Oferta realizacji zadania publicznego
OGŁOSZENIE O OFERCIE REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
Zarząd Powiatu Sieradzkiego informuje o możliwości zgłaszania uwag do oferty realizacji zadania publicznego pn. „Letnie Warsztaty Usamodzielnienia Robinsona 2017 dla osób dorastających w różnych formach pieczy zastępczej w powiecie sieradzkim”. Jego realizatorem jest Powiatowe Centrum Pomocy w Rodzinie w Sieradzu.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, uwagi można zgłaszać w okresie 7 dni licząc od dnia opublikowania oferty.
Oferta w załączeniu.
Oferta realizacji zadania publicznego
Warsztaty dla ojców
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia niniejszej oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Pełna treść w załączonym pliku.
Realizacja zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
Na podstawie art. 15 ust. 2a i 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Zarząd Powiatu Sieradzkiego ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do składu Komisji Konkursowej powoływanej do opiniowania ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2016r. poz.575) pn. „ Prowadzenie placówki opiekuńczo – wychowawczej typu socjalizacyjnego”.
Rejestr uchwał zarządu V kadencji 2014-2018
Pełna treść w załączonych plikach:
Realizacja zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
Zarząd Powiatu Sieradzkiego ogłasza konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej w zakresie przeprowadzenia wielospecjalistycznej terapii dzieci do 6 roku życia dla wychowanków rodzin zastępczych uczestniczących w projekcie „Po stronie rodziny – rozwój usług na rzecz rodzin zastępczych w powiecie sieradzkim” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Poddziałanie 9.2.1 – usługi społeczne i zdrowotne.
Pełna treść w załączonych plikach:
Realizacja zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
Zarząd Powiatu Sieradzkiego ogłasza konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego dla wychowanków rodzin zastępczych uczestniczących w projekcie „Po stronie rodziny – rozwój usług na rzecz rodzin zastępczych w powiecie sieradzkim” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Poddziałanie 9.2.1 – usługi społeczne i zdrowotne.
Pełna treść w załączonych plikach:
Wyniki otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej
Wyniki otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej.
Zarząd Powiatu Sieradzkiego ogłasza wyniki otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej pod nazwą „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie na terenie powiatu sieradzkiego".
Letnie Warsztaty Usamodzielnienia Robinsona 2015
dla osób dorastających w różnych formach pieczy zastępczej w powiecie sieradzkim
w okresie od 01.08.2015 do 10.09.2015.
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia niniejszej oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Pełna treść w załączonym pliku.
Realizacja zadania z zakresu pomocy społecznej
Zarząd Powiatu Sieradzkiego ogłasza konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania z zakresu pomocy społecznej pod nazwą „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie na terenie powiatu sieradzkiego".
Uchwała Nr 134/2015 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 12 listopada 2015 roku.
ZAPYTANIE OFERTOWE_ZAJĘCIA_ZSP_Warta
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie
ul. 3-go Maja 29
98-290 Warta
tel./fax: 043 8294 121
www.liceumwarta.home.pl
ZAPROSZENIE
do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 30.03.2015 r. do 24.04.2015 r.
I. Przedmiot zapytania ofertowego
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzanie 20 godzinnego kursu strzeleckiego z broni pneumatycznej dla uczniów klasy mundurowo-policyjnej Liceum Ogólnokształcącego w Warcie w okresie od 30.03.2015 r. do 24.04.2015 r.
2. W kursie uczestniczyć będzie od 17 uczniów klasy mundurowo-policyjnej.
3. Zajęcia odbywać się w szkole po obowiązujących godzinach lekcyjnych lub w dni wolne od nauki szkolnej.
5. Harmonogram zajęć opracowywany jest przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym.
II. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie z minimum trzyletnią udokumentowaną praktyką zawodową w prowadzeniu zajęć nauki strzelania w policji.
III. Obowiązki Wykonawcy:
1. Przygotowanie niezbędnego sprzętu do bezpiecznego przeprowadzenia kursu.
2. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym dziennika zajęć.
5. Realizowanie zobowiązań z należytą starannością w wyznaczonym czasie.
IV. Termin i sposób złożenia oferty:
1. Ofertę w formie załącznika do zapytania ofertowego należy kierować na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Warcie, ul. 3-go Maja 29, 98-290 Warta do dnia 25.03.2015 r. do godz. 1500.
2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktu z Oferentami jest Pani Małgorzata Klimczak-Alejziak, tel. 438294 121.
V. Kryteria oceny oferty:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej przedstawione kryterium: - cena 100 %
W kryterium "cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
cena najtańszej oferty za 1 godzinę kursu brutto
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------- x 100
cena oferty za 1 godzinę kursu brutto
Maksymalnie można uzyskać 100 punktów.
VI. Wybór najkorzystniejszej oferty:
1. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Zamawiający w dniu 25. 03.2014 r.
2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie oferenta, który
złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie 5 dni od wezwania do zawarcia umowy oferent nie zgłosi się, Organizator może zawrzeć umowę z oferentem, którego oferta była następna w kolejności.
VII. Postanowienia końcowe:
1. Organizator zastrzega sobie prawo do:
- żądania dodatkowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie
postępowania.
- wyłącznej interpretacji zapisów.
Pełna treść w załączonym pliku.
Wezwanie spadkobierców do odbioru depozytów po zmarłych mieszkańcach
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
w BISKUPICACH
wzywa spadkobierców do odbioru depozytów
po zmarłych mieszkańcach:
-
WOŹNIAK STANISŁAW syn JÓZEFA i ZOFII z domu Jankowska, ur. dn. 01.04.1932r., Liciążna, zmarły dn. 27.12.2003r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 5.180,12zł.
-
KRAJEWSKI MARIAN syn WŁADYSŁAWA i ANNY z domu Podasiak, ur. dn. 11.01.1930r., Konary zmarły dn. 14.02.2007r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 15.250,26zł, oraz książeczkę oszczędnościową ze stanem oszczędnościowym 1.524,38zł.
-
ANTOSIAK TADEUSZ syn MICHAŁA i WŁADYSŁAWY z domu Klocek, ur. dn. 18.07.1937r., Wydrzyn, zmarły dn. 18.08.2011r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 9.220,91zł, oraz książeczkę oszczędnościową ze stanem oszczędnościowym 128,96zł.
-
PIERTASZEWSKI TADEUSZ syn TOMASZA i MARIANNY z domu Szydło, ur. dn. 15.02.1935r., Brzeziny, zmarły dn. 24.05.2014r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 25.801,23zł.
-
WIECZOREK JAN syn JÓZEFA i MARIANNY z domu Tokarek, ur. dn. 24.06.1939r., Włocin, zmarły dn. 25.05.2014r., w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zmarły pozostawił depozyt pieniężny w kwocie 64.843,60zł.
Przed śmiercią ww. mieszkańcy na stałe zamieszkiwali w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach stosownie do treści art. 6 ust. 5 ustawy z dnia 18 października 2006r., o likwidacji niepodjętego depozytu (Dz. U. Nr 208, poz. 1537), wzywa uprawnionych do odbioru pozostawionych na koncie depozytowym środków pieniężnych oraz książeczek oszczędnościowych po mieszkańcach naszego Domu.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku nieodebrania wymienionych depozytów, w ciągu 3 lat od dnia ukazania się tego ogłoszenia, nastąpi ich likwidacja przez przekazanie na własność Skarbu Państwa zgodnie z przytoczoną wyżej ustawą.
Odbiór kwoty depozytu może nastąpić po przedłożeniu prawomocnego postanowienia Sądu o stwierdzeniu nabycia spadku.
Pełna treść w załączonym pliku.