Nabór na wolne stanowisko pracy
11-08-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie lub wyższe,
-
staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
doświadczenie w czytaniu i interpretacji map,
-
bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, o odpadach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie powiatowym, o dostępie do informacji publicznej (ocena w teście i rozmowie kwalifikacyjnej),
-
umiejętność obsługi komputera, w tym znajomości pakietu biurowego.
2. Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie: wyższe II stopnia kierunkowe – inżynieria środowiska, ochrona środowiska; preferowany profil: gospodarka odpadowa, ochrona powietrza,
-
posiadanie prawa jazdy kategorii B,
-
umiejętności analityczne, spostrzegawczość,
-
dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres,
-
samodzielność, kreatywność,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
gotowość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie postępowań o wydanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne,
-
prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na zbieranie oraz na przetwarzanie odpadów,
-
prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punktu zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji,
-
prowadzenie postępowań w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, oraz w sprawie wydania decyzji eksploatacyjnych dla instalacji objętych zgłoszeniem z zakresu emisji gazów i pyłów do powietrza,
-
przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia,
-
prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na emisję gazów cieplarnianych,
-
prowadzenie postępowań w sprawie pozwoleń zintegrowanych,
-
prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego,
-
prowadzenie postępowań w sprawie nałożenia obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego,
-
przygotowywanie materiału do utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania,
-
prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu,
-
przeprowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon,
-
praca wymaga przemieszczania się w terenie obrębu powiatu sieradzkiego.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
Planowane zatrudnienie od dnia 01.09.2020 r.
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska” do dnia 21.08.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Ogłoszenie o naborze
10-08-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie średnie lub wyższe,
-
staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,
-
znajomość przepisów prawa z obszaru prawa budowlanego , umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania w wykonywanych zadaniach,
-
znajomość ustawy prawo budowlane,
-
znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów wynikających z kodeksu postępowania administracyjnego,
-
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
-
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
-
umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),
-
umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner),
-
preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów ogólnych ustawy prawo budowlane,
-
przyjmowanie zgłoszeń budowy obiektów, wykonania robót budowlanych,
-
przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę obiektu budowlanego,
-
przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu budowlanego,
-
rejestrowanie i wydawanie dzienników budowy,
-
przygotowywanie decyzji na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
-
weryfikacja i zatwierdzanie złożonej dokumentacji projektowej,
-
współudział w sporządzaniu określonych analiz i sprawozdań z zakresu działania wydziału dla jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w ramach realizacji zadań wynikających z Prawa budowlanego,
-
prowadzenie innych zagadnień przypisanych do kompetencji Wydziału Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu lub wynikających z ustaw lub innych przepisów.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lipcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
Planowane zatrudnienie od dnia 01.09.2020 r.
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 20.08.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
23-07-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie średnie lub wyższe,
-
staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,
-
znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych,
-
znajomość ustawy o kierujących pojazdami i przepisów wykonawczych,
-
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
-
umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),
-
umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Komunikacji i Transportu,
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Komunikacji i Transportu,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu czerwcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
Planowane zatrudnienie od dnia 01.09.2020 r.
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu” do dnia 03.08.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
wz. Starosty
Kazimiera Gotkowicz
Wicestarosta
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
15-07-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Głównego Specjalisty ds. BHP
w wymiarze 1/8 etatu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
co najmniej 5 - letni staż pracy w służbie bhp,
-
aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służb bhp,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
znajomość przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,
-
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów z zakresu dostępu do informacji publicznej i ochrony danych osobowych
-
umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner),
-
umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
organizowanie i koordynowanie szkoleń z zakresu BHP, ochrony przeciwpożarowej i udzielania pierwszej pomocy,
-
prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami bhp pracowników Starostwa,
-
nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania przepisów bhp,
-
prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy, w drodze do lub z pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe,
-
bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń oraz sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
prowadzenie spraw związanych z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
-
opracowywanie instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zarządzeń z zakresu bhp,
-
prowadzenie kart ewidencyjnych wyposażenia pracowników, zakup i wydawanie odzieży ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej i wyliczanie ekwiwalentu za pranie odzieży.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
praca w wymiarze 1/8 etatu,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu czerwcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
Planowane zatrudnienie od dnia 1 sierpnia 2020r.
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Głównego Specjalisty ds. BHP” do dnia 27.07.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Głównego Specjalisty ds. BHP Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
Wicestarosta
Kazimiera Gotkowicz
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
02-07-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Komunikacji i Transportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 5 letni staż pracy,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy prawo przewozowe, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o ochronie danych osobowych wraz z aktami wykonawczymi do w/w ustaw oraz pozostałych przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku Naczelnika Wydziału Komunikacji i Transportu.
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,
-
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem,
-
umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
-
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,
-
doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie pracą Wydziału Komunikacji i Transportu w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i właściwe wykonywanie zadań przypisanych wydziałowi Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
wydawanie decyzji administracyjnych, zezwoleń, licencji, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych przez wydział,
-
sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie terminowości, rzetelności i zgodności z przepisami prawa wykonywanych zadań,
-
nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących przepisów oraz procedur i zarządzeń wewnętrznych Starostwa,
-
opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakresu czynności pracowników wydziału.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Komunikacji i Transportu,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu czerwcu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
Planowane zatrudnienie od dnia 1 września 2020r.
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika w Wydziale Komunikacji i Transportu” do dnia 14.07.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
Wicestarosta
Kazimiera Gotkowicz
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
08-06-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 5 letni staż pracy,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, pozostałych przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,
-
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem,
-
umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
-
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,
-
doświadczenie na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej,
-
preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura, prawo, administracja.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i właściwe wykonywanie zadań przypisanych wydziałowi Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych przez wydział,
-
sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie terminowości, rzetelności i zgodności z przepisami prawa wykonywanych zadań,
-
nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących przepisów oraz procedur i zarządzeń wewnętrznych Starostwa,
-
opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakresu czynności pracowników wydziału,
-
wykonywanie innych poleceń przełożonego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu maju 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
Planowane zatrudnienie od dnia 16 lipca 2020r.
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 18.06.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
07-05-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora
w Wydziale Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie średnie lub wyższe,
-
staż pracy w latach: 3 lata przy wykształceniu średnim,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,
-
znajomość przepisów prawa z obszaru prawa budowlanego , umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania w wykonywanych zadaniach,
-
znajomość ustawy prawo budowlane,
-
znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów wynikających z kodeksu postępowania administracyjnego,
-
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
-
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
-
umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu biurowego),
-
umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner),
-
preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
stosowanie przepisów ogólnych ustawy prawo budowlane,
-
przyjmowanie zgłoszeń budowy obiektów, wykonania robót budowlanych,
-
przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę obiektu budowlanego,
-
przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu budowlanego,
-
rejestrowanie i wydawanie dzienników budowy,
-
przygotowywanie decyzji na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
-
weryfikacja i zatwierdzanie złożonej dokumentacji projektowej,
-
współudział w sporządzaniu określonych analiz i sprawozdań z zakresu działania wydziału dla jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w ramach realizacji zadań wynikających z Prawa budowlanego,
-
prowadzenie innych zagadnień przypisanych do kompetencji Wydziału Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu lub wynikających z ustaw lub innych przepisów.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony lub określony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
Planowe zatrudnienie od dnia 01.06.2020 r.
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 19.05.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Podinspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
04-05-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnika
Wydziału Architektury i Budownictwa
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 5 letni staż pracy,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, pozostałych przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, systematyczność, skrupulatność, komunikatywność, obowiązkowość,
-
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem,
-
umiejętność kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
-
inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowane, umiejętność analitycznego myślenia,
-
preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
-
preferowane kierunki kształcenia: budownictwo, architektura, prawo, administracja.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie pracą Wydziału Architektury i Budownictwa w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie i właściwe wykonywanie zadań przypisanych wydziałowi Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Sieradzu,
-
wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych przez wydział,
-
sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie terminowości, rzetelności i zgodności z przepisami prawa wykonywanych zadań,
-
nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników obowiązujących przepisów oraz procedur i zarządzeń wewnętrznych Starostwa,
-
opracowywanie i bieżąca aktualizacja zakresu czynności pracowników wydziału,
-
wykonywanie innych poleceń przełożonego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
-
praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Architektury i Budownictwa,
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
praca o charakterze biurowym na stanowisku wyposażonym w komputer, drukarkę i telefon.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - dyplom ukończenia studiów wyższych (kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
-
kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu od dnia 16.07.2020 roku.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu kwietniu 2020r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Sieradzu (sekretariat Starosty Sieradzkiego, I piętro, pokój 117) lub przesłać pocztą na adres Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko pracy Naczelnika w Wydziale Architektury i Budownictwa” do dnia 25.05.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Naczelnika Wydziału Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Ogłoszenie o naborze
UNIEWAŻNIENIE NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W SIERADZU
przy Palcu Wojewódzkim3
98-200 Sieradz
Inspektor
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
Starosta Sieradzki unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze- inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu, ogłoszony w dniu 3 marca 2020r. w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sieradzu i na tablicy informacyjnej Urzędu, w związku z ogłoszonym stanem epidemii.
Osoby, które złożyły dokumenty na ww. stanowisko mogą je odebrać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu przy Placu Wojewódzkim 3 w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji- w celu odbioru dokumentów należy kontaktować się wyłącznie telefonicznie 43 822 42 12, 43 822 05 01 lub drogą elektroniczną starostwo@powiat-sieradz.pl. Po wskazanym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1.Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie lub wyższe,
• staż w latach: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lat przy wykształceniu wyższym,
• posiadanie obywatelstwa polskiego
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,
• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
• znajomość o ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy Prawo Oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy o finansach publicznych,
• umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (znajomość pakietu biurowego),
• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,
• prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,
• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
• analizowanie realizacja budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,
• sporządzenie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,
• opracowywanie informacji dotyczących majątków szkół i placówek oświatowych,
• prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,
• analiza wydatków poniesionych na wynagradzanie nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
• bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,
• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.
• praca w pozycji siedzącej,
• praca przy komputerze,
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
• kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.04.2020 roku.
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282 t.j.).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 13.03.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
STAROSTA
Mariusz Bądzior
Pełna treść w załączonym pliku.
Nabór na wolne stanowisko pracy
20-01-2020
STAROSTA SIERADZKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu
w Starostwie Powiatowym w Sieradzu
przy Placu Wojewódzkim 3
1.Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: średnie lub wyższe,
• staż w latach: 5 lata przy wykształceniu średnim, 3 lat przy wykształceniu wyższym,
• posiadanie obywatelstwa polskiego
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
• znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość przepisów wynikających z K.p.a.,
• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
• znajomość o ustawy Karta Nauczyciela i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy Prawo Oświatowe i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy o Systemie Informacji Oświatowej i rozporządzeń wykonawczych,
• znajomość ustawy o finansach publicznych,
• umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (znajomość pakietu biurowego),
• umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, ksero, skaner).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• stosowanie przepisów leżących u podstaw działania Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu,
• prowadzenie planu budżetu i zmian w ciągu roku dla dysponentów w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach,
• obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
• analizowanie realizacja budżetu w poszczególnych działach, rozdziałach i paragrafach przez szkoły i placówki oświatowe,
• sporządzenie sprawozdań opisowych zbiorczych z wykonania budżetu przez szkoły i placówki oświatowe,
• opracowywanie informacji dotyczących majątków szkół i placówek oświatowych,
• prowadzenie planu dotacji dla szkół niepublicznych i zmian w ciągu roku,
• analiza wydatków poniesionych na wynagradzanie nauczycieli w odniesieniu do średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
• bieżąca współpraca ze szkołami i placówkami oświatowymi podległymi Starostwu w zakresie spraw finansowych,
• przestrzeganie zasad obiegu dokumentów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem:
• praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu.
• praca w pozycji siedzącej,
•praca przy komputerze,
5. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy (druk do pobrania ze strony internetowej starostwa lub do pobrania w pokoju 405),
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej dla wykształcenia średniego i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych dla wykształcenia wyższego (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Wydziale Organizacyjnym oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę),
• kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
• kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu od dnia 01.03.2020 roku.
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
• inne dokumenty o posiadanych kwalifikacja i umiejętnościach.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Starostwie w miesiącu lutym 2019r. wynosił więcej niż 6 %.
Dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2019r.,poz.1282).”
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem art.16 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r., poz.1282).
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Starosty Sieradzkiego (pokój 117) lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu do dnia 30.01.2020r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Procedura naboru prowadzona będzie w trybie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r.,poz.1282).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3 przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) Pani/Pan a dane osobowe przetwarzane będą w celu np. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy Inspektora Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podaje Pani/Pan swoje dane osobowe dobrowolnie.
WICESTAROSTA
Kazimiera Gotkowicz
Pełna treść w załączonym pliku.