Wydział Organizacyjny


Ogłoszenie o przetargu

27‑01‑2025 14:55:55

Sieradz, 27.01.2025 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO
STAROSTA SIERADZKI
zaprasza do składania ofert nabycia samochodu służbowego marki Volkswagen model Passat B8 2.0. TDI – CR

Podstawa prawna zbycia samochodu służbowego

§2. pkt 5a, §9. pkt 1 ust. 1 i §18 ust. 1 i 2 Uchwały nr 64/2024 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 18 października 2024 r. w sprawie zasad gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Powiatu Sieradzkiego.

  1. Nazwa, siedziba i adres Zbywającego

    Powiat Sieradzki

    Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz

    tel. 43 822-05-01 do 05

    fax. 43 822-78-61

    e-mail: starostwo@powiat-sieradz.pl

  2. Miejsce i termin otwarcia ofert

    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.02.2025 r. o godz. 11.30, pok. nr 402 w siedzibie Zbywającego.

    2. Oferent jest związany złożoną ofertą do chwili zawiadomienia go o wyniku postępowania przetargowego. Zbywający zastrzega sobie możliwość niewybrania żadnej oferty lub unieważnienia przetargu.

    3. O wyniku przetargu Oferenci zostaną niezwłocznie poinformowani pisemnie drogą e‑mailową.

    4. Jedynym kryterium merytorycznym podlegającym ocenie, będzie cena za zbywany samochód.

  3. Termin i miejsce, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki aktywów trwałych

    Samochód służbowy wraz z ekspertyzą rzeczoznawczą będą udostępnione Oferentom w siedzibie Zbywającego, tj. Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz (szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 43 822-05-01 wew. 430 lub 402) w dniach roboczych: od dnia ogłoszenia do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego termin składania ofert, tj. do dnia 10.02.2025 r. w godzinach 8.00 – 14.00.

  4. Liczba i rodzaj sprzedawanych składników aktywów trwałych

    Przedmiotem przetargu jest sprzedaż samochodu służbowego:

    1. Marka

    1. Volkswagen

    1. Model

    1. Passat B8 2.0 TDI – CR MR’ 15 E6

    1. Wersja

    1. Comfortline

    1. Rok produkcji

    1. 2014

    1. Pojemność silnika

    1. 1968 ccm

    1. Moc silnika

    1. 110 kW/150 KM

    1. VIN

    1. WVWZZZ3CZFE418664

    1. Numer rejestracyjny

    1. ESI 19191

    1. Przebieg

    1. 169 539 km

     

  5. Minimalna cena sprzedaży – cena wywoławcza

    Minimalna cena sprzedaży samochodu, zwana dalej ceną wywoławczą wynosi 41.200,00 zł brutto (słownie: czterdzieści jeden tysięcy dwieście złotych 00/100).

  6. Wysokość wadium oraz termin, miejsce i forma jego wniesienia

    1. Przystępując do przetargu Oferent do dnia 11.02.2025 r. do godziny 10.30 zobowiązany jest wnieść wadium w formie pieniężnej, w wysokości 1236,00 zł brutto (jeden tysiąc dwieście trzydzieści sześć złotych 00/100) na numer rachunku bankowego: 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502.

    2. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zbywającego.

    3. Po dokonaniu wyboru oferty, wadium wniesione przez wybranego Oferenta zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia przedmiotu przetargu.

    4. Wadia wniesione przez pozostałych Oferentów zostaną niezwłocznie zwrócone.

    5. Wadium nie podlega zwrotowi, gdy wybrany Oferent nie przystąpi do podpisania umowy kupna-sprzedaży samochodu służbowego.

  7. Miejsce, termin i tryb złożenia oferty oraz okres związania ofertą

    Oferty nabycia samochodu służbowego należy przesyłać pocztą tradycyjną za potwierdzeniem odbioru na adres Starostwa Powiatowego w Sieradzu, tj. Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz z dopiskiem „oferta – przetarg na samochód służbowy”, złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Sieradzu – Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz, I piętro, pokój 121 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: starostwo@powiat-sieradz.pl. Termin składania ofert (liczy się data i godzina wpływu oferty do Zbywającego) upływa w dniu 11.02.2025 r. o godz. 11.00. Oferenci są związani złożonymi ofertami do chwili podpisania umowy kupna-sprzedaży z wybranym Oferentem.

  8. Termin zawarcia umowy sprzedaży samochodu służbowego i sposób zapłaty ceny

    1. Umowa kupna-sprzedaży samochodu służbowego zostanie podpisana w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Oferenta o dokonanym wyborze jego oferty.

    2. Cena sprzedaży winna zostać zapłacona jednorazowo na numer rachunku bankowego: 96 1020 3352 0000 1802 0328 5392 w dniu zawarcia umowy kupna-sprzedaży samochodu służbowego na podstawie Faktury VAT wystawionej przez Zbywającego.

    3. Oferent zobowiązuje się do odbioru samochodu na własny koszt i we własnym zakresie.

  9. Warunki jakie powinna spełniać składana oferta

    Oferty nabycia samochodu służbowego powinny być sporządzone w formie pisemnej zgodnie z Załącznikiem nr 1 ogłoszenia i zawierać w szczególności:

    1. Dane Oferenta: imię, nazwisko, dokładny adres zamieszkania i telefon kontaktowy, numer PESEL lub nazwę (przedsiębiorstwa) i adres siedziby Oferenta, telefon kontaktowy, adres e-mail, numer NIP oraz numer REGON.

    2. Oferowaną cenę za samochód służbowy objęty przedmiotem przetargu nie niższą, niż cena wywoławcza.

    3. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu oraz, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin samochodu służbowego.

    4. Dowód wniesienia obowiązującego wadium.

  10. Informacje dodatkowe

    1. W przetargu jako Oferenci nie mogą uczestniczyć członkowie Zarządu Zbywającego.

    2. Wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę.

    3. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego Oferenta, przetarg będzie kontynuowany w formie ustnej aukcji, aż do udzielenia przybicia Licytantowi, który zaproponował najwyższą cenę (postąpienie nie mniejsze niż 450,00 zł brutto). Zbywający niezwłocznie poinformuje Oferentów o miejscu, godzinie i formie przeprowadzenia aukcji ustnej.

    4. Wydanie przedmiotu sprzedaży Nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty wpłaty na rachunku bankowym Zbywającego.

    5. Zbywający nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego pojazdu.

  11. Warunki odrzucenia oferty

    Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:

    1. została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,

    2. w przypadku braku uiszczenia wadium.

Zastrzeżenie: Postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Załącznik:

1. formularz oferty zakupu samochodu służbowego

Pełna treść w załączonyh plikach.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OBWIESZCZENIE nr 25/2024 WOJEWODY ŁÓDZKIEGO

24‑12‑2024 11:05:03

OBWIESZCZENIE nr 25/2024
WOJEWODY ŁÓDZKIEGO
z dnia 20 grudnia 2024 r.
w sprawie ogłoszen ia kwalifikacji wojskowej w 2025 r. na obszarze województwa łódzkiego

 

Na podstawie art. 57 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. z 2024 r. po z. 2 48 ze zm. zm.), § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lutego 2023 r. w sprawie kwalifikacji wojskowej (Dz. U. poz. 440 ze zm. zm.) oraz § 2 ust. 1 i § 3 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 listopada 2024 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2025 r. (Dz. U. poz. 1765 ), podaje się do wiadomości:

1. Kwalifikacja wojskowa w 2025 r. na obszarze województwa łódzkiego o dbędzie się w okresie od dnia 3 lutego 2025 r. do dnia 30 kwietnia 2025 r.
2. Do stawienia się do kwalifi kacji wojskowej wzywa się:
1) mężczyzn urodzonych w 2006 r.;
2) m ężczyzn urodzonych w latach 2001 2005 , którzy nie posiadają określonej kategorii zdolności do czynnej służby
3) osoby, które w latach 2023 i 2 024
a) zostały uznane przez powiatowe komisje lekarskie za czasowo niezdolne do służby wojskowej ze względu na stan zdrowia, jeżeli okres tej niezdolności upływa przed zakończeniem kwalifikacji wojskowej,
b) zostały uznane przez powiatowe komisje lekarskie za czasowo niezdolne do służby wojskowej ze względu na stan zdrowia, jeżeli okres tej niezdolności upływa po zakończeniu kwalifikacji wojskowej i złożyły wniosek o zmianę kategorii zdolności, o którym mowa w art. 64 ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, przed dniem zakończenia kwalifikacji wojskowej;
4) kobiety urodzone w latach 1998 2006 , posiadające kwalifikacje przydatne do służby wojskowej które nie stawały jeszcze do kwalifikacji wojskowej oraz kobiety pobierające naukę w celu uzyskania tych kwalifikacji, które w ro ku szkolnym lub ak ademickim 2024/2025 kończą studia na kierunkach lub kończą naukę w zawodach, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 60 ust. 7 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny;
5) osoby, które ukończyły 18 lat życia i zgłosiły się ochot niczo d o kwalifikacji wojskowej oraz osoby o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej do końca roku kalendarzowego, w którym kończą 60 lat życia, jeżeli nie posiadają określonej kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej i zgłoszą się do kwalifikacji woj skowej.
3. Kwalifikacja wojskowa zostanie przeprowadzona w niżej podanych miejscach i terminach:
1) Łódź 1, obszar dzielnic: Bałuty w lokalu przy ul. Stawowej 28, od dnia 12 marca do dnia 28 kwietnia 2025 r., w godz. 7:30 16:0 0;
2) Łódź 2, obszar dzielnicy Górna i Śródmieście w lokalu przy Al. Politechniki 32 , od dnia 10 marca do dnia 30 kwietnia 2025 r., w godz. 7:30 16:0 0;
3) Łódź 3, obszar dzielnic: Polesie i Widzew w lokalu przy ul. Królewskiej 13/15, od dnia 18 lutego do dnia 30 k wietnia 2025 r., w godz. 7 :3 0 16:00;
4) miasto Piotrków Trybunalski w lokalu przy ul. ks. Piotra Skargi 3, od dnia 20 marca do dnia 11 kwietnia 2025 r., w godz. 8:30 16:30;
5) miasto Skierniewice w lokalu przy ul. Trzcińskiej 18, od dnia 1 0 marca do dnia 24 marca 2025 r., w godz. 9:00 15: 45;
6) powiat bełchatowski w Bełchatowie, w lokalu przy ul. Pabianickiej 34, od dnia 3 lutego do dnia 4 marca 2025 r., w godz. 8:30 16:30;
7) powiat brzeziński w Brzezinach, w lokalu przy ul. Reformackiej 9, od dnia 12 marca do dnia 21 marca 2025 r., w go dz. 7:15 15:15
8) powiat kutnowski w Kutnie, w lokalu przy ul. Joachima Lelewela 7, od dnia 24 marca do dnia 17 kwietnia 2025 r., w godz. 9:00 16:00;
9) powiat łaski w Łasku, w lokalu przy ul. Warszawskiej 13, od dnia 1 4 kwietnia do dnia 29 kwietnia 2025 r. w godz. 8:00 14:00;
10) powiat łęczycki w Łęczycy, w lokalu przy Al. Jana Pawła II 11, od dnia 2 kwietnia do dnia 16 kwietnia 2025 r., w godz. 9:00 15:00
11) powiat łowicki w Łowiczu, w lokalu przy Al. Henryka Sienkiewicza 62, od dnia 1 kwietnia do dnia 24 kwietnia 2025 r., w godz. 9:00 15:00;
12) powiat łódzki wschodni w Koluszkach , w lokalu przy ul. 11 Listopada 65 , od dnia 17 lutego do dnia 7 marca 2025 r., w godz. 11:00 17:00;
13) powiat opoczyński w Opocznie, w lokalu przy ul. Piotrkowskiej 61, od dnia 3 lu tego do dnia 26 lutego 2025 r .., w godz. 9:00 17:00;
14) powiat pabianicki w Pabianicach, w lokalu przy ul. Sejmowej 2, od dnia 3 marca do dnia 2 kwietnia 2025 r., w godz. 7:30 14:30;
15) powiat pajęczański w Pajęcznie, w lokalu przy ul. 1 Maja 13/15, od dnia 2 kwietnia do dnia 17 kwietnia 2025 r., w godz. 9:00 15: 00;
16) powiat piotrkowski w Piotrkowie Trybunalskim, w lokalu przy ul. Słowackiego 114/118 , od dnia 18 lutego do dnia 19 marca 2025 r., w godz. 9:00 16:30;
17) powiat poddębicki w Poddębicach, w lokalu przy ul. Ada ma Mickiewicza 16, od dnia 1 kwietnia do dnia 11 kwietnia 2025 r., w godz. 11:00 18:00;
18) powiat radomszczański w Radomsku, w lokalu przy ul. Piłsudskiego 35, od dnia 11 marca do dnia 11 kwietnia 2025 r., w godz. 8:30 16 :
19) powiat rawski w R awie Mazowieckiej, w lokalu przy ul. Tadeusza Kościuszki 5, od dnia 18 marca do dnia 2 kwietnia 2025 r., w godz. 9:00 15:00;
20) powiat sieradzki w Sieradzu, w lokalu przy Placu Wojewódzkim 3, od dnia 3 lutego do dnia 11 marca 2025 r., w godz. 9:00 16:00;
21) po wiat skierniewicki w Skierniewicach, w lokalu przy ul. Konstytucji 3 Maja 6, od dnia 3 kwietnia do dnia 15 kwietnia 2025 r., w godz. 9:00 15:00;
22) powiat tomaszowski w Tomaszowie Mazowieckim, w lokalu przy ul. Majowej 1/13 , od dnia 27 marca do dnia 30 kw ietnia 2025 r., w godz. 9:00 16:00;
23) powiat wieluński w Wieluniu, w lokalu przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 6, od dnia 6 marca do dnia 28 marca 2025 r., w godz. 9:00 16:00;
24) powiat wieruszowski w Wieruszowie, w lokalu przy ul. Kępińskiej 1, od dnia 31 marca do dnia 11 kwietnia 2025 r., w godz. 10:00 17:00;
25) powiat zduńskowolski w Zduńskiej Woli, w lokalu przy ul. Dąbrowskiego 15, od dnia 12 marca do dnia 1 kwietnia 2025 r. w godz. 8:00 14:00;
26) powiat zgierski w Zgierzu, w lokalu przy ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 19 , od dnia 3 marca do dnia 23 kwietnia 2025 r., w godz. 11:00 18:00, z wyłącz eniem 18 kwietnia 2025 r.
4. Osoby podlegające kwalifikacji wojs kowej stawiają się przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), powiatową komisją lekarską oraz szefem wojskowego centrum rekrutacji w łaściwymi
ze względu na miejsce ich pobytu stałego. Osoby zameldowane na pobyt czasowy trwający ponad trzy mie siące stawiają się przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), powiatową
komisją lekarską oraz szefem wojskowego centrum rekrutacji właściwy mi ze względu na miejsce tego pobytu.
5. Osoby:
a)
w stosunku do których orzeczono całkowitą niezdolność do pracy w gospodarstwie rolnym na podstawie ustawy z dnia 20 grudnia 1 990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników,
b)
całkowicie niezdolne do pracy oraz n iezdolne do samodzielnej egzystencji lub uznane za całkowicie niezdolne do pracy na podstawie ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r . o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
c)
zaliczone do osób o znacznym stopniu niepełnosprawności albo o umi arkowanym stopniu niepełnosprawności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – można zwolnić z obowiązku osobistego stawiennictwa do kwalifikacji wojskowej w p rzypadku skutecznego doręczenia wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi miasta) orzeczenia albo wypisu z treści orzeczenia stwierdzającego tę niezdolność lub niepełnosprawność, na podstawie którego można określić zdolność tych osó b do czynnej służby wojskowej, oraz poinformowania szefa wojskowego centrum rekrutacji na piśmie albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną o tym doręczeniu.
6. Osoby podlegające stawie niu się do kwalifikacji wojskowej, które w okresie od dnia ogłoszenia niniejszego obwieszczenia do dnia 3 lutego 2025 r. zmieniły miejsce pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesi ące, zgłaszają się do wójta (burmistrza, prezydenta mia sta), właściwego ze względu na ich nowe miejsce pobytu stałego lub pobytu czasowego trwająceg o ponad trzy miesiące. Wójt (burmistrz, prezydent miasta) wyznacza im miejsce i termin stawienia się do kwalifikacji wojskowej.
7. Osoby podlegające stawieniu się do kwalifikacji wojskowej, które po rozpoczęciu kwalifikacji wojskowej na danym terenie zamierzają zmienić miejsce pobytu stałeg o lub pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące, stawiają się do kwalifikacji wojskowej przed opuszczeniem miejsca dotychczas owego pobytu. W pozostałych przypadkach właściwość miejscową ustala się według miejsca zamieszkania lub pobytu w kraju, a jeżeli brak w kraju miejsca zamieszkania lub pobytu, właściwość miejscową u stala się według ostatniego miejsca zamieszkania lub pobytu w kraju. Jeżeli nie można ustalić właściwości miejscowej w sposób wskazany wyżej, właściwymi są organy dzielnicy Śródmieście w mieście stołecznym Warszawa.
8. Do kwalifikacji wojskowej, za pośrednictwem szefa wojskowego centrum rekrutacji, mogą stawić się osoby ubiegające się o zmianę kategorii zdolności do służby wojskowej oraz ochotnicy, w tym kobiety, do końca roku kalendarzowego, w którym kończą 60 lat życia, niezależnie od posiadanych kwalifikacji i wykształce nia, jeżeli ukończyli co najmniej 18 lat życi a. Zgłoszenia można dokonać również z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
9. Osoby podlegające stawieniu się do kwalifikacji wojskowej, które nie dopełniły teg o obowiązku w określonym terminie i miejscu, są obowiązane to uczynić niezwłocznie po ustaniu przeszkody.
10. Nieotrzymanie wezwania imiennego nie zwalnia osoby podlegającej kwalifikacji wojskowej od obowiązku stawienia się w terminie i miejscu wskazanym w obw ieszczeniu.
11. Osoba zgłaszająca się po raz pierwszy do kwalifikacji wojskowej przedstawia:
1) wójtowi (bur mistrzowi, prezydentowi miasta) dowód osobisty lub inny dokument pozw alający na ustalenie tożsamości, dokument potwierdzający przyczyny niestawienia się d o kwalifikacji wojskowej, jeżeli stawienie się do kwalifikacji wojskowej w terminie określonym w wezwaniu nie było możliwe;
2) powiatowej komisji lekarskiej posiadaną dokumentację medyczną, w tym wyniki badań specjalistycznych, przeprowadzonych w okresie dw unastu miesięcy przed dniem stawienia się do kwalifikacji wojskowej albo wypis z treści orzeczenia stwierdzającego niezdolność lub niepełnosprawność, o których mowa w art . 62 ust. 4
3) szefow i wojskowego centrum rekrutacji dokumenty potwierdzające po ziom wykształcenia lub pobieranie nauki oraz posiadane kwalifikacje zawodowe;
12. Osoba, która stawała już do kwalifikacji wojskowej lub ubiega się o zmianę kategorii zdolności do służby wojskowej przedstawia:
1) wójtowi (bur mistrzowi, prezydentowi miasta) dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości, dokument potwierdzający przyczyny niestawienia się do kwalifikacji wojskowej, jeśli stawienie się do kwalifikacji wojskowej w terminie określonym w wezwaniu nie było możliwe;
2) powiatowej komisji lekarskiej dokumentację medyczną, w tym wyniki badań specjalistycznych, przeprowadzonych w okresie dwunastu miesięcy przed dniem stawien ia się do kwalifikacji wojskowej albo wypis z treści orzeczenia stwierdzającego niezdolność lub niepełnosprawność, o których mowa w art. 62 ust. 4 ustawy,
3) szefow i wojskowego centrum rekrutacji wojskowy dokument osobisty w przypadku jego wydania, d okumenty potwierdzające poziom wykształcenia lub pobieranie nauki oraz posiadane kwalifikacje zawodowe.
13. W przypadku niestaw ienia się do kwalifikacji wojskowej bez uzasadnionej przyczyny właściwy wójt (burmistrz, prezydent miasta) z urzędu albo na w niosek przewodniczącego powiatowej komisji lekarskiej lub szefa wojskowego centrum rekrutacji nakłada na osobę podlegającą kwalifik acji wojskowej grzywnę w celu przymuszenia albo zarządza przymusowe doprowadzenie przez Policję do kwalifikacji wojskowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
14. Osoba podlegająca kwalifikacji wojskowej, która nie stawiła się do kwa lifikacji wojskowej przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), przed właściwą komisją lekarską lub przed szefem wojskowego centrum rekrutacji w określonym terminie i miejscu albo nie przedstawia dokumentów, których przedstawienie zostało nakazane , nie zgłasza się w celu uregulowania stosunku do obowiązku obrony, nie zgłasza się w określonym terminie i miejscu n a wezwanie właściwych organów w sprawach dotyczących obowiązku obrony oraz odmawia poddania się badaniom lekarskim, odmawia udzielenia właściwym organom prowadzącym ewidencję wojskową informacji w zakresie danych jego dotyczących i przetwarzanych w ewidencji wojskowej podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny.

 

Wojewoda Łódzki
Dorota Ryl

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO

16‑12‑2024 14:17:50

Sieradz, 16.12.2024 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO

STAROSTA SIERADZKI

zaprasza do składania ofert nabycia samochodu służbowego marki Volkswagen model Passat B8 2.0. TDI – CR

 

Podstawa prawna zbycia samochodu służbowego

§2, §8 i §20 Uchwały nr 533/2014 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 21 października 2014 r. w sprawie ustalenia procedury gospodarowania mieniem ruchomym, stanowiącym własność powiatu.

 

  1. Nazwa, siedziba i adres Zbywającego

    Powiat Sieradzki

    Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz

    tel. 43 822-05-01 do 05

    fax. 43 822-78-61

    e-mail: starostwo@powiat-sieradz.pl

     

  2. Miejsce i termin otwarcia ofert

    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.12.2024 r. o godz. 12.00, pok. nr 402 w siedzibie Zbywającego.

    2. Oferent jest związany złożoną ofertą do chwili zawiadomienia go o wyniku postępowania przetargowego. Zbywający zastrzega sobie możliwość niewybrania żadnej oferty lub unieważnienia przetargu.

    3. O wyniku przetargu Oferenci zostaną niezwłocznie poinformowani pisemnie drogą e‑mailową.

    4. Jedynym kryterium merytorycznym podlegającym ocenie będzie cena za zbywany samochód.

     

  3. Termin i miejsce, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki aktywów trwałych

    Samochód służbowy wraz z ekspertyzą rzeczoznawczą będą udostępnione Oferentom w siedzibie Zbywającego, tj. Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz (szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 43 822-05-01 wew. 430 lub 402) w dniach roboczych: od dnia ogłoszenia do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego termin składania ofert tj. do dnia 27.12.2024 r. w godzinach 8.00 – 12.00.

 

  1. Liczba i rodzaj sprzedawanych składników aktywów trwałych

    Przedmiotem przetargu jest sprzedaż samochodu służbowego:

    Marka

    Volkswagen

    Model

    Passat B8 2.0 TDI – CR MR’ 15 E6

    Wersja

    Comfortline

    Rok produkcji

    2014

    Pojemność silnika

    1968 ccm

    Moc silnika

    110 kW/150 KM

    VIN

    WVWZZZ3CZFE418664

    Numer rejestracyjny

    ESI 19191

    Przebieg

    169 539 km

     

  2. Minimalna cena sprzedaży – cena wywoławcza

    Minimalna cena sprzedaży samochodu, zwana dalej ceną wywoławczą wynosi 51.500,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset złotych 00/100).

     

  3. Wysokość wadium oraz termin, miejsce i forma jego wniesienia

     

    1. Przystępując do przetargu Oferent do dnia 30.12.2024 r. do godziny 10.00 zobowiązany jest wnieść wadium w formie pieniężnej, w wysokości 1545,00 zł brutto (jeden tysiąc pięćset czterdzieści pięć złotych 00/100) na numer rachunku bankowego: 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502.

    2. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zbywającego.

    3. Po dokonaniu wyboru oferty wadium wniesione przez wybranego Oferenta zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia przedmiotu przetargu.

    4. Wadia wniesione przez pozostałych Oferentów zostaną niezwłocznie zwrócone.

    5. Wadium nie podlega zwrotowi, gdy wybrany Oferent nie przystąpi do podpisania umowy kupna-sprzedaży samochodu służbowego.

     

  4. Miejsce, termin i tryb złożenia oferty oraz okres związania ofertą

    Oferty nabycia samochodu służbowego należy przesyłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Starostwa Powiatowego w Sieradzu tj. Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz z dopiskiem „oferta – przetarg na samochód służbowy” lub złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Sieradzu – Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz, I piętro, pokój 121. Termin składania ofert (liczy się data i godzina wpływu oferty do Zbywającego) upływa w dniu 30.12.2024 r. o godz. 11.00. Oferenci są związani złożonymi ofertami do chwili podpisania umowy kupna-sprzedaży z wybranym Oferentem.

     

  5. Termin zawarcia umowy sprzedaży samochodu służbowego i sposób zapłaty ceny

    1. Umowa kupna-sprzedaży samochodu służbowego zostanie podpisana w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Oferenta o dokonanym wyborze jego oferty.

    2. Cena sprzedaży winna zostać zapłacona jednorazowo na numer rachunku bankowego: 55 1020 4564 0000 5802 0010 9488 w dniu zawarcia umowy kupna-sprzedaży samochodu służbowego na podstawie Faktury VAT wystawionej przez Zbywającego.

    3. Oferent zobowiązuje się do odbioru samochodu na własny koszt i we własnym zakresie.

     

  6. Warunki jakie powinna spełniać składana oferta

    Oferty nabycia samochodu służbowego powinny być sporządzone w formie pisemnej zgodnie z Załącznikiem nr 1 ogłoszenia i zawierać w szczególności:

    1. Dane Oferenta: Imię, Nazwisko, dokładny adres zamieszkania i telefon kontaktowy, numer PESEL lub nazwę (przedsiębiorstwa) i adres siedziby Oferenta, telefon kontaktowy, adres e-mail, numer NIP oraz numer REGON.

    2. Oferowaną cenę za samochód służbowy objęty przedmiotem przetargu nie niższą niż cena wywoławcza.

    3. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu oraz, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin samochodu służbowego.

    4. Dowód wniesienia obowiązującego wadium.

     

  7. Informacje dodatkowe

    1. W przetargu jako Oferenci nie mogą uczestniczyć członkowie Zarządu Zbywającego.

    2. Wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę.

    3. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego Oferenta, przetarg będzie kontynuowany w formie ustnej licytacji, aż do wybrania Oferenta, który zaproponuje najwyższą cenę (postąpienie nie mniejsze niż 100,00 zł brutto). Zbywający niezwłocznie poinformuje Oferentów o miejscu, godzinie i formie przeprowadzenia licytacji.

    4. Wydanie przedmiotu sprzedaży Nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty wpłaty na rachunku bankowym Zbywającego.

    5. Zbywający nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego pojazdu.

     

  8. Warunki odrzucenia oferty

    Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:

    1. została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,

    2. w przypadku braku uiszczenia wadium.

 

Zastrzeżenie: Postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

 

Załącznik:

1. formularz oferty zakupu samochodu służbowego

 

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ważna informacja dla fundacji i stowarzyszeń

22‑11‑2021 11:36:10

Przypominamy, że 13 lipca 2018 r. weszły w życie przepisy nowej ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2021 r., poz. 1132 ze zm.).

Celem ustawy jest dostosowanie prawa krajowego do unijnych dyrektyw, a także zwiększenie efektywności systemu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Ustawa wprowadza nowy katalog instytucji obowiązanych, na których ciąży obowiązek stosowania środków bezpieczeństwa finansowego oraz inne obowiązki związane z podejmowaniem określonych działań w celu przeciwdziałania wprowadzania do obrotu wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł.

Do instytucji obowiązanych zalicza się m.in. – fundacje ustanowione na podstawie ustawy z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach (Dz. U. z 2020 r. poz. 2167) w zakresie, w jakim przyjmują lub dokonują płatności w gotówce o wartości równej lub przekraczającej równowartość 10 000 euro, bez względu na to, czy płatność jest przeprowadzana jako pojedyncza operacja, czy kilka operacji, które wydają się ze sobą powiązane – stowarzyszenia posiadające osobowość prawną, utworzone na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. – Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2020 r. poz. 2261), w zakresie, w jakim przyjmują lub dokonują płatności w gotówce o wartości równej lub przekraczającej równowartość 10 000 euro, bez względu na to, czy płatność jest przeprowadzana jako pojedyncza operacja, czy kilka operacji, które wydają się ze sobą powiązane

W związku z powyższym Starosta Sieradzki w ramach sprawowanego nadzoru i kontroli nad fundacjami i stowarzyszeniami powiatu sieradzkiego, jako instytucjami obowiązanymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, zwraca się z prośbą o przesyłanie informacji dotyczących przyjmowania i dokonywania przez fundacje/stowarzyszenia płatności w gotówce o wartości równej lub przekraczającej równowartość 10 000 euro, bez względu na to, czy płatność jest przeprowadzana jako pojedyncza operacja, czy kilka operacji, które wydają się ze sobą powiązane.

Informację proszę przesłać każdego roku w terminie do 20 grudnia 2021 r. do godz. 15.30.

W załączeniu informacja o obszarach szczególnie narażonych na ryzyko prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu przesłana z Ministerstwa Finansów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO

24‑06‑2020 14:47:30

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO

ZARZĄD POWIATU SIERADZKIEGO

zaprasza do składania ofert nabycia samochodu służbowego marki Volkswagen model Passat B6 2.0 TDI


 

Podstawa prawna zbycia samochodu służbowego

§ 2, § 8 pkt 1 i § 20 Uchwały nr 533/2014 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 21 października 2014r. w sprawie ustalenia procedury gospodarowania mieniem ruchomym, stanowiącym własność powiatu.

  1. Nazwa, siedziba i adres Zbywcy

Powiat Sieradzki

Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz

tel. 43 822-05-01 do 05

fax 43 822-78-61

e-mail: starostwo@powiat-sieradz.pl

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.07.2020r. r. o godz. 12.00 , pok. Nr 308 w siedzibie Zbywcy.

  2. Oferent jest związany złożoną ofertą do chwili zawiadomienia go o wyniku postępowania przetargowego. Zbywający zastrzega możliwość niewybrania żadnej oferty lub unieważnienia przetargu.

  3. O wyniku przetargu Oferenci zostaną niezwłocznie poinformowani pisemnie.

  4. Jedynym kryterium merytorycznym podlegającym ocenie będzie cena za zbywany samochód.

  1. Termin i miejsce, w których można obejrzeć sprzedawane składniki aktywów trwałych

Samochód służbowy wraz z ekspertyzą rzeczoznawczą będą udostępnione Oferentom w siedzibie Zbywcy tj. Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz (szczegółowe informacje pod numerem telefonu 43 822 05 01 wew. 308) w dniach od dnia ogłoszenia do dnia poprzedzającego termin składania ofert tj. do do dnia 09.07.2020r. w godz. 8.00-14.00

  1. Liczba i rodzaj sprzedawanych składników aktywów trwałych

Przedmiotem przetargu jest sprzedaż samochodu służbowego:

marka - Volkswagen

model - Passat B6

wersja - Comfortline

rok produkcji - 2007

pojemność - 1968 ccm

moc silnika - 103 kW (140KM)

VIN - WVWZZZ3CZ7P143467

nr rejestracyjny - ESI55UU

przebieg - 281 889

 

  1. Minimalna cena sprzedaży – cena wywoławcza

Minimalna cena sprzedaży samochodu, zwana dalej ceną wywoławcza wynosi 9.940,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych).

  1. Wysokość wadium oraz termin, miejsce i forma jego wniesienia

  1. Przystępując do przetargu Oferent do dnia 10.07.2020r. do godz. 11.00 r. zobowiązany jest wnieść wadium w formie pieniężnej, w wysokości 298 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt osiem złotych) na konto 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502

  2. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zbywającego.

  3. Po dokonaniu wyboru oferty wadium wniesione przez wybranego Oferenta zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia samochodu służbowego.

  4. Wadia wniesione uprzednio przez pozostałych Oferentów zostaną niezwłocznie zwrócone.

  5. Wadium nie podlega zwrotowi, gdy wybrany Oferent nie przystąpi do podpisania umowy kupna-sprzedaży samochodu służbowego.

  1. Miejsce, termin i tryb złożenia oferty oraz okres związania ofertą

Oferty nabycia samochodu służbowego należy przesyłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz z dopiskiem „oferta przetarg na samochód służbowy” lub złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta przetarg na samochód służbowy” osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego, Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, I piętro, pokój 117. Termin składania ofert (liczy się data i godzina wpływu oferty do Zbywcy) upływa w dniu 10.07.2020r. o godz. 11.00. Oferent jest związany złożoną ofertą do chwili podpisania umowy sprzedaży z wybranym Oferentem.

  1. Termin zawarcia umowy sprzedaży samochodu służbowego i sposób zapłaty ceny

  1. Umowa kupna-sprzedaży samochodu służbowego zostanie podpisana w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Oferenta o dokonanym wyborze jego oferty.

  2. Cena sprzedaży winna zostać zapłacona jednorazowo na rachunek 55 1020 4564 0000 5802 0010 9488 w dniu zawarcia umowy-sprzedaży samochodu służbowego na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zbywającego.

  3. Oferent zobowiązuje się do odbioru samochodu na własny koszt i we własnym zakresie.

 

  1. Warunki jakie powinna spełniać składana oferta

Oferty nabycia samochodu służbowego powinny być sporządzone w formie pisemnej zgodne z Załącznikiem nr 1 ogłoszenia i zawierać w szczególności:

  1. Dane Oferenta: Imię, Nazwisko, dokładny adres zamieszkania i telefon kontaktowy, nr PESEL lub nazwę (firmy) i adres siedziby Oferenta, telefon kontaktowy, nr NIP oraz nr REGON.

  2. Oferowaną cenę za samochód służbowy objęty przedmiotem przetargu nie niższą niż cena wywoławcza.

  3. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu oraz, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin samochodu służbowego.

  4. Dowód wniesienia obowiązującego wadium.

  1. Informacje dodatkowe

  1. W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć członkowie Zarządu Zbywcy.

  2. Wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę.

  3. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego Oferenta, przetarg będzie kontynuowany w formie ustnej licytacji, aż do wybrania Oferenta, który zaproponuje najwyższą cenę (postąpienie nie mniejsze niż 100,00 zł). Zbywca niezwłocznie poinformuje Oferentów o miejscu, godzinie i formie przeprowadzenia licytacji.

  4. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty wpłaty na koncie Zbywcy.

  5. Zbywca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego pojazdu.

  1. Warunki odrzucenia oferty

Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:

  1. została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,

  2. w przypadku braku uiszczenia wadium.


 

Zastrzeżenie: postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

  1. formularz oferty zakupu samochodu służbowego.


 

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO

06‑05‑2020 10:38:17

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO

ZARZĄD POWIATU SIERADZKIEGO

zaprasza do składania ofert nabycia samochodu służbowego
marki Volkswagen model Passat B6 2.0 TDI


 

Podstawa prawna zbycia samochodu służbowego

§ 2, § 8 pkt 1 i § 20 Uchwały nr 533/2014 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 21 października 2014r. w sprawie ustalenia procedury gospodarowania mieniem ruchomym, stanowiącym własność powiatu.

  1. Nazwa, siedziba i adres Zbywcy

Powiat Sieradzki

Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz

tel. 43 822-05-01 do 05

fax 43 822-78-61

e-mail: starostwo@powiat-sieradz.pl

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.05.2020r. r. o godz. 12.00 , pok. Nr 308 w siedzibie Zbywcy.

  2. Oferent jest związany złożoną ofertą do chwili zawiadomienia go o wyniku postępowania przetargowego. Zbywający zastrzega możliwość niewybrania żadnej oferty lub unieważnienia przetargu.

  3. O wyniku przetargu Oferenci zostaną niezwłocznie poinformowani pisemnie.

  4. Jedynym kryterium merytorycznym podlegającym ocenie będzie cena za zbywany samochód.

  1. Termin i miejsce, w których można obejrzeć sprzedawane składniki aktywów trwałych

Samochód służbowy wraz z ekspertyzą rzeczoznawczą będą udostępnione Oferentom w siedzibie Zbywcy tj. Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz (szczegółowe informacje pod numerem telefonu 43 822 05 01 wew. 308) w dniach od dnia ogłoszenia do dnia poprzedzającego termin składania ofert tj. do do dnia 21.05.2020r. w godz. 8.00-14.00

  1. Liczba i rodzaj sprzedawanych składników aktywów trwałych

Przedmiotem przetargu jest sprzedaż samochodu służbowego:

marka - Volkswagen

model - Passat B6

wersja - Comfortline

rok produkcji - 2007

pojemność - 1968 ccm

moc silnika - 103 kW (140KM)

VIN - WVWZZZ3CZ7P143467

nr rejestracyjny - ESI55UU

przebieg - 280 670

  1. Minimalna cena sprzedaży – cena wywoławcza

Minimalna cena sprzedaży samochodu, zwana dalej ceną wywoławcza wynosi 14.200,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście złotych). Wartość samochodu ustalona została na podstawie oszacowania wartości rynkowej samochodu wg stanu na dzień luty 2020 roku sporządzonej przez Ośrodek Rzeczoznawstwa i Postępu Technicznego „SIMP-ZORPOT” Aleja Pokoju 11B, 98-200 Sieradz.

  1. Wysokość wadium oraz termin, miejsce i forma jego wniesienia

  1. Przystępując do przetargu Oferent do dnia 22.05.2020r. do godz. 11.00 r. zobowiązany jest wnieść wadium w formie pieniężnej, w wysokości 426 zł (słownie: czterysta dwadzieścia sześć złotych) na konto 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502

  2. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zbywającego.

  3. Po dokonaniu wyboru oferty wadium wniesione przez wybranego Oferenta zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia samochodu służbowego.

  4. Wadia wniesione uprzednio przez pozostałych Oferentów zostaną niezwłocznie zwrócone.

  5. Wadium nie podlega zwrotowi, gdy wybrany Oferent nie przystąpi do podpisania umowy kupna-sprzedaży samochodu służbowego.

  1. Miejsce, termin i tryb złożenia oferty oraz okres związania ofertą

Oferty nabycia samochodu służbowego należy przesyłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz z dopiskiem „oferta przetarg na samochód służbowy” lub złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta przetarg na samochód służbowy” osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego, Starostwo Powiatowe w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, I piętro, pokój 117. Termin składania ofert (liczy się data i godzina wpływu oferty do Zbywcy) upływa w dniu 22.05.2020r. o godz. 11.00. Oferent jest związany złożoną ofertą do chwili podpisania umowy sprzedaży z wybranym Oferentem.

  1. Termin zawarcia umowy sprzedaży samochodu służbowego i sposób zapłaty ceny

  1. Umowa kupna-sprzedaży samochodu służbowego zostanie podpisana w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Oferenta o dokonanym wyborze jego oferty.

  2. Cena sprzedaży winna zostać zapłacona jednorazowo na rachunek 55 1020 4564 0000 5802 0010 9488 w dniu zawarcia umowy-sprzedaży samochodu służbowego na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zbywającego.

  3. Oferent zobowiązuje się do odbioru samochodu na własny koszt i we własnym zakresie.

  1. Warunki jakie powinna spełniać składana oferta

Oferty nabycia samochodu służbowego powinny być sporządzone w formie pisemnej zgodne z Załącznikiem nr 1 ogłoszenia i zawierać w szczególności:

  1. Dane Oferenta: Imię, Nazwisko, dokładny adres zamieszkania i telefon kontaktowy, nr PESEL lub nazwę (firmy) i adres siedziby Oferenta, telefon kontaktowy, nr NIP oraz nr REGON.

  2. Oferowaną cenę za samochód służbowy objęty przedmiotem przetargu nie niższą niż cena wywoławcza.

  3. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu oraz, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin samochodu służbowego.

  4. Dowód wniesienia obowiązującego wadium.

  1. Informacje dodatkowe

  1. W przetargu jako oferenci nie mogą uczestniczyć członkowie Zarządu Zbywcy.

  2. Wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę.

  3. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego Oferenta, przetarg będzie kontynuowany w formie ustnej licytacji, aż do wybrania Oferenta, który zaproponuje najwyższą cenę (postąpienie nie mniejsze niż 100,00 zł). Zbywca niezwłocznie poinformuje Oferentów o miejscu, godzinie i formie przeprowadzenia licytacji.

  4. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty wpłaty na koncie Zbywcy.

  5. Zbywca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego pojazdu.

  1. Warunki odrzucenia oferty

Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:

  1. została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,

  2. w przypadku braku uiszczenia wadium.

 

Zastrzeżenie: postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

  1. formularz oferty zakupu samochodu służbowego.

 

Pełna treść w załączonym pliku.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Wystąpienie pokontrolne

12‑12‑2019 10:30:00
Pełna treść w załączonym pliku.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Sprawozdanie z kontroli

05‑09‑2019 12:00:00
Pełna treść w załączonym pliku.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Sprawozdanie z kontroli

04‑06‑2019 14:26:33
Pełna treść w załączonym pliku.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zarządzenie nr 43/2019 Starosty Sieradzkiego z dnia 13 grudnia 2019 roku

20‑12‑2019 15:04:07

Zarządzenie nr 43/2019
Starosty Sieradzkiego
z dnia 13 grudnia 2019 roku

w sprawie: wymiaru i rozkładu czasu pracy pracowników Starostwa Powiatowego w Sieradzu w 2020 roku.

Działając na podstawie art.42 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 poz. 1282) w związku z art.26 ust.4a Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Sieradzu oraz art.130 § 2 Kodeksu pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040 t.j.), w związku z art.43 ustawy o pracownikach samorządowych zarządzam, co następuje:

§1.1. Od 1 stycznia 2020r. ustalam z zastrzeżeniem ust.2 i 3 następujące godziny rozpoczynania i kończenia pracy pracowników Starostwa:

  • od poniedziałku do piątku - 730 - 1530

 2. Godziny rozpoczynania i kończenia pracy sprzątaczek ustalam w następujący sposób:

  • od poniedziałku do piątku - 730- 2000

 3. Godziny rozpoczynania i kończenia pracy portierów ustalam w następujący sposób:

  • od poniedziałku do niedzieli - 700 – 1900

  • od poniedziałku do niedzieli - 1900 - 700

§2.1. W 2020 roku wszystkie soboty dla pracowników Starostwa są dniami wolnymi od pracy.

 2. W uzasadnionych przypadkach, ze względu na szczególne potrzeby Starostwa dopuszcza się możliwość ustalenia innego dnia wolnego w 5 dniowym tygodniu pracy.

§3 Wymiar czasu pracy w 2020 roku wynosi 2024 godzin tj. 253 dni i w poszczególnych miesiącach przedstawia się następująco:

Miesiąc

Święta wpływające na wymiar czasu pracy

Faktyczna liczba dni roboczych

Godzinowy miesięczny wymiar czasu pracy

Styczeń

2

21

168

Luty

0

20

160

Marzec

0

22

176

Kwiecień

1

21

168

Maj

1

20

160

Czerwiec

1

21

168

Lipiec

0

23

184

Sierpień

1

20

160

Wrzesień

0

22

176

Październik

0

22

176

Listopad

1

20

160

Grudzień

1

21

168

Ogółem:

8

253

2024

§4 Dniami wolnymi od pracy w Starostwie Powiatowym w Sieradzu w 2020 roku w zamian świąt 15.08 i 26.12 2020r. przypadających w soboty będą:

  • 14 sierpnia 2020r. - bez konieczności odpracowywania

  • 24 grudnia 2020r. - bez konieczności odpracowywania

§5 Treść niniejszego zarządzenia zostanie podana do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń i na drzwiach wejściowych do budynku Starostwa, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wszystkim pracownikom Starostwa w sposób zwyczajowo przyjęty.

§6 Wykonanie Zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.

§7 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą 01.01.2020 roku.

STAROSTA
Mariusz Bądzior

Pełna treść w załączonym pliku.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 158 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 16
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Zabłocka , w dniu:  03‑01‑2006 11:00:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Małgorzata Zablocka
email: mzablocka@finn.pl tel.:+48 43 822 49 88
, w dniu:  03‑01‑2006 11:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
27‑01‑2025 15:03:13
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie