwa i powiatu

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem powiatu,

  • obsługa interesantów,

  • badanie ksiąg wieczystych

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,

  • praca z komputerem,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • obsługa interesantów,

  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)

  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,

  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.10.2017 roku.

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”

Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).

6. Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia 05 września 2017 roku do godz. 1500 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

03‑04‑2017 15:14:47

STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora

 w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru
i Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe  
  • staż w latach:  minimum 3 lata pracy na stanowisku urzędniczym    
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe :

  • wykształcenie kierunkowe geodezyjne
  • doświadczenie w pracy z programem Ewopis i Ewmapa
  • znajomość przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, a w szczególności:

- ustawy o gospodarce nieruchomościami,

- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,

- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,

- ustawy prawo budowlane,

- rozporządzenia wykonawcze do prawa geodezyjnego i kartograficznego,

- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,

- znajomości Kpa i K.c. (ocenianych w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
  • gotowość podnoszenia kwalifikacji,
  • samodzielność, kreatywność,
  • dyspozycyjność i odpowiedzialność,

3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  • stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
  • prowadzenie bazy ewidencji gruntów budynków i lokali,
  • obsługa interesantów,
  • badanie ksiąg wieczystych.

4.Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:

  • praca  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
  • praca z komputerem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • obsługa interesantów,
  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego (gminami)

5. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy (druk do pobrania na stronie internetowej starostwa lub w p.313)
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem)
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać  w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.05.2017 roku.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach  samorządowych,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu marcu br. wynosił mniej niż 6 %.

Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.,poz.1182 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2016r.,poz.902 t.j.).”

            Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie:  na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz.902 t.j.).

6.Miejsce i termin składania oferty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 118) lub pocztą  na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie  Powiatowym w Sieradzu w terminie do dnia    18 kwietnia 2016 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r.,poz.902 t.j.).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji     Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.

                                                                                             

  STAROSTA

                                                                                                                                    Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 140 Numer strony: 1 .. 6  7  8  9  10  
Informacja wytworzona przez:
Witold Szymczak - tel. +48 43 822-05-01, wewn. 406 , w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Rafał Karpiński
email: rkarpinski@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  23‑01‑2006 10:03:12
Data ostatniej aktualizacji:
11‑07‑2025 14:02:51
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie